Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 11:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hoe is dat bij jullie?!

Zijn jullie echt zo vaak mogelijk bij elkaar en bellen/smsen jullie heel veel of laten jullie elkaar wat vrijer zodat jullie beiden tijd overhouden voor de dingen die jullie bezighoudt?!

Heb je 't id dat je vriendenkring anders is geworden omdat je nu verkering hebt en laat je je vrienden vaker staan omdat je nu een vriend of vriendin hebt of doe je gewoon de dingen die je voor je verkering ook al deed??

Hier was ik ff benieuwd naar....
Oud 02-03-2003, 11:58
*mystery*
*mystery* is offline
ik ben nu sinds november samen met mijn vriend. we zien elkaar (bijna) elke dag. en waar ik heel blij mee ben is dat dit voornamelijk van zijn kant komt. in mijn vorige relatie moest ik namelijk echt smeken om elkaar wat vaker te zien. in een relatie is het altijd zo dat de een meer van de ander houdt, en ik hou echt ontzettend veel van m'n vriend, begrijp me niet verkeerd, maar hij houdt denk ik meer van mij. ik voel me dan af en toe ook wel een beetje lullig als ik in het weekend met m'n vrienden uit ga. ik heb hem dan namelijk liever niet mee. omdat ik als ik uit ga geen zin heb om de hele avond aan hem vastgekleefd te zitten. zaterdagavond is gewoon de avond dat ik met m'n vrienden ben. verder is er niet veel veranderd. de meeste vrienden zitten bij mij op school, dus die zie ik toch wel elke dag.
Oud 02-03-2003, 12:23
Verwijderd
Ik heb nu alweer ruim 2 maanden (eigenlijk dik 4 maanden ) een relatie. Wij laten elkaar best vrij vind ik, we zien elkaar ongeveer 3 per week, het kan soms iets meer zijn of iets minder maar wij zijn erg gesteld op ons sociaal leven. Uiterraad stimuleren we dit ook, want stel je voor dat het uit is ( nee hier denk ik zeker weten niet aan ) dan moet je ergens op kunnen terug vallen en je moet ook je leuke dingen halen uit je vriendinnen, ergens je verhaal kwijt kunnen. Een vriendin is erg leuk maar het moet iets extras zijn, niet een leegte aanvullen, dan heb je een verkeerde relatie denk ik, tenzij je je rechterhand bedoeld.
Maar we spreken elkaar wel bijna elke dag, maar elke dag zien?dat zou niet eens kunnen.

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 09:26.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:26
AtHell
AtHell is offline
Als je écht verliefd bent dan ducktape je je geliefde gewoon aan je vast en geloof je al die mensen in uniformen niet die zeggen dat je 'gijzelaar' het niet fijn vindt om bij je te zijn. Werkt bij mij altijd .
Oud 02-03-2003, 12:33
Unexplained
Unexplained is offline
Je stelt dat vrij laten en elke dag bij elkaar zijn een tegenstelling is. Dat is niet zo.
Je kunt elkaar best weinig zien, en elkaar toch 'claimen' - denk aan lange afstand-relaties. Omgekeerd kan het ook: je kunt best elkaar vaak zien en je psychologisch niet afhankelijk voelen.

Bij mij persoonlijk denk ik een aardig evenwicht gevonden te hebben. We zien elkaar regelmatig (vaak ga ik één middag of avond in de week naar haar toe, en komt ze het weekend naar mij toe). Af-en-toe sturen we een SMSje naar elkaar met iets liefs ('ik verheug me er weer op dat we elkaar zien'), of gewoon nuttige informatie ('je bent om 16u welkom').
Vrijheid staat bovenaan. Als ik een weekendje geen zin in haar heb (omdat ik bijvoorbeeld dingen voor mezelf wil doen, of met vrienden iets wil doen), kan ik dit gewoon tegen haar zeggen zonder dat ik mij schuldig hoef te voelen over dat ik haar tekort zou doen. Omgekeerd geldt dit natuurlijk ook.
Oud 02-03-2003, 12:53
framboosje
framboosje is offline
ik vind dat je elkaar wel moet vrijlaten...

nu ja, ik zie mijn beste vriend/vriendje (is ff moeilijk om duidelijk te maken wat het juist is bij ons) elke dag, omdat hij bij me op school zit...

