Advertentie | |
|
![]() |
|
1.TRIGUN!! zeeeeeeker weten, das mn absolute favoriet. Iedereen zou die anime gezien moeten hebben
![]() 2.Cowboy bebop(gaaf,vooral omdat Vicious onweerstaanbaar is ![]() 3. Hellsing(nog nie zo bijster veel van gezien, maar tis lekker donker en Alucard roels) 4.Dragonball Z(en dan vooral de humoristische stukjes..) 5.Oh my Goddess(gewoon..geinig..) k heb ook nog Golden Boy op mn komp staan, moet k binnenkort toch ns gaan zien.. maar eigenlijk is mijn nummer 1t/m5 Trigun ![]()
|
numero 1: Rurouni Kenshin
echt geweldig ![]() *doet Kenshin-fan zijn* 2: Fushigi Yugi oké, een deel ervan is gejank van Tamahomé, enzow... en het is ook wel een meissies-anime, maarja ![]() 3: Ayashi No Ceres Tsja, geen commentaar ![]() 4: Dragonball Z ik vermaak me hier toch al tijden mee, vooral met Buu ![]() 5: Orphen Vonnik toch wel vermakelijk en humoristisch, ofzow ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() *doet zich schuldig voelen ![]() Love Hina, ik heb er helaas nog niet veel van gezien, maar wat ik heb gezien, heb ik wel krom van gelegen, zeg!!!! ![]() zwaar komisch ![]()
|
Niet op een volgorde, omdat ik nog niet zoveel gezien heb..(mn computer trekt niet zoveel)
DBZ Trigun Guyver FFU (Final Fantasy unlimited) meer heb ik nog niet gezien ![]() ![]() ik ben nu hard aan et downen...iemand nog tips voor wat eerst moet?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Grave of the Fireflies (volgens de Imdb top 3 in ze genre, maar ik moet hem nog steeds kijken en ik heb hem al zo lang liggen ![]() Vampire Hunter D ![]() The Dead Zone World's Strongest Tree of Might Lord Slug Cooler's Revenge The Return of Cooler ![]() ![]() ![]() Utmost Limits of Battle!! The Three Super Saiya-jins Burnout!! Fierce Fight, Violent Fight, Super Exciting Fight The Galaxy's in Danger! The Super Awesome Guy! Dangerous Partners! Super Warriors Never Rest Crushing Super Warrior!! I Am The Winner Rebirth of Fusion! Dragon Fist Explosion!! If Goku Can't, Who Can? ![]()
Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 22:19. |
![]() |
|
1) Berserk || De serie zelf misschien iets te langdradig, maar het einde... WOUW.. krijg er nog rillingen van
2) Evangelion - The movie || Prachtig alternatief einde op de serie, wat wil een animefan nog meer 3) Serial Experiments lain || Weird en toch begrijpeleijk 4) Angel's egg || Indrukwekkend, surrealistisch, persoonlijk filmpje van regisseur van Ghost in the shell 5) Kenshin eerste OVA's || Kenshin on a killing spree ^^
||
Citaat:
Metropolis prachtig getekent, verhaal beetje standaard Memories, drie korte verhalen als 1 film uitgebracht, werkelijk subliem Blood: Last vampire, vermakelijk Escaflowne: The movie --> Alleen kijken als je serie niet gezien hebt, anders nogal nep Porco Rosso --> Een varken dat niet vliegt is slechts een normaal varken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() persoonlijk favoriet van hem is Kaze no tani no Naushika(zelfde thema's als Mononoke, maar dan in toekomst) |
![]() |
|
Over het algemeen vind ik ze te zoetsappig.
Mononoke ruled natuurlijk, Grave of the Fireflies is indrukwekkend, maar Nausicaa, Kiki's delivery servive, My neighbour Totoro, Laputa: Castle in the sky en Whisper of the heart deden me niet zoveel. Rest van de films verder niet gezien.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens is de manga van Nausicaa mijlen beter, film beslaat maar een kwart van de manga. Hopelijk komt Sen to Chihiro no kamikakushi nog, ik wil 'm wel 's op het witte doek zien ![]() |
![]() |
|
Bij mij is mijn top 5 toch wel denk ik
1) Serial Experiments Lain (heel erg weird maar wel vet) 2) Trigun (Schopt gewoon zoooooo hard kont) 3) Noir (beetje vaag) 4) Hellsing (Alucard = Dracula hij rulled gewoon) 5) The Vision of Escaflowne (is wel oke..)
|
Kep net ff in een week tijd alle eps van Love Hina gezien, en et ruled zwaar....dit is echt een van die series waarvan het jammer is dat er maar zo weinig eps van zijn.....
Ik baal er wel zwaar van dat de anime nogsteeds zo slecht te krijgen is in nederland, terwijl er best vraag naar is....ik hoop alleen maar dat ze ze maar niet gaan dubben....want zover ik heb gezien is alleen de dub van DBZ goed....de rest kan maar net door de beugel(Guyver)of helemaal niet(Kenshin).....maar heeft iemand een idee welke series/films al wel te vinden zijn hiero?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe kan dat? Verwijderd | 389 | 14-11-2006 20:47 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #14 (a.k.a. schoolmeisjesss~~) Verwijderd | 500 | 18-09-2006 22:37 | |
Films, TV & Radio |
Ranma 1/2 D@mien | 9 | 12-02-2003 18:08 | |
Software & Hardware |
[PHP] Layout probleem wereldofanime | 6 | 01-07-2002 10:23 |