Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2001, 21:24
the IC lover
the IC lover is offline
innercity gangers..vraagje ;

hoe veel en hoe streng wordt er gecontroleerd op leeftijd??en als ze erachter kome dat je geen 18 ben wat doen ze dan?knijpe ze een oogie dicht of word je echt nie binnegelate...??

ik wil dit ff wete omdat ik zelf het wil gaan proberen naar innercity te gaan maar ben dus geen 18...maar wil echt zo f*cking graag!!!

ken ik het proberen?

Oud 28-10-2001, 21:30
Verwijderd
jah je kunt het wel proberen maar hoe oud ben je eigenlijk dan?
Oud 28-10-2001, 21:44
the IC lover
the IC lover is offline
hehe...bijna 16....

ik baal trance energy was eerst 16+...kutzooi met 18+...why?en dan kome de kutsmoezen

naja
Oud 28-10-2001, 22:01
Verwijderd
Ik ben naar Trance Energy in de Jaarbeurshallen geweest, met een groep waar ook twee meisjes van 14 en 15 bij waren...we zijn zonder problemen binnengekomen. Ook eergisteravond in de Eau bij Tiësto Solo heb ik mensen van 16 gezien die binnenkwamen, terwijl je daar 20 voor moet zijn. Geen probleem lijkt me. Je kunt natuurlijk altijd een keer heel vette pecht hebben, maar ik denk niet dat dat gebeurd. Ik zou gewoon een kaartje kopen, haar + kleding een beetje 'volwassen' doen (dus geen blije Fila-truien) en gewoon onopvallend naar binnen lopen...niks aant handje
Oud 28-10-2001, 22:01
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
the IC lover schreef:
hehe...bijna 16....

ik baal trance energy was eerst 16+...kutzooi met 18+...why?en dan kome de kutsmoezen

naja
Trance Energy is een feest opgezet voor de wat jeugdigere tranceliefhebbers.

Daarentegen gaan er naar Innercity evengoed veel jongeren van onder de 18 jaar. Mijn eerste feest was Sensation 2000. Ik was toen bijna 17. Een vriend van me was halverwege zijn 16e jaar.

Ze doen juist veel moeilijker over drugs; leeftijd boeit minder. Ze vragen NIET naar een of ander identiteitsbewijs.

Gedraag je normaal, volwassen en als een vrolijk persoon en je komt heus binnen.
Oud 29-10-2001, 09:41
Prins
Prins is offline
Ze vragen idd niet naar een ID-bewijs bij dit soort feesten. Bij clubs doen ze dat nog wel eens. Mijn motto: NOOIT je ID bij je hebben, en ALTIJD 21 zijn. Zelfs bij Kremlin (=strengste deurbeleid van Nederland) kom ik daarmee binnen. Je moet je natuurlijk wel passend gekleed hebben.
Wees relaxed, rustig en ga nooit in discussie, want dat verlies je namelijk altijd.
Oud 29-10-2001, 20:27
J
J is offline
je komt makkelijk binnen...
Oud 29-10-2001, 21:47
the IC lover
the IC lover is offline
het klinkt heel goed! en heel aardig

maar....
ik had nog niet verteld dat ik 1.55 ben...dat zien ze best wel???
ik ben gewoon voorzichtig omdat ik geen zin heb ik gezeik dat ik straks me kaartje voor nix heb gekocht ofzo...

maar blijf reageren...graag!
Oud 31-10-2001, 15:01
Prins
Prins is offline
Kaartje kan je anders voor een mooi prijsje aan de deur verkopen hoor...
Oud 09-11-2001, 18:33
Noisemaker
Noisemaker is offline
Er word niet naar je leeftijd gevraagd tenzij je echt 10 lijkt..en er zijn altijd 10 ingangen, lukt de 1e niet, dan de volgende....je komt makkelijk binnen!
Oud 13-11-2001, 16:41
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
K ben naar een feestje of 10 geweest, k heb nog nooit maar dan ook nooit iemand geweigerd zien worden op leeftijd...
Oud 13-11-2001, 17:19
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Junkfood Junkie schreef:
K ben naar een feestje of 10 geweest, k heb nog nooit maar dan ook nooit iemand geweigerd zien worden op leeftijd...

stond ik uit mn dak te gaan bij I (L) TECHNO zwaai ik om me heen met mn arm; huppa zo tegen een ik denk 13 jarig jochie aan
Oud 20-11-2001, 16:43
sensation
sensation is offline
Nou vorig jaar was ik er ook naartoe en toen was ik 16. Ze toen volgens mij niet moeilijk met leeftijd hoor, je moet er alleen niet te jong uitzien, want dan weet ik het ook niet, ik ga nu ook weer en ik ben ook 17, dus gewoon gaan!!
Oud 20-11-2001, 21:13
Lyz
Lyz is offline
No problem! Ik ben 17 en ga ook...
Advertentie

Regels voor berichten