nu het vakantie is spreken we ook wel eens af, maar niet zo dat we elkaar elke dag zien...

volgens mij is het ook beter elkaar nog ruimte te geven en elk je eigen dingen blijft doen... da's veiliger denk ik omdat, moest et als het uit zijn, je vrienden er ook nog steeds voor je zijn... ik zeg niet dat het noodzakelijk anders zou zijn, maar allé ja, je begrijpt me wel zeker?!

liefs
en nog héél véél plezier samen!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:19
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Je moet precies de goeie balans daartussen vinden.
Oud 02-03-2003, 13:22
L!nk
L!nk is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Je kunt elkaar best weinig zien, en elkaar toch 'claimen' - denk aan lange afstand-relaties.
Hoe lang is lange afstand relatie (zie ook topic die ik net geopend heb).
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:23
Verwijderd
In een volgende relatie zou ik zeker voor vrijheid gaan, het zou me anders ook veel te snel benauwen..

Bij de relatie met mn ex zag en sprak ik hem dus ontzettend veel en veranderde mn vriendenkring dus ook.. of hoe vaak ik hen zag en dat soort dingen..

Dat leidde uiteindelijk tot dat ik het uitmaakte omdat ik het gevoel had mn 'leven' kwijt te zijn, hij was mn leven geworden en daarbuiten had ik weinig over. Ik heb nu weer een eigen wereldje opgebouwd en zie veel meer mensen en voel me veel lekkerder..

Ik heb er wel flinke bindingsangst aan over gehouden.. dus das erg zonde allemaal

vrijheid it is for me
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:40
jenniffer
jenniffer is offline
K zag mn vriend niet elke dag, wel waren we in het weekend altijd bij elkaar. We lieten elkaar doordeweeks best wel vrij, en dat ging ook prima. Wel sprak k hem bijna dagelijks. Op deze manier hadden we allebei tijd voor onze vrienden. K zag mijn vriendinnen wel wat minder vaak. K ging daarvoor vaak met vriendinnen elke zaterdag uit, toen k verkering had ging k altijd met hem uit. Maar soms gingen vriendinnen ook gewoon mee, of sprak k met hun af in de discotheek. Maar k heb mn vrienden niet laten vallen ofzo...
Oud 02-03-2003, 14:30
PlasTuut
PlasTuut is offline
we laten elkaar heel erg vrij, we zien elkaar ook alleen maar in vakanties...... Daardoor ga ik nog evenveel met mn vrienden om....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 14:45
Verwijderd
Ik zie mijn vriendje wel bijna iedere dag. Het is nog geen 5 min fietsen dus dan heb je gauw de neiging om ff snel langs te gaan... er is toch niks wat je liever wilt als je verliefd bent! Alleen zie ik mijn vriendje niet op woensdag omdat hij dan na zijn college gaat werken en dan pas rond elven thuis is. En verder ja af en toe komt het een dagje helemaal niet uit dus ja dan ook niet. Meestal bellen/ smsen we dan wel.

Mijn 2 beste vriendinnen ben ik wel minder gaan zien, al weet ik niet helemaal of dat komt omdat ik nu een vriendje heb. Het is namelijk zo dat de een nu volwassenenonderwijs doet en dat ze vaak s avonds les heeft, en daarnaast is gaan werken en in het weekend dus werkt. En een andere goede vriendin zie ik ook minder, maar zij leert en werkt nu voor verpleegster dus ze heeft ook heel onregelmatig dienst als ze niet naar school moet.
Verder ja als we uitgaan dan gaat mijn vriendje ook vaak mee (soms met zijn vrienden dan weer), dus dan gaan we gewoon met zijn alle uit, heel gezellig maar anders dan ''vroeger''.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Hoe is dat bij jullie?!

1. Zijn jullie echt zo vaak mogelijk bij elkaar en bellen/smsen jullie heel veel of laten jullie elkaar wat vrijer zodat jullie beiden tijd overhouden voor de dingen die jullie bezighoudt?!

