Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() 2. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
verder niets en dat vind ik heerlijk! Ik weet ook cker dat ik mn vrieden nie laat vallen en dat deed ik bij mn ex wel! ![]()
||
Citaat:
![]() En hoe zou je het vinden als je vriend (die je nu eventueel zou hebben) je wel elke dag zou willen zien?!En dat hij je elke dag belde of smste?
||
Citaat:
![]() Nu is het anders en dat bevalt me heel goed!We laten elkaar echt heel los en dat is een heerlijk gevoel! Ik denk ook dat ik in een volgende verkering ook net zo'n vrijheid als nu wil anders krijg ik denk ik ook een soort van bindingsangt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een relatie! vervelend voor je ![]()
||
Citaat:
Vrijheid staat bij mij ookcker bovenaan!En vertrouwen natuurlijk!Het is juist goed om af en toe iets met vrienden te gaan doen of gewoon een avondje alleen zijn! ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zie m'n vriend vrijwel elke dag. We slapen ook gem. 4 dagen bij elkaar, en we smsen en bellen ook veel. We wonen ook vaak weekjes samen, als zijn moeder of mijn ouders op vakantie zijn. Mja, we willen dan ook binnenkort echt gaan samenwonen, dus is dit alvast een goede oefening
![]() Maar we laten elkaar ook hartstikke vrij. Als de één ff geen tijd heeft of zin heeft in de ander, dan zeggen we dat ook gewoon en daar voelen we ons dan ook niet schuldig over. Maar vaak komt dit niet voor. We doen namelijk alles het liefst samen, zijn elkaars beste vrienden. En onze vriendenkring is alleen maar groter geworden. Zijn vrienden zijn ook mijn vrienden en andersom ook. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou eigenlijk willen dat we elkaar wat meer zien, vele meer zelfs! Maar natuurlijk gaat dat niet door schoolwerk en sport enzo van die dingen! Maar hij gaat op een vaste dag zowiezo weg met z'n maten en dan ga ik zowiezo ook met mijn vrienden en vriendinnen weg! Je moet elkaar vrijheid geven hé, alléja! Je hebt zo van die koppels die van de moment dat ze de deur uitgaan hun vriend/in achter hun lopen hebben ... ik zou gewoon zot worden van dat gedoe! Pff... moet allemaal niet bij mij zenne! Gewoon lekker elk voor een stukje onze eigen weg gaan, moet kunnen!
Hem elke dag zien zou ik niet kunnen hebben, wat heb je elkaar dan nog te vertellen op de duur??? Of waar is de spanning om elkaar te zien??? Via SMS doen we ook niet veel, enkel als we elkaar echt iets moeten zeggen! Op MSN doen we meestal gewoon een babbelke maar dat duurt ook niet echt lang! Eigenlijk zijn we best een raar koppel! ![]() Doordat ik ziek geweest ben en andere dingen, is het momenteel al een maand geleden dat we elkaar gezien hebben! Daar ben ik HELEMAAL NIET BLIJ mee,maarja... ![]()
|
hmm lastige vraag! daar heb ik namelijk ook ff een probleem mee!
ik wilde namelijk altijd vrij gelaten worden, en elkaar niet elke dag zien ( dat zijn trouwens 2 verschillende dingen hoor! die hoeven niet altijd samen te gaan) dat heb ik mijn lieve vriendje dus ook verteld dat ik veel vrijheid nodig heb! en nu krijg ik alle vrijheid die ik wil! we zien elkaar dus ook niet elke dag! maar nu vind ik dat we elkaar te weinig zien! ik word er gek van! sosm zie ik hem nog niet eens 1 keer in de week! (hoe bedoel je dat een relatie met mij ingewikkeld is?? ![]() maar ik vind vrijheid nog steeds heel erg belangrijk, je moet elkaar ook los durven laten en ieder heeft zijn eigen leven. ik zou bijvoorbeeld nooit 1 van mijn vrienden opgeven omdat ik een nieuw vriendje heb. misschien zou ik ze wel iets minder zien, maar in mijn ogen is dat logisch, want je moet de tijd die je had nu met nog iemand delen en niet alleen met je vrienden meer! dus ik ga voor vrijheid, maar wel elkaar af en toe zien!
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou dat gewoon zeggen!Je moet elkaar idd een beetje met rust laten want zoals je al zei ieder heeft zn eigen leven!
||
Citaat:
Wat vervelend dat jullie elkaar al een maand nie hebben gezien!Dat zou ik duzz echt heel moeilijk volhouden!Het is wel weer fijn dan dat je elkaar dan wel weer ziet en ik hoop dat je snel beter wordt (of ben je dat nu al wel weer?!)......
|
![]() |
Ik zie mijn vriend wel elke dag. Echt elke dag. Hij woont bij mij om de hoek en het verveeld dus niet. We waren al beste vrienden dus we konden het al goed met elkaar vinden. En nu nog steeds. Ik zeg ook niet dat we de hele dag echt als vriend en vriendin gedragen maar soms gewoon ook als vrienden. Ik ben er blij mee hoor! Ik zou nu niet zonder meer kunnen!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
We trekken veel samen op, zien elkaar bijna elk wekend, bellen bijna elke dag maar we zitten elkaar niet constant op de lip. Als ik ergens heen wil zonder hem dan doe ik dat en andersom net zo.
Ik moet wel meer rekening houden met mn sociale contacten, ik wil niet dat dat verwaterd zodat ik alleen nog met mn vriend omga, maar eigenlijk is er niet veel veranderd.
|
Verwijderd
|
Dat varieert bij mij.
Ik heb sowieso perioden waar ik niet zo sociaal ben en mij graag met mijn eigen dingen bezig hou. Als ik in zo'n periode zit, kunnen mensen me (meestal) wel bereiken, maar neem ik met niemand contact op of alleen sporadisch ![]() Als ik een vriendin zou hebben die in de buurt woont, zou dat wel eens een probleem kunnen zijn. Niet dat ik haar zou negeren, maar als ze bijv langs zou willen komen kan het zijn dat ik zeg "ik vind het best, maar niet voor 8 uur" ofzo. Puur omdat ik eerst mijn eigen dingen wil doen (ff in mijn uppie relaxen na het werk, nog wat studeren, etc). Na ja, 's weekends zou ik dan meestal ook wel tijd voor haar hebben ![]() Anderzijds komt het ook wel voor dat ik in een rustige periode zit met het werk enzo en daardoor automatisch ook meer open sta voor andere dingen. In dat geval heb ik haast altijd tijd, na het werk dan ![]() Het zit er dus een beetje tussen in. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat het klote is kun je als beide opvatten! Het is een heerlijk gevoel als je verliefd bent en dat je vaak bij diegene wil zijn maar het is dan niet zo leuk als je elkaar weinig ziet!Maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
hoe vrij laten jullie je vriend/vriendin? meisje833 | 46 | 01-10-2005 11:57 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat wil ze nou eigenlijk?? da-spike | 5 | 17-07-2002 23:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |