Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2001, 11:42
jestiegirl
jestiegirl is offline
ik wil graag weten wat jullie van de Boothill, de Brutus, de Karseboom en de Flame uit amersfoort vinden!!!!!!! ik vind de boothill en de flame het leukst maar ik wil er wmeer van horen!!!!!!!!
xxxxxxx
Oud 27-05-2001, 20:52
basje
basje is offline
Karseboom valt sowieso af. Dat is echt een knakentent, veel te druk, je kan er niet normaal lopen en veel te veel kakkerimage.
Ik ben nog nooit in de boothill geweest, dat lijkt me iets te veel alto.. Ik ging elke vrijdagmiddag naar de Brutus, dat vond ik altijd wel gezellig. Verder vond ik de Rumours ook wel te doen.....
Oud 27-05-2001, 22:14
Wat Amersfoort betreft roeleert de Mari Posa (althans, zes maanden terug). The flame is cool, maar heeft de muziek te hard aanstaan, de kakketak idem qua muziek (met als achterliggende gedachte: dan hoeven we niet te praten en kunnen we gewoon stoer voor ons uitkijkend ons 43ste biertje drinken), Boothill trek ik goed en de Brutus kom ik niet zo vaak.

Zoals ik al zei, zo vond ik het zes maanden terug, ben er al een tijdje niet meer geweest.
Oud 28-05-2001, 14:02
jestiegirl
jestiegirl is offline
ok..... ik houd meer van de boothill de flame en de rumours..... (of hoe je dat ook schrijft!!)
Oud 26-12-2001, 22:24
Verwijderd
Rumours kom ik zowat elke week, kakketak kom ik niet. Iedereen doet ontzettend nep, mag de mensen gewoon niet en ik vind het veel te druk. Boothill vind ik zwaar relex. Flame ook wel, maar ga liever naar de boothill. Ook een beetje harde muziek. En de brutus ben ik 1 xtje geweest, von t super saai. Zag er ook ni egt leuk uit ofzo.
Oud 28-12-2001, 21:54
Joli
Joli is offline
Ik ga altijd naar de kars en ik vind het daar leuk ookal is het er vaak te druk. Ik kom soms ook in de rumours, maar niet vaak. Ik ben wel een paar keer naar de Brutus gegaan en ik vond het er best leuk, maar ik ken er niemand.
Advertentie

Regels voor berichten