2. Heb je 't id dat je vriendenkring anders is geworden omdat je nu verkering hebt en laat je je vrienden vaker staan omdat je nu een vriend of vriendin hebt of doe je gewoon de dingen die je voor je verkering ook al deed??
1. We zien elkaar ongeveer 3 keer per week. Het sms-en is wat afgenomen. Wij werken volgens het principe: Jij bent niet mijn leven. Je maakt er deel van uit.

2. Mijn vriendenkring is precies hetzelfde.
Ik laat mijn vriendinnen niet staan omdat ik zo nodig met hem op stap moet. *maar hij is wel een goede smoes tegenover vage kennissen *
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 15:56
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Jadie schreef:
1. We zien elkaar ongeveer 3 keer per week. Het sms-en is wat afgenomen. Wij werken volgens het principe: Jij bent niet mijn leven. Je maakt er deel van uit.

2. Mijn vriendenkring is precies hetzelfde.
Ik laat mijn vriendinnen niet staan omdat ik zo nodig met hem op stap moet. *maar hij is wel een goede smoes tegenover vage kennissen *
1.

2.
Oud 02-03-2003, 15:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
PlasTuut schreef:
we laten elkaar heel erg vrij, we zien elkaar ook alleen maar in vakanties...... Daardoor ga ik nog evenveel met mn vrienden om....
Das mooi!!
Oud 02-03-2003, 16:00
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
MevrouwM schreef:
Ik zie mijn vriendje wel bijna iedere dag. Het is nog geen 5 min fietsen dus dan heb je gauw de neiging om ff snel langs te gaan... er is toch niks wat je liever wilt als je verliefd bent! Alleen zie ik mijn vriendje niet op woensdag omdat hij dan na zijn college gaat werken en dan pas rond elven thuis is. En verder ja af en toe komt het een dagje helemaal niet uit dus ja dan ook niet. Meestal bellen/ smsen we dan wel.

Mijn 2 beste vriendinnen ben ik wel minder gaan zien, al weet ik niet helemaal of dat komt omdat ik nu een vriendje heb. Het is namelijk zo dat de een nu volwassenenonderwijs doet en dat ze vaak s avonds les heeft, en daarnaast is gaan werken en in het weekend dus werkt. En een andere goede vriendin zie ik ook minder, maar zij leert en werkt nu voor verpleegster dus ze heeft ook heel onregelmatig dienst als ze niet naar school moet.
Verder ja als we uitgaan dan gaat mijn vriendje ook vaak mee (soms met zijn vrienden dan weer), dus dan gaan we gewoon met zijn alle uit, heel gezellig maar anders dan ''vroeger''.
Jah dat was met mn ex ook zo...Die woonde ook heel dichtbij duzz bijna elke dag er ffies heen!Dat haat ik nu!Ik heb nu een vriend die woont een kwartier van me vandaan (fietsend) en we zien elkaar op school en heel soms op zaterdag maar voor de rest geen slijmerig gesms (Jah heel soms...Echt HEEL soms maar oke) of gebel (alleen om af te spreken elkaar na school te zien)
verder niets en dat vind ik heerlijk!
Ik weet ook cker dat ik mn vrieden nie laat vallen en dat deed ik bij mn ex wel!
Oud 02-03-2003, 16:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
jenniffer schreef:
K zag mn vriend niet elke dag, wel waren we in het weekend altijd bij elkaar. We lieten elkaar doordeweeks best wel vrij, en dat ging ook prima. Wel sprak k hem bijna dagelijks. Op deze manier hadden we allebei tijd voor onze vrienden. K zag mijn vriendinnen wel wat minder vaak. K ging daarvoor vaak met vriendinnen elke zaterdag uit, toen k verkering had ging k altijd met hem uit. Maar soms gingen vriendinnen ook gewoon mee, of sprak k met hun af in de discotheek. Maar k heb mn vrienden niet laten vallen ofzo...
Ik neem aan dat hij nu je ex is?!

En hoe zou je het vinden als je vriend (die je nu eventueel zou hebben) je wel elke dag zou willen zien?!En dat hij je elke dag belde of smste?
Oud 02-03-2003, 16:06
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
In een volgende relatie zou ik zeker voor vrijheid gaan, het zou me anders ook veel te snel benauwen..

Bij de relatie met mn ex zag en sprak ik hem dus ontzettend veel en veranderde mn vriendenkring dus ook.. of hoe vaak ik hen zag en dat soort dingen..

Dat leidde uiteindelijk tot dat ik het uitmaakte omdat ik het gevoel had mn 'leven' kwijt te zijn, hij was mn leven geworden en daarbuiten had ik weinig over. Ik heb nu weer een eigen wereldje opgebouwd en zie veel meer mensen en voel me veel lekkerder..

Ik heb er wel flinke bindingsangst aan over gehouden.. dus das erg zonde allemaal

vrijheid it is for me
Jah ik snap wat je met benauwen bedoelt!dat was met mn ex ook zo!Op een gegeven moment had ik er helemaal geen zin meer in dat hij kwam!Elke zaterdag gingen we naar de stad...Hij hoefde t op een gegeven moment nie eens meer te vragen...dan stapte ik de auto al in....

Nu is het anders en dat bevalt me heel goed!We laten elkaar echt heel los en dat is een heerlijk gevoel!

Ik denk ook dat ik in een volgende verkering ook net zo'n vrijheid als nu wil anders krijg ik denk ik ook een soort van bindingsangt!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een relatie!
vervelend voor je *knuff*
Oud 02-03-2003, 16:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Je stelt dat vrij laten en elke dag bij elkaar zijn een tegenstelling is. Dat is niet zo.
Je kunt elkaar best weinig zien, en elkaar toch 'claimen' - denk aan lange afstand-relaties. Omgekeerd kan het ook: je kunt best elkaar vaak zien en je psychologisch niet afhankelijk voelen.

Vrijheid staat bovenaan. Als ik een weekendje geen zin in haar heb (omdat ik bijvoorbeeld dingen voor mezelf wil doen, of met vrienden iets wil doen), kan ik dit gewoon tegen haar zeggen zonder dat ik mij schuldig hoef te voelen over dat ik haar tekort zou doen. Omgekeerd geldt dit natuurlijk ook.
Jah daar heb je gelijk in....Ik weet ook niet hoe ik het anders moet formuleren maar ik bedoel dat naja je snapt me wel denk ik...Is joun relatie zo dat je elke dag bij elkaar bent of laat je elkaar los(ser)?Zoiets...

Vrijheid staat bij mij ookcker bovenaan!En vertrouwen natuurlijk!Het is juist goed om af en toe iets met vrienden te gaan doen of gewoon een avondje alleen zijn!
Oud 02-03-2003, 16:14
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ik ben nu sinds november samen met mijn vriend. we zien elkaar (bijna) elke dag. en waar ik heel blij mee ben is dat dit voornamelijk van zijn kant komt. in mijn vorige relatie moest ik namelijk echt smeken om elkaar wat vaker te zien. in een relatie is het altijd zo dat de een meer van de ander houdt, en ik hou echt ontzettend veel van m'n vriend, begrijp me niet verkeerd, maar hij houdt denk ik meer van mij. ik voel me dan af en toe ook wel een beetje lullig als ik in het weekend met m'n vrienden uit ga. ik heb hem dan namelijk liever niet mee. omdat ik als ik uit ga geen zin heb om de hele avond aan hem vastgekleefd te zitten. zaterdagavond is gewoon de avond dat ik met m'n vrienden ben. verder is er niet veel veranderd. de meeste vrienden zitten bij mij op school, dus die zie ik toch wel elke dag.
wat vervelend om te moeten smeken!Dat lijkt me ook nix!Leuk dat je 'nieuwe' vriend daar anders in is!Het is heel begrijpelijk dat je je lullig voelt als je iets met vrienden wil gaan doen maar dat moet je echt niet zo zien want het is niet lullig!Het is juist goed om elkaar af en toe met rust te laten!Ik denk dat hij dat best begrijpt en zelf ook wel zoiets heeft van nu wil ik ff met mn kameraden hangen...Veel plezier nog!
Oud 02-03-2003, 16:24
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
Ik ken dat smeken Dat is zo erg!
Oud 02-03-2003, 19:47
Brammetje-88
Brammetje-88 is offline
Je moet elkaar ook niet te veel zien,
dan krijg je ook eerder ruzie enz.
Ik zie mijn vriendin alleen in het weekend,
door de week bellen we wel enzo.
In de vakantie zie ik haar wel vaker, omdat we dan meer tijd hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 19:58
Verwijderd
Ik zie m'n vriend vrijwel elke dag. We slapen ook gem. 4 dagen bij elkaar, en we smsen en bellen ook veel. We wonen ook vaak weekjes samen, als zijn moeder of mijn ouders op vakantie zijn. Mja, we willen dan ook binnenkort echt gaan samenwonen, dus is dit alvast een goede oefening
Maar we laten elkaar ook hartstikke vrij. Als de één ff geen tijd heeft of zin heeft in de ander, dan zeggen we dat ook gewoon en daar voelen we ons dan ook niet schuldig over. Maar vaak komt dit niet voor. We doen namelijk alles het liefst samen, zijn elkaars beste vrienden. En onze vriendenkring is alleen maar groter geworden. Zijn vrienden zijn ook mijn vrienden en andersom ook.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 20:55
lieve
lieve is offline
Ik zou eigenlijk willen dat we elkaar wat meer zien, vele meer zelfs! Maar natuurlijk gaat dat niet door schoolwerk en sport enzo van die dingen! Maar hij gaat op een vaste dag zowiezo weg met z'n maten en dan ga ik zowiezo ook met mijn vrienden en vriendinnen weg! Je moet elkaar vrijheid geven hé, alléja! Je hebt zo van die koppels die van de moment dat ze de deur uitgaan hun vriend/in achter hun lopen hebben ... ik zou gewoon zot worden van dat gedoe! Pff... moet allemaal niet bij mij zenne! Gewoon lekker elk voor een stukje onze eigen weg gaan, moet kunnen!
Hem elke dag zien zou ik niet kunnen hebben, wat heb je elkaar dan nog te vertellen op de duur??? Of waar is de spanning om elkaar te zien???
Via SMS doen we ook niet veel, enkel als we elkaar echt iets moeten zeggen!
Op MSN doen we meestal gewoon een babbelke maar dat duurt ook niet echt lang!
Eigenlijk zijn we best een raar koppel!

Doordat ik ziek geweest ben en andere dingen, is het momenteel al een maand geleden dat we elkaar gezien hebben! Daar ben ik HELEMAAL NIET BLIJ mee,maarja... En nu is er de grote spanning om elkaar terug te zien! En dat is er zoooo plezant aan!
Oud 02-03-2003, 22:26
slimmieslak
slimmieslak is offline
hmm lastige vraag! daar heb ik namelijk ook ff een probleem mee!
ik wilde namelijk altijd vrij gelaten worden, en elkaar niet elke dag zien ( dat zijn trouwens 2 verschillende dingen hoor! die hoeven niet altijd samen te gaan)
dat heb ik mijn lieve vriendje dus ook verteld dat ik veel vrijheid nodig heb!
en nu krijg ik alle vrijheid die ik wil! we zien elkaar dus ook niet elke dag!
maar nu vind ik dat we elkaar te weinig zien! ik word er gek van! sosm zie ik hem nog niet eens 1 keer in de week!
(hoe bedoel je dat een relatie met mij ingewikkeld is??)

maar ik vind vrijheid nog steeds heel erg belangrijk, je moet elkaar ook los durven laten en ieder heeft zijn eigen leven.
ik zou bijvoorbeeld nooit 1 van mijn vrienden opgeven omdat ik een nieuw vriendje heb.
misschien zou ik ze wel iets minder zien, maar in mijn ogen is dat logisch, want je moet de tijd die je had nu met nog iemand delen en niet alleen met je vrienden meer!
dus ik ga voor vrijheid, maar wel elkaar af en toe zien!
Oud 03-03-2003, 07:59
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
slimmieslak schreef:
hmm lastige vraag! daar heb ik namelijk ook ff een probleem mee!
ik wilde namelijk altijd vrij gelaten worden, en elkaar niet elke dag zien ( dat zijn trouwens 2 verschillende dingen hoor! die hoeven niet altijd samen te gaan)
dat heb ik mijn lieve vriendje dus ook verteld dat ik veel vrijheid nodig heb!
en nu krijg ik alle vrijheid die ik wil! we zien elkaar dus ook niet elke dag!
maar nu vind ik dat we elkaar te weinig zien! ik word er gek van! soms zie ik hem nog niet eens 1 keer in de week!
(hoe bedoel je dat een relatie met mij ingewikkeld is??)

maar ik vind vrijheid nog steeds heel erg belangrijk, je moet elkaar ook los durven laten en ieder heeft zijn eigen leven.
ik zou bijvoorbeeld nooit 1 van mijn vrienden opgeven omdat ik een nieuw vriendje heb.
misschien zou ik ze wel iets minder zien, maar in mijn ogen is dat logisch, want je moet de tijd die je had nu met nog iemand delen en niet alleen met je vrienden meer!
dus ik ga voor vrijheid, maar wel elkaar af en toe zien!
Heb je het al met je vriend erover gehad dat je nu vind dat jullie elkaar te weinig zien?Misschien vindt hij dat ook wel!En das echt niet zo ingewikkeld hor!Jij gaf aan dat je vrij wou zijn en hij gaf je die vrijheid weer een beetje te veel denk ik...
Ik zou dat gewoon zeggen!Je moet elkaar idd een beetje met rust laten want zoals je al zei ieder heeft zn eigen leven!
Oud 03-03-2003, 08:03
L!nk
L!nk is offline
Zag ik haar maar meer
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 08:14
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
lieve schreef:
Ik zou eigenlijk willen dat we elkaar wat meer zien, vele meer zelfs! Maar natuurlijk gaat dat niet door schoolwerk en sport enzo van die dingen! Maar hij gaat op een vaste dag zowiezo weg met z'n maten en dan ga ik zowiezo ook met mijn vrienden en vriendinnen weg! Je moet elkaar vrijheid geven hé, alléja! Je hebt zo van die koppels die van de moment dat ze de deur uitgaan hun vriend/in achter hun lopen hebben ... ik zou gewoon zot worden van dat gedoe! Pff... moet allemaal niet bij mij zenne! Gewoon lekker elk voor een stukje onze eigen weg gaan, moet kunnen!
Hem elke dag zien zou ik niet kunnen hebben, wat heb je elkaar dan nog te vertellen op de duur??? Of waar is de spanning om elkaar te zien???
Via SMS doen we ook niet veel, enkel als we elkaar echt iets moeten zeggen!
Op MSN doen we meestal gewoon een babbelke maar dat duurt ook niet echt lang!
Eigenlijk zijn we best een raar koppel!

Doordat ik eziek geweest ben en andere dingen, is het momenteel al een maand geleden dat we elkaar gezien hebben! Daar ben ik HELEMAAL NIET BLIJ mee,maarja... En nu is er de grote spanning om elkaar terug te zien! En dat is er zoooo plezant aan!
Haha jah mijn vriend en ik zijn ook best raar maar wel leuk hor!Af en toe een smsje en hij heeft geen msn duzz als ik wat wil afspreken of hij dan bellen we of de ander al iets heeft gepland...
Wat vervelend dat jullie elkaar al een maand nie hebben gezien!Dat zou ik duzz echt heel moeilijk volhouden!Het is wel weer fijn dan dat je elkaar dan wel weer ziet en ik hoop dat je snel beter wordt (of ben je dat nu al wel weer?!)......
Oud 03-03-2003, 08:18
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
L!nk schreef:
Zag ik haar maar meer
Klote is dat he?!
Oud 03-03-2003, 08:51
Bounce
Bounce is offline
Ik zie mijn vriend wel elke dag. Echt elke dag. Hij woont bij mij om de hoek en het verveeld dus niet. We waren al beste vrienden dus we konden het al goed met elkaar vinden. En nu nog steeds. Ik zeg ook niet dat we de hele dag echt als vriend en vriendin gedragen maar soms gewoon ook als vrienden. Ik ben er blij mee hoor! Ik zou nu niet zonder meer kunnen!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Klote is dat he?!
hee je quoto op iedereen behalve op mij

