Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Ik heb geen vrienden die dat doen, zulke personen wil ik niet als vriend.
Maar ik zou ze stoppen. 2. Ik doe er niet aan. Als er al gevochten moet worden, doe het dan met de vuisten en begin niet te steken of te schieten. 3.Uhm, douchen,scheren,aankleden en geld halen. Als je dat bedoelt. Maar nix qua voorbereidingen om je te verdedigen ofzo. Ik heb geen pepperspray bij me ofzo. M'n lichaam is m'n wapen. 4.Afspraken waarover? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ... geweld is zielig, als m'n vrienden zoiets zouden doen zou ik domweg weggaan en daarna ook niet meer met ze omgaan...
|
Verwijderd
|
> Wat zou je doen als je vrienden de boel begonnen te slopen en mensen lastigvallen op de terugweg na uit te gaan?
Ik zou ze tot de orde roepen, eventueel met fysieke dwang. Mijn vrienden moeten het niet in hun hoofd halen dat te doen (wat ze ook niet doen). > Hoe sta je tegenover wapenbezit in het uitgaansleven? Alleen voor kansloze paupers en opgefokte allochtonen > Welke voorbereidingen tref je voor uit te gaan? Wat bedoel je? Ik neem geld mee, ik neem sleutels mee, verder niks. > Maak je duidelijke afspraken met je vrienden en ouders vooraf, of laat je alles over je heen komen? Ik kom thuis wanneer ik dat zelf wil. Ik ben nu wel oud genoeg ( ![]() |
![]() |
|
> Wat zou je doen als je vrienden de boel begonnen te slopen en mensen lastigvallen op de terugweg na uit te gaan? ff zeggen dat ze op moeten houden > Hoe sta je tegenover wapenbezit in het uitgaansleven? niet tof > Welke voorbereidingen tref je voor uit te gaan? spreek met vrienden af. > Maak je duidelijke afspraken met je vrienden en ouders vooraf, of laat je alles over je heen komen? nee niet echt. al is het logisch dat als 1 in de problemen zit dat je elkaar allemaal helpt.
|
[QUOTE]pinky schreef:
> Wat zou je doen als je vrienden de boel begonnen te slopen en mensen lastigvallen op de terugweg na uit te gaan? (EDIT) had ff verkeerd gelezen, als het m'n eigen vrienden waren zou ik ze laten ophouden... hoe dan ook ![]() hieronder dan nog maar ff wat ik in eerste intstantie had getypt... dacht dat niet m'n vrienden maar onbekenden het onderwerp waren, beetje fout gelezen ![]() (/EDIT) Eerlijk gezegd zou ik niets doen, behalve dan misschien een uitsmijter/politie waarschuwen. Verder zou ik die mensen uit de weg gaan. Kheb vaak genoeg meegemaakt dat als men er wat van zegt je zelf problemen krijgt. > Hoe sta je tegenover wapenbezit in het uitgaansleven? Wapenbezit in het uitgaansleven is terecht verboden. > Welke voorbereidingen tref je voor uit te gaan? ehh... eten, douchen, omkleden, met wat vrienden indrinken... dat was 't ![]() > Maak je duidelijke afspraken met je vrienden en ouders vooraf, of laat je alles over je heen komen? ik laat alles over me heen komen ![]() Ik bedenk later wel meer, maar dit wil ik nu ff weten. Alvast bedankt voor de medewerking! no problem ![]() [Dit bericht is aangepast door konflict (20-12-2001).] |
Advertentie |
|
|
|