Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 07:58
boehoe
boehoe is offline
Een tijdje geleden is toch wel gebleken, dat nederland de fout is ingegaan toen ze massaal hebben gestemd op de LPF, maarja dat weet iedereen nu wel.
Afgelopen zaterdag (denk ik) stemde nederland weer massaal, dit keer niet op een politieke partij maar op Jim (van idols) terwijl Dewi toch wel veel beter kan zingen. Tsja, en aangezien het nu de jongere leeftijdscatogorie was die mocht stemmen, zit er dus niet alleen een steekje los bij de volwassenen.
Sorry hoor, maar ik heb geen zin om straks 12 uur per dag die schreeuwende Jim op de box te zien met z'n pokkestem.

Ik hoop dat er een vervolg voor Dewi komt, want ik vind dit absoluut niet kunnen

Tsja, en ik kijk zo'n beetje geen idols.....

Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 08:36.
Advertentie
Oud 27-02-2003, 08:35
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
zet je die radio/tv toch lekker uit en ga je wat echte muziek luisteren ipv. gemaakte rommel.
Oud 27-02-2003, 08:43
Thomas
Thomas is offline
Ja, ach. Het gaat over wie het grootste Idool is en dat is Jim omdat hij meer stemmen heeft gehad. Daarentegen is het imho waar dat Dewi beter kan zingen. Maarja, het leven is niet eerlijk.

En dit hoort hier niet..
Oud 27-02-2003, 08:46
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef:
zet je die radio/tv toch lekker uit en ga je wat echte muziek luisteren ipv. gemaakte rommel.
Oud 27-02-2003, 09:00
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Wawl schreef:

En dit hoort hier niet..
idd

Regels voor berichten