Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 18:53
devilcat
devilcat is offline
[ voor ff de andere, ik trek geen aandcht etc ik wil alleen wat weten, en ik weet ik neem niks meer met die jongen het gaat me nu alleen ff om dit } :

voor diegene die oit zijn vreemdgegaan,

-- weet je nu nog wie je hebt bedrogen? of haal je al je vriend[innen] door elkaar? en weet je dus niet meer wie je had bedrogen die eerste of die tweede etc.-----

---Blijft degene die je hebt bedrogen altijd in je herrineringen dat je altijd weet dat je niet je vorige ex had bedrogen [ook al had je zo lang met haar] maar dat je dat ANDERE meisje had bedrogen?---

't doet er niet echt toe waar ik dit voor nodig heb, mar ik wil het dolgraag weten, ik ben namelijk ff helemaal onzeker gesuft.

ik wil 't toch ff weten

Dus graag hier op antwoorden en niet "vergeet die jongen etc "

THANKS!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2003, 19:02
Verwijderd
*zucht*

Dit is precies hetzelfde als jouw vorige topic, alleen dan in een ander jasje. Houd je toch eens met andere dingen bezig dan met je ex.
Je hebt de antwoorden die je wilde allang gekregen in je vorige topic, maar omdat mensen bepaalde kritiek gaven waar je niet mee om kunt/kon gaan, open je maar nog een topic?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:10
Evito
Evito is offline
Ik ga altijd vreemd,
maar ik vind dat ook heel normaal.

Maar als ik vreemdga, bedrieg ik dan niet beide? Verder weet ik al lang niet meer hoeveel wijviez ik op mijn pook-ahontas heb gehad, weetik ut, al die snollen lopen me door elkaar hoor,
maar ik bedrieg ze allemaal,
dus als je me een lijsie zou geven en zou vragen 'welke heb je bedrogen' dan zou ik ze gewoon allemaal aankruisen hoor!
En je tweede vragat spreekt voor zich als je het vorige antwoord bekijkt. Ik herinner me alleen de meisjes nog die ik het meest en het best bedrogen heb. Bijvoorbeeld drie jaar zonder dat ze erachter kwam, en dan vreemdgaan met 30-40 meisjes. Ze had wel een SOA maar boeiuhhhhhhh das nu wel over enzo
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:19
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
*zucht*

Dit is precies hetzelfde als jouw vorige topic, alleen dan in een ander jasje. Houd je toch eens met andere dingen bezig dan met je ex.
Je hebt de antwoorden die je wilde allang gekregen in je vorige topic, maar omdat mensen bepaalde kritiek gaven waar je niet mee om kunt/kon gaan, open je maar nog een topic?
reageer niet al sje het zo kut vind,
ik heb al uitgeled hierboven dat ik alleen maar reacties wil op die vraag en niet het hele gedoe eromheen , klaar
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:16
Thomas
Thomas is offline
Vreemdgaan is zo triestig.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:22
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Vreemdgaan is zo triestig.
Idd
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:37
twim
twim is offline
Sluit zich aan bij de 2 posts hier boven.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 11:55
Verwijderd
De ene persoon is de andere niet.
Het gaat niet om wat anderen dachten, wisten of hebben gedaan. Het gaat om hem. Hij zal jullie allebei wel bedrogen hebben ofzo.
Het is gewoon dezelfde vraag als in het andere topic, maar dan zonder de achtergrondinformatie.
Hoe kun je nou vragen "als je vreemd bent gegaan, weet je dan nog wie je bedrogen hebt?"
Tuurlijk weet je dat, anders weet je ook niet dát je vreemd bent gegaan.
En weet je niet precies wie, dan heb je ze dus allemaal bedrogen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 12:39
devilcat
devilcat is offline
hij zei dat ie ook wel wiste dat ie was vreemdgegaan,
alleen "doordat ik zolang met hem had gehad, 1,5 jr." zei die dat ie daardoor gelijk aan mij dacht , en dat ie daarom zei dat ie mij had bedrogen[toen ik onder een schuilnaam met hem chatte]

en nu zegt ie " onee, het schiet me nu NET te binnen dat ik niet jou maar dat andere meisje had bedrogen[na dat andere meisje heb ik geen verkering met meer hem gehad.]

maar ik bedoel,

hoe kun je nou zoiets denken,

als hij mij niet heeft bedrogen, zoals ie dat nu beweert, en iemand vraagt of ie mij heeft bedrogen en dan zonder twijfel loopt te vertellen dat dat waar is, en darna spreek ik hem ZELF nog en dan geeft ie weer toe,

en dan ineens blijkt het anders te zijn, omdat ie "al die tijd dacht dat ie mij bedroog, maar dat het nu dat andere meisje was"

is toch complete onzin?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 12:48
Hukkie
Hukkie is offline
Ja, en dat heb in je andere topic ook al gezegd. Maar gebeurt is gebeurt, je weet nu wat je aan hem hebt; zet je dr overheen.
Oud 21-01-2003, 13:11
moenbase
moenbase is offline
Je zou 't ook bijna goedkeuren om vreemd te gaan he?
Oud 21-01-2003, 14:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
devilcat schreef:

-- weet je nu nog wie je hebt bedrogen? of haal je al je vriend[innen] door elkaar? en weet je dus niet meer wie je had bedrogen die eerste of die tweede etc.-----

Ik haal niemand door elkaar, dus natuurlijk weet ik nog wie ik heb bedrogen.

Citaat:
---Blijft degene die je hebt bedrogen altijd in je herrineringen dat je altijd weet dat je niet je vorige ex had bedrogen [ook al had je zo lang met haar] maar dat je dat ANDERE meisje had bedrogen?---
Nederlands graag.
En ik heb een jongen bedrogen, mag dat ook?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
hij zei dat ie ook wel wiste dat ie was vreemdgegaan,
alleen "doordat ik zolang met hem had gehad, 1,5 jr." zei die dat ie daardoor gelijk aan mij dacht , en dat ie daarom zei dat ie mij had bedrogen[toen ik onder een schuilnaam met hem chatte]

en nu zegt ie " onee, het schiet me nu NET te binnen dat ik niet jou maar dat andere meisje had bedrogen[na dat andere meisje heb ik geen verkering met meer hem gehad.]

maar ik bedoel,

hoe kun je nou zoiets denken,

als hij mij niet heeft bedrogen, zoals ie dat nu beweert, en iemand vraagt of ie mij heeft bedrogen en dan zonder twijfel loopt te vertellen dat dat waar is, en darna spreek ik hem ZELF nog en dan geeft ie weer toe,

en dan ineens blijkt het anders te zijn, omdat ie "al die tijd dacht dat ie mij bedroog, maar dat het nu dat andere meisje was"

is toch complete onzin?
En nu slaat dus toch weer het hele topic om. Het komt nu op precies hetzelfde neer als je vorige topic. Hou nu eens op met zeuren over je ex. Je antwoorden heb je al gehad in je vorige topic. Die is toen gesloten en nu verzin je één of andere poll om er weer over te kunnen zeuren... *zucht*

Maar anyway:

Ja, natuurlijk onthoud je altijd bij wie je bent vreemdgegaan. En ja, het is duidelijk, hij heeft je vet lopen bedriegen enzow. Des te meer reden om je nu eens niets meer van hem aan te trekken.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:04
Verwijderd
sorry maar ik snap jou niet hoor.. Denk je nu echt dat je hier wél zal horen wat je wil horen, en hoe vaak wil je het horen?

JA, ik denk dat hij liegt
NEE, ik geloof niet dat je door elkaar kan halen wie je hebt bedrogen..

Iedereen is het daar over eens, hoe vaak wil je het horen? En waarom vraag je dan in godesnaam een slotje aan voor de vorige om vervolgens deze weer te openen??

Ik snap er echt niks van!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:14
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

En ik heb een jongen bedrogen, mag dat ook?
Nee. Dat mag niet.
Oud 21-01-2003, 17:04
Verwijderd
Meisje, ik snap je niet.
Steeds als je een topic opent, dan geeft iedereen heel serieus antwoord. Ik ook, de vorige keer. Ik heb gezegd dat je die jongen moest laten barsten, dat je wel wat beters waard was, enzovoorts. Echt, heel goed bedoeld allemaal. Maar je luistert er gewoon niet naar.
Ik ben het met je eens, dat mensen je topic gewoon niet moeten lezen als ze zich eraan ergeren. Dat staat ook heel duidelijk in ons (prachtige ) announcement.
Ik vind het heus niet leuk ofzo als mensen lullig tegen je doen.

Maar weet je, het is best frustrerend om met allemaal goed bedoelde reply's te komen, en je dan een tijdje later weer met zo'n topic over hem te zien komen!
Mensen geven hun mening.
En ze gaan je niet vertellen wat jij wilt horen. Ze vertellen je gewoon wat ze er echt van vinden.
En dat kan best waardevolle informatie voor jou zijn. Mensen nemen iig de moeite om je verhalen te lezen en hun visie op het geheel te geven.
Probeer het eens van de andere kant te bekijken.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:36
Verwijderd
get over it!!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:12
devilcat
devilcat is offline
ja ok, sorry jullie hebben wel gelijk,
maar ik raak zo onzeker van die gast,
maar ik begin er nu toch ook wel achter te komen dat ie liegt als een bezetene.

