Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De ene persoon is de andere niet.
![]() Het gaat niet om wat anderen dachten, wisten of hebben gedaan. Het gaat om hem. Hij zal jullie allebei wel bedrogen hebben ofzo. Het is gewoon dezelfde vraag als in het andere topic, maar dan zonder de achtergrondinformatie. Hoe kun je nou vragen "als je vreemd bent gegaan, weet je dan nog wie je bedrogen hebt?" Tuurlijk weet je dat, anders weet je ook niet dát je vreemd bent gegaan. En weet je niet precies wie, dan heb je ze dus allemaal bedrogen. |
![]() |
|
![]() |
hij zei dat ie ook wel wiste dat ie was vreemdgegaan,
alleen "doordat ik zolang met hem had gehad, 1,5 jr." zei die dat ie daardoor gelijk aan mij dacht , en dat ie daarom zei dat ie mij had bedrogen[toen ik onder een schuilnaam met hem chatte] en nu zegt ie " onee, het schiet me nu NET te binnen dat ik niet jou maar dat andere meisje had bedrogen[na dat andere meisje heb ik geen verkering met meer hem gehad.] maar ik bedoel, hoe kun je nou zoiets denken, als hij mij niet heeft bedrogen, zoals ie dat nu beweert, en iemand vraagt of ie mij heeft bedrogen en dan zonder twijfel loopt te vertellen dat dat waar is, en darna spreek ik hem ZELF nog en dan geeft ie weer toe, en dan ineens blijkt het anders te zijn, omdat ie "al die tijd dacht dat ie mij bedroog, maar dat het nu dat andere meisje was" is toch complete onzin? ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ik haal niemand door elkaar, dus natuurlijk weet ik nog wie ik heb bedrogen. Citaat:
En ik heb een jongen bedrogen, mag dat ook? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar anyway: Ja, natuurlijk onthoud je altijd bij wie je bent vreemdgegaan. En ja, het is duidelijk, hij heeft je vet lopen bedriegen enzow. Des te meer reden om je nu eens niets meer van hem aan te trekken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
sorry maar ik snap jou niet hoor.. Denk je nu echt dat je hier wél zal horen wat je wil horen, en hoe vaak wil je het horen?
JA, ik denk dat hij liegt NEE, ik geloof niet dat je door elkaar kan halen wie je hebt bedrogen.. Iedereen is het daar over eens, hoe vaak wil je het horen? En waarom vraag je dan in godesnaam een slotje aan voor de vorige om vervolgens deze weer te openen?? Ik snap er echt niks van! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meisje, ik snap je niet.
![]() Steeds als je een topic opent, dan geeft iedereen heel serieus antwoord. Ik ook, de vorige keer. Ik heb gezegd dat je die jongen moest laten barsten, dat je wel wat beters waard was, enzovoorts. