Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb geen dure bak gekocht voor emu's ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt er vanaf wat je wilt. Ik heb NWN compleet uitgespeeld. Morrowind niet.
De gameplay van NWN is ok, die van Morrowind sucks. Toch heeft Morrowind wel iets, als je er een paar honderd uur in wilt stoppen. Wat graphics betreft is Morrowind 100 keer beter dan NWN. Ze hebben zelfs 2 manen die in een realistische tijd om de aardbol heendraaien ![]() |
![]() |
|
NWN is een super spel maar Morrowind ook.
NWN is een spel waar je in zit maar wat tegelijk lekker weg speelt. Je bent gewoon steeds bezig met nieuwe doelen en een lekker duidelijk quest systeem en duidelijk journal systeen Morrowind is een spel waar je aan begint en als je er in meegezogen wordt ergens rond 4uur 's ochtends pas opmerkt hoe laat het is. Helaas dat je soms gewoon enorme stukken moet lopen (kunt ze overslaan met de Stilt Rider in het begin) en dat het journal systeem nogal brak is *super onduidelijk*
||
Verwijderd
|
Citaat:
morrowind gameplay sucks? wat voor computer heb jij? het spel wil nl. pas lekker vlot draaien op +/- 1 ghz. enne; wat betreft dat vele lopen: als je een redelijke bak hebt verveel je je niet, je moet alleen niet op de paden blijven, ga dungeons looten enzo. dat roelt ![]() en er zijn gewoon een ontiegelijke hoeveelheid plug ins voor morrowind ![]() alhoewel het idd wel zo is dat morrowind soms erg leeg is... alleen daar is ook al een plug in voor meen ik (mensen die tussen de steden heen en weer lopen...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede: AMD Athon 2000+ (1,67 GHz) 512 MB Ram 128 MB Club3D NVidia GeForce 4 Ti4200 80 GB HD etc, etc... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|