anyway, wel bedankt,

Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
danique2 schreef:
get over it!!!
...... die size 666 doet t em
Oud 22-01-2003, 12:35
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Meisje, ik snap je niet.
Steeds als je een topic opent, dan geeft iedereen heel serieus antwoord. Ik ook, de vorige keer. Ik heb gezegd dat je die jongen moest laten barsten, dat je wel wat beters waard was, enzovoorts. Echt, heel goed bedoeld allemaal. Maar je luistert er gewoon niet naar.
Ik ben het met je eens, dat mensen je topic gewoon niet moeten lezen als ze zich eraan ergeren. Dat staat ook heel duidelijk in ons (prachtige ) announcement.
Ik vind het heus niet leuk ofzo als mensen lullig tegen je doen.

Maar weet je, het is best frustrerend om met allemaal goed bedoelde reply's te komen, en je dan een tijdje later weer met zo'n topic over hem te zien komen!
Mensen geven hun mening.
En ze gaan je niet vertellen wat jij wilt horen. Ze vertellen je gewoon wat ze er echt van vinden.
En dat kan best waardevolle informatie voor jou zijn. Mensen nemen iig de moeite om je verhalen te lezen en hun visie op het geheel te geven.
Probeer het eens van de andere kant te bekijken.
idd hoe moeilijk dat ook is voor jou op dit moment, kep t ook weleens meegemaakt en het is echt ontzettend k*t dat weet ik maar trust me alles komt goed en hij zal ook zn verdiende loon ooit krijgen!! sterkte verder...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 12:58
devilcat
devilcat is offline
thx
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:02
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik ga altijd vreemd,

Maar als ik vreemdga, bedrieg ik dan niet beide? Verder weet ik al lang niet meer hoeveel wijviez ik op mijn pook-ahontas heb gehad, weetik ut, al die snollen lopen me door elkaar hoor,
maar ik bedrieg ze allemaal,
dus als je me een lijsie zou geven en zou vragen 'welke heb je bedrogen' dan zou ik ze gewoon allemaal aankruisen hoor!
En je tweede vragat spreekt voor zich als je het vorige antwoord bekijkt. Ik herinner me alleen de meisjes nog die ik het meest en het best bedrogen heb. Bijvoorbeeld drie jaar zonder dat ze erachter kwam, en dan vreemdgaan met 30-40 meisjes. Ze had wel een SOA maar boeiuhhhhhhh das nu wel over enzo
EN NOG TROTS OOK...
vreemdgaan is dom en zielig, als je niet genoeg hebt aan 1 dan geen... sorry moest er ff uit...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:31
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
EN NOG TROTS OOK...
vreemdgaan is dom en zielig, als je niet genoeg hebt aan 1 dan geen... sorry moest er ff uit...
Daar hebben ze schijnbaar players voor uitgevonden..
Vreemdgaan is idd dom en zielig, nog nooit gedaan, wel meegemaakt dat zij me bedrogen had.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
ja ok, sorry jullie hebben wel gelijk,
maar ik raak zo onzeker van die gast,
maar ik begin er nu toch ook wel achter te komen dat ie liegt als een bezetene.

anyway, wel bedankt,

Hey meis, nou ik ben blij dat je het dit keer niet vervelend opvat, want zo is het dus allemaal ook niet bedoeld!

Ik begrijp hoe onzeker hij je maakt, maar ik denk dat je het jezelf wat dat betreft dus alleen maar moeilijker maakt door zo achter deze dingen aan te jagen. Of hij jou of dat andere meisje nou bedrogen heeft, het blijft een klootzak. Als hij jou bedrogen heeft daarom, en als hij dat andere meisje bedrogen heeft ook daarom, maar ook omdat hij niet eens uit elkaar kan houden wie hij bedriegt enz enz enz.

Ik begrijp dat het heel moeilijk is hem los te laten, en voortdurend met van die vraagstukken te zitten. Liever weet je de ergste dingen maar, dan kun je je daar tenminste overheen zetten, ipv dat je voordturend met van die vraagstukken zit óf je gekwetst zou moeten zijn zeg maar.

