Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er was ooit een tijd in nederland dat je voor zwart werken je uitkering kwijt kon raken. (Implicieert niet dat ik voor zon beleid ben, btw) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind wel dat er strengere controlle moet zijn, en misschien de regels veranderen er over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb liever het CDA in de regering dan de VVD.
Het CDA heeft tenminste, vanuit hun Christelijke normen en waarden, nog redelijk wat empathie en compassie met de zwakkeren van de samenleving: naastenliefde, respect, noem maar op. Vanuit maatschappelijk oogpunt is het CDA helemaal zo gek nog niet. Dan die egoïsten van de VVD: zolang het geld maar niet bij hen, hun huis en hun vijf BMW's wordt weggenomen, kan het ze geen reet schelen wat er met de zwakkeren gebeurt. Laat ze daarom maar lekker rotten in de oppositiebankjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waar heb ik dat nou eerder gelezen.. even denken... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() @ martijn1985: daarmee wil ik in ieder geval niet zeggen dat rechts daarmee meteen slecht is. Ik ben het er alleen niet mee eens.
||
Citaat:
K heb VVD gestemd, omdat ik niet wil dat het een economische puinhoop gaat worden in dit land. Het CDA vind ik helemaal niks, laat die eerst maar hun eigen mening vormen ipv over omheen te lullen en met alle anderen mee te praten.
|||
Citaat:
vertel mij eens wat het CDA nou eigenlijk gedaan heeft dat overeenstemt met hun christelijke normen en warden. ze hebben volgens mij ook niks goeds gedaan voor de zwakkeren. maar toch, liever CDA dan VVD idd. Citaat:
|
![]() |
|
dit zit er dus niet in
maar ik denk dat het heel erg problematisch gaat worden om een stabiele coalitie te vormen CDA moet CDA kan niet met VVD CDA wil PvdA het liefst niet LPF,D66,SP,GL,CU willen VVD en CDA niet dan blijft alleen CDA/PvdA coalitie over waar de CDA niet om zit te springen. ik ben bang dat dit niet echt heel erg goed zal gaan, maar we zullen het zien
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
geen paars 3 svp. De weinige punten waaropze overeenkwamen,en die nietzonder het cda geregeld konden worden ( euthanasie, abiortus, homohuwelijken) zijn aardig geregeld.
maar rond nieuwe ontwikkelingen staan de vvd en het cda mijlenver van elkaarweg. de ziekenzorg het onderwijs de staatsschuld de integratie (hoewel de pvda steeds meer naar de burger gfaat luisteren ( strenger en inrechtvaardiger word) dus no way verder, om op kenny in te gaan niet dat ik zo'n fervent bijbellezer ben, maar ik geloof me iets te herinneren over "goed rentmeesterschap" en "heb uw naasten lief". Iets wat ik de laatste tijd totaal niet terugzie bij het cda.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Het ging mij niet om de linkse partijen; maar om de manier waarop nare man de VVD afzeek. Dit soort commentaar slaat natuurlijk volledig nergens op en is misleidend. Vandaar mijn opmerking...
||
Citaat:
En dan nog ik zou nog liever driekwart van mijn inkomen aan die bejaarde betalen dan ze op straat zetten zonder geld en onderdak. Die mensen hebben ook jaren hard gewerkt en belasting betaald voor onze opleiding en ik vind dat we daar best wat voor terug moeten doen. Zij hebben er tenslotte voor gezorgd dat we uberhaupt inkomen hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ben absoluut voor PvdA in een coalitie. Ik zou het liefst CDA/VVD zien, maar dat is uitgesloten omdat ze geen meerderheid behalen. Dan CDA/VVD/D66, maar D66 wil niet regeren omdat ze verloren hebben. Dus dan moeten ze misschien toch maar (niet echt geweldig, maar beter dan PvdA) LPF erbij doen. *zucht* die rotpolitiek ook...
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben persoonlijk gewoon voor CDA-PvdA. Ik zie dit echt véél liever dan VVD-CDA. Bovendien kunnen ze niet om de PvdA heen! Ze kunnen moeilijk een kwart (!) van de kiezers die PvdA hebben gestemd negeren. Uitslag = uitslag. Ik snap echt niet waarom Balkie zo moeilijk doet. HIj heeft geen andere keus. Hij vind coalitie met LPF ongeloofdwaardig en D66 wilt niet. Ze moeten het wel doen met de PvdA. Ze moeten roeien met de riemen die ze hebben.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Genesis |
![]() |
|
Ik las in het NRC dat Balkenende het de koningin heel moeilijk maakt, omdat hij de enige is die niet voor een coalitie PvdA en CDA is, terwijl de rest van de Tweede Kamer dit wel heeft aangegeven.
Waarom doet die man zo moeilijk? Ik vind dat hij nu gewoon naar de kiezers moet luisteren, en zij hebben aangegeven geen coalitie VVD + CDA te willen. Maar ik dwaal af. ![]()
||
Citaat:
Balkenende is het zijn eigen kiezers verplicht zovel mogelijk te doen aan het realiseren van zijn eigen punten. Als hij op voorhand al een coalitie vormt met de PvdA, sluit hij een groot deel van zijn punten al uit. Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben voor paars III!!!!!!!!!!!!!
Redenen: * Balkenende doet te moeilijk.... * Waarschijnlijk hebben PvdA en CDA zoveel stemmen gekregen omdat het een 2-strijd werd, wie gaat er winnen en wie gaat de coalitie leiden en daarom hebben veel (niet alle!!!) mensen op een van die partijen gestemd... * De VVD is nu te rechts aan het worden en CDA gaat mee, PvdA en D66 kunnen ze afremmen... * VVD is de enige met goede ideeen om de problemen met de economie op te lossen. * En verder heeft iedereen de laatste tijd zoveel te zeiken op paars maar zo slecht hebben ze het nog niet gedaan! Genoeg???? ![]()
|
Verwijderd
|
No way dat VVD samen gaat werken met PvdA. En D'66 wil ook niet meer regeren, dus het gaat toch niet door. Ergens wel jammer, ik zou Balkenende z'n hoofd wel willen zien op het moment dat 't besloten werd.
![]() Maar, in principe lijkt PvdA+CDA me toch de beste oplossing. CDA moet alleen even uitscheien met hun kinderachtige gedoe. :/ |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ze heten tegenwoordig Centrum Democratisch Appel Dat rewgeeraccoord is een christelijk beleid ver te zoeken evenals hun verkiezingsprogramma CDA gaat voor de compromissen en het meeregeren. niet voor een christelijk geluid
|
![]() |
daarnaast moet je niet vergeten dat als je PvdA in de oppositie zet je daar zo'n blok hebt dat je elke keer op erg grote weerstand stuit.
Daarnaast hoeft maar 1 persoon uit een regeringspartij tegern te stemmen (wat vaak gebeurd) en dan komt je voorstel er niet doorheen Dus het is echt totaal onmogelijk
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Line 6 Spider III 120 MachinesofGod | 16 | 25-10-2007 15:54 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel III Gunvald | 5 | 17-02-2005 19:24 | |
Muziek |
Kiss - Alive III Rhinus | 16 | 31-12-2004 13:29 | |
ARTistiek |
[Fotografie]---Een paar foto`s door moi! Tha White Eagle | 19 | 16-08-2002 23:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Linkse politici durven zich niet te uiten mcsun | 52 | 24-07-2002 21:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |