Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Niet ieder gala is hetzelfde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik HAD het niet over de dresscode, it had het over de etiquettes, en die schrijven voor dat heren voor een gala een rokkostuum dragen, en voor na het diner (lees: avond gelegenheden) een smoking dragen. En als het echt een gala was waar je 100 piek voor betaald, en er ik komt met een bij elkaar geraapt pakje, dan ga je echt naar de verkeerde feestjes. Maar een andere vraag, in welke leeftijdsklasse valt dit feest..? |
![]() |
|
![]() |
ik vind t eigenlijk allemaal een beetje arrogant en bekakt klinken hoor! het gaat toch om de lol allemaal. wat maakt het nou uit of je precies het goede zegt en precies het goede draagt! okee je moet niet als een zwerver aankomen, maar dan zetten ze maar van die uitsmijters bij de deur.
|
![]() |
||
Citaat:
Het staat toch echt in de etiquette ![]() Ik heb zelf een aantal gala's deze maand waarvan drie officiele, net afgelopen zaterdag de eerste gehad, en daar waren de heren toch echt allemaal in rokkostuum ![]() Zo hoort het nou eenmaal... Maar het ligt er een beetje aan wat voor gala het is, of je het ook opvolgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Hoop dat je het nu een beetje snapt ![]() ![]() Kben er gister heengeweest (met kaartje van F17,50 ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou op m'n oude school was er elk jar een galafeest.
En nu op m'n nieuwe school(2e jaar da 'k erop zit) dit jaar voor het eerst. En het is meer gewoon net, maar niet strikt volgens de etiquettes. Maar een pak is wel vereist natuurlijk, maar je hoeft niet per se in een rokkostuum of in een smoking te komen. Maar een spijkerbroek+overhemd+stropdas komt er natuurlijk niet in. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote maatpakken, avondkleding & businesswear topic! Verwijderd | 46 | 14-03-2010 15:50 | |
De Kantine |
Wat is je grootste miskoop en beste koop? Missy | 18 | 20-08-2009 09:38 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic 114# duivelaartje | 495 | 26-11-2007 16:19 | |
Psychologie |
So glad I made it!!! kleinedraak | 64 | 30-05-2004 15:46 |