Toch is het op de lange termijn beter vraagstukken vraagstukken te laten, van hem wordt je namelijk ook niets wijzer.. Hij loopt namelijk voortdurend te liegen. We hebben het al vaak zat gezegd, je verdient veel beter dan die gozer!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:45
devilcat
devilcat is offline
ur right,

bedankt voor de uitgebreide reply.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2003, 20:02
Evito
Evito is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
EN NOG TROTS OOK...
Ey nouw moeje geen capsones gaan hebbe he alle wijve zijn gewoon gemaakt om mee geplayed te worden dus nie seike nou trut!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 20:06
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ey nouw moeje geen capsones gaan hebbe he alle wijve zijn gewoon gemaakt om mee geplayed te worden dus nie seike nou trut!
Leuk hè, als mensen hier serieus op in gaan.
Oud 22-01-2003, 20:26
Optima
Optima is offline
Citaat:
devilcat schreef:

ja

ja

Oud 22-01-2003, 22:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Dat staat ook heel duidelijk in ons (prachtige ) announcement.
Offtopic: idd de beste announcement van 't forum imho
Oud 23-01-2003, 11:53
Verwijderd
Als je vreemdgaat verdien je geen van beide, zowel je eigen partner niet als degene waar je mee gaat. Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:12
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Heej meis! Ik mag misschien heel bot zijn overgekomen maar ik bedoelde het alleen maar om die ogen van je eens te openen Ik ben blij dat je het nu zelf inziet. Het is moeilijk, maar je kunt nou eenmaal niet op elke vraag een antwoord krijgen. Vul de antwoorden zelf in, wees niet te negatief, maar blijf wel realistisch. Over je ex is het hele forum het eens; het is een gigantische klootzak die het verdient om door elk meisje dat ie tegenkomt te worden afgewezen. Je bent veel meer waard.

Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden voor de harde woorden die ik los heb gelaten, maar ik denk dat meerdere mensen het er mee eens zijn als ik zeg dat het soms nodig is om hard te zijn, als je iemand dingen wil laten inzien. Het is ons, denk ik, gelukt om jou te laten inzien dat je het moet laten rusten en dat je opnieuw moet beginnen, zonder elke keer op wat voor manier dan ook terug te vallen op je ex. Maak je niet meer druk, je bent beter af zonder hem. En of hij nu jou of een ander heeft bedrogen, het is en blijft een eikel.

Ik weet zeker dat het wel goedkomt met jou als je niet meer zo onzeker doet, en als je in jezelf blijft geloven. Het is een hele grote stap geweest om het achter je te laten, en nu moet je je richten op jezelf en op de toekomst, en dat gaat helemaal goedkomen, geloof me maar.

Dus nogmaals sorry, het was niet zo bedoeld als het overkwam, en ik ben heel blij om te lezen dat je het eindelijk met ons eens bent, en je voor jezelf kiest!

Succes en sterkte de komende tijd!

Groetjes.
Heel erg bedankt!!

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:58
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Evito schreef:
En als er geen sletjes waren of geen meisjes die alleen maar op uiterlijk vallen dan hadden de players ook niets om mee te playen...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 19:23
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
En als er geen sletjes waren of geen meisjes die alleen maar op uiterlijk vallen dan hadden de players ook niets om mee te playen...
Wat zeg ik nou?
Oud 23-01-2003, 19:48
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
*schopt Evito keihard terhoogte van z'n kruis*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:22
Orion16
Orion16 is offline
Sommige meisjes vragen er ook idd om om geplayed te worden.... En dan komen ze later aankakken "oooh ik ben geplayed door een lekker ding zonder inhoud!"
Tsja, hoe zou dat toch komen?

Leuke avatar btw, van Doc uit Back to The Future?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ben 1 keer vreemd gegaan.. nee 2 keer soort van.
een keer met de beste vriend van mn vriendje, maar toen hadden we ruzie.. enzow..

en een keer toen ik nog een vriendje had had ik een andere jongen gezegd mee te gaan naar een gala, ook echt als date. maar toen was het ook al zo goed als uit (kreeg de volgende dag een smsje dat t uit was omdat ie verliefd was op mn beste vriendin..).
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:30
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Sommige meisjes vragen er ook idd om om geplayed te worden.... En dan komen ze later aankakken "oooh ik ben geplayed door een lekker ding zonder inhoud!"
Tsja, hoe zou dat toch komen?

Leuke avatar btw, van Doc uit Back to The Future?
ik heb nooit gevraagd om geplayed te worden,
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:43
SilverAngel
SilverAngel is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik ga altijd vreemd,

Daar kan ik maar een ding op zeggen: Mensen zoals jij op de wereld zijn gewoon viese vuile gore kl*te lijers.
Slet
Del
etc.
Vind je het ook normaal als zij bij jou vreemdgaat? Heb je wel eens aan ze gevraagd of ze het okee vinden dat je ook met andere meiden gaat?
Oud 24-01-2003, 19:30
steentje
steentje is offline
Citaat:
weet je nu nog wie je hebt bedrogen?
jah hoor, beide keren...
Citaat:
Blijft degene die je hebt bedrogen altijd in je herrineringen?
tuurlijk!
Reageren

Regels voor berichten