Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
WuHhahaHAHHAHAhaHAHHA Gekke Boeren hier!!
HahahHAHaHa ok ff normale reply: *Gerard joling liedjes zingen op plein *Oudere mannen nafluiten (oud=65+) *Zeer Dronken zijn en met engerd zoenen en je zelf voorhouden dat je een playaaa bent. *Meisjes uitschelden voor 'AnitA' en dan er 8er komen dat ze t gehoord hebben en dan komen er weer een dozijn sjonnies op je af! *Ruzie met barmensjes hebben *Proberen te breakdancen maar t niet kunnen (ik zelf niet, ik begin er niet aan , maar andere bepaalde iemanden wel...) *Er openlijk vooruit komen dat de muziek kut is en dat je liever HIPHOP hebt dan TRANCE en dat al die strakstaande figuren je agressief aan kijken.. *Stikken in je smirny *Gezeik krijgen omdat je Kretek rookt en mensen denken dat het weed is.. OKIDOKI dat was t dan maar weer.... BuBaaY..
|
Verwijderd
|
zwaar zat op straat liggen te slapen met de kermis van m'ne igen dorp mensen gaan uitschelden blablabla ----> duz bekenden
![]() met een jongen proberen te zoenen en dat hij t niet deed omdat ie verliefd op me was maar omdat we gewoon vrienden waren wilde hij t niej... erg beschamend moek zeggen kuzziess |
![]() |
|
![]() |
Ik ben een keer van de trap in een discotheek afgeflikkerd. Dat was op zich niet zo erg, maar d'r liep een meisje voor me
![]() ![]()
|
|
|