Hahaha maar is dat positief of negatief?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef:
Je moet precies de goeie balans daartussen vinden.
helemaal mee eens.. ik had een keer een vriendjuh en dat was toen in een vakantie en ik zag hem elke dag de hele dag en ik werd er op een gegeven moment echt helemaal gek van. nu heb ik een vriend die in amsterdam woont (een half uur tot drie kwartier met de trein) en hij komt nu ongeveer elk weekend het hele weekend. dat is heerlijk. af en toe zou ik hem heel erg graag ook een keer door de weeks willen zien en als ik ffies een moeilijk momentje heb dat hij dan bij me kan zijn en dat is soms wel moeilijk, maar verder vind ik het niet zo'n heel erg grote ramp hoor. ik heb mijn eigen dingen en hij ook. spreek hem wel elke dag een paar keer.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:23
Hukkie
Hukkie is offline
We trekken veel samen op, zien elkaar bijna elk wekend, bellen bijna elke dag maar we zitten elkaar niet constant op de lip. Als ik ergens heen wil zonder hem dan doe ik dat en andersom net zo.
Ik moet wel meer rekening houden met mn sociale contacten, ik wil niet dat dat verwaterd zodat ik alleen nog met mn vriend omga, maar eigenlijk is er niet veel veranderd.
Oud 03-03-2003, 11:57
Verwijderd
Dat varieert bij mij.

Ik heb sowieso perioden waar ik niet zo sociaal ben en mij graag met mijn eigen dingen bezig hou. Als ik in zo'n periode zit, kunnen mensen me (meestal) wel bereiken, maar neem ik met niemand contact op of alleen sporadisch

Als ik een vriendin zou hebben die in de buurt woont, zou dat wel eens een probleem kunnen zijn. Niet dat ik haar zou negeren, maar als ze bijv langs zou willen komen kan het zijn dat ik zeg "ik vind het best, maar niet voor 8 uur" ofzo. Puur omdat ik eerst mijn eigen dingen wil doen (ff in mijn uppie relaxen na het werk, nog wat studeren, etc).

Na ja, 's weekends zou ik dan meestal ook wel tijd voor haar hebben

Anderzijds komt het ook wel voor dat ik in een rustige periode zit met het werk enzo en daardoor automatisch ook meer open sta voor andere dingen. In dat geval heb ik haast altijd tijd, na het werk dan

Het zit er dus een beetje tussen in.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:47
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ik heb nu alweer ruim 2 maanden (eigenlijk dik 4 maanden ) een relatie. Wij laten elkaar best vrij vind ik, we zien elkaar ongeveer 3 per week, het kan soms iets meer zijn of iets minder maar wij zijn erg gesteld op ons sociaal leven. Uiterraad stimuleren we dit ook, want stel je voor dat het uit is ( nee hier denk ik zeker weten niet aan ) dan moet je ergens op kunnen terug vallen en je moet ook je leuke dingen halen uit je vriendinnen, ergens je verhaal kwijt kunnen. Een vriendin is erg leuk maar het moet iets extras zijn, niet een leegte aanvullen, dan heb je een verkeerde relatie denk ik, tenzij je je rechterhand bedoeld.
Maar we spreken elkaar wel bijna elke dag, maar elke dag zien?dat zou niet eens kunnen.
Jah mijn vriend en ik zijn allebei ook erg gesteld op onze vrijheid en sociaal contact!Hier kwam bij mn ex bij dat hij weinig vrienden had en geen contact met familie enzo duz hij klampte zich helemaal aan mij vast!Het is erg jammer dat mn vriend best stil is...Ondanks dat is hij idd een extra voor me!Ik begrijp heel goed hoe je dat bedoelt!
Oud 03-03-2003, 16:55
L!nk
L!nk is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Klote is dat he?!
Tja live sucks

Sometimes natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:56
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Syphon schreef:
hee je quoto op iedereen behalve op mij

Hahaha maar is dat positief of negatief?
Sorry... k heb al gereageerd zoals je ziet...

Dat het klote is kun je als beide opvatten!
Het is een heerlijk gevoel als je verliefd bent en dat je vaak bij diegene wil zijn maar het is dan niet zo leuk als je elkaar weinig ziet!Maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel!
Oud 03-03-2003, 16:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
L!nk schreef:
Tja live sucks

