Advertentie | |
|
![]() |
|
Ten eerste ben ik tegen de doodstraf. Ten tweede lijkt me dit nogal onnozel. Er zat 23562389 manieren om spanning te beleven. Het zou toch extreem treurig zijn als executies de enige goede mogelijkheid zijn om spanning te ervaren. Ik raad die mensen dringend aan professionele hulp te zoeken.
Edit: Minder geweld in de Middeleeuwen geloof ik geen bal van. Het werd hoogstens minder geregistreerd.
||
Citaat:
ik wil alleen maar van julie weten wat jullie denken over deze theorie. en ja er zijn inderdaad tig andere manieren om spanning te beleven, maar ga dat de geweldsplegers maar eens uitleggen. het zal hen een worst wezen of ze anderen pijn doen om hun behoeftes te moeten vervullen. |
![]() |
||
Citaat:
|
in de middeleeuwen was er gewoon een hele andere gang van leven, winkels waren er niet, dus er kon niet gestolen of overvallen worden, wapens waren anders, de hele mens leefde anders, dus je kan de middeleeuwen TOTAAL NIET vergelijken met nu... vind ik!
||
Citaat:
ennuh, volgens mij waren er wel winkels hoor. |
![]() |
|
![]() |
Nu ben ik tegen de doodstraf, maar daar gaat dit topic niet over, dus daar zal ik jullie niet lastig mee vallen.
Minder criminaliteit in de Middeleeuwen? ![]()
|
Zo waren er ook mensen die zeiden dat de Amsterdam Arena minder agressie zou op wekken vanwege de kleuren van de stoeltjes.
![]() Volgens mij zie je die niet als je erop zit maar het kan aan mij liggen. Ik geloof het niet eigenlijk.
|
zullen we een verplichting opleggen: elke dag minstens een uur een spannend computerspelletje spelen of een thriller kijken.
das toch ook spannend? ![]() ![]() Nee oke, serieus: ik geloof niet in het feit dat er minder geweld zou zijn in de Middeleeuwen (het feit dát men in het openbaar werd geëxecuteerd zegt daar toch ook al wel wat over) en daarnaast geloof ik er ook niet in dat openbare executies geweld tegen zou gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 |