Sometimes natuurlijk.
Juh sometimes wel Maar niet altijd hehe
Oud 03-03-2003, 17:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Loontjuh schreef:
helemaal mee eens.. ik had een keer een vriendjuh en dat was toen in een vakantie en ik zag hem elke dag de hele dag en ik werd er op een gegeven moment echt helemaal gek van. nu heb ik een vriend die in Amsterdam woont (een half uur tot drie kwartier met de trein) en hij komt nu ongeveer elk weekend het hele weekend. dat is heerlijk. af en toe zou ik hem heel erg graag ook een keer door de weeks willen zien en als ik ffies een moeilijk momentje heb dat hij dan bij me kan zijn en dat is soms wel moeilijk, maar verder vind ik het niet zo'n heel erg grote ramp hoor. ik heb mijn eigen dingen en hij ook. spreek hem wel elke dag een paar keer.
Dat lijkt me ook wel vervelend dat als je je niet goed voelt dat je dan niet bij um kan zijn...Gelukkig zijn jullie in t weekend bijelkaar...Mijn vriend en ik hebben ook allebei ons eigen en das heerlijk!Misschien voelt t wel zo goed omdat dit mn eerste vriend is waar ik zo door vrijgelaten wordt!Mn ex claimde zich helemaal aan me en dat was behoorlijk irritant!~
Oud 03-03-2003, 17:05
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
We trekken veel samen op, zien elkaar bijna elk wekend, bellen bijna elke dag maar we zitten elkaar niet constant op de lip. Als ik ergens heen wil zonder hem dan doe ik dat en andersom net zo.
Ik moet wel meer rekening houden met mn sociale contacten, ik wil niet dat dat verwaterd zodat ik alleen nog met mn vriend omga, maar eigenlijk is er niet veel veranderd.
Gelukkig!~Daar moet je wel rekening mee houden!Het is heel belangrijk om net zo veel met je vrienden om te gaan dan dat je voor die tijd deed...Soms is dat niet altijd mogelijk maar je moet het wel zo veel mogelijk proberen!
Oud 03-03-2003, 17:12
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat varieert bij mij.

Ik heb sowieso perioden waar ik niet zo sociaal ben en mij graag met mijn eigen dingen bezig hou. Als ik in zo'n periode zit, kunnen mensen me (meestal) wel bereiken, maar neem ik met niemand contact op of alleen sporadisch

Als ik een vriendin zou hebben die in de buurt woont, zou dat wel eens een probleem kunnen zijn. Niet dat ik haar zou negeren, maar als ze bijv langs zou willen komen kan het zijn dat ik zeg "ik vind het best, maar niet voor 8 uur" ofzo. Puur omdat ik eerst mijn eigen dingen wil doen (ff in mijn uppie relaxen na het werk, nog wat studeren, etc).

Na ja, 's weekends zou ik dan meestal ook wel tijd voor haar hebben

Anderzijds komt het ook wel voor dat ik in een rustige periode zit met het werk enzo en daardoor automatisch ook meer open sta voor andere dingen. In dat geval heb ik haast altijd tijd, na het werk dan

Het zit er dus een beetje tussen in.
Jah dat heb ik zelf ook wel een beetje!Doordeweeks kan ik sowiezo niet vaak om school en sport...Hij net zo!Hij zit bij me op school duzz we zien elkaar wel maar na school ga ik gewoon naar huis...In het weekend en op woensdag zien we elkaar na school anders niet!Bellen en smsen doen we alleen als we ook wat belangrijks te melden hebben...Anders ook niet!Dat bevalt me goed!~
Oud 03-03-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Sorry... k heb al gereageerd zoals je ziet...

Dat het klote is kun je als beide opvatten!
Het is een heerlijk gevoel als je verliefd bent en dat je vaak bij diegene wil zijn maar het is dan niet zo leuk als je elkaar weinig ziet!Maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel!
Het was geen echte oproep om een quoto te hebben maar wel lief van je dat je het toch hebt gedaan, je bent er maar druk mee, niemand quoto zoveel dan jij maar het is leuk om te lezen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:31
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Het was geen echte oproep om een quoto te hebben maar wel lief van je dat je het toch hebt gedaan, je bent er maar druk mee, niemand quoto zoveel dan jij maar het is leuk om te lezen
Ik vind het leuk om gewoon ff wat terug te zeggen ookal kun je er dan verder nie veel mee tis meer zoiets van jup k heb die van jou gelezen weet je wel!Haha ik weet dat t geen oproep was...k doe t gewoon graag!Ik ben de topicstartster duzz k vind t leuk om te reageren!
Reageren

Regels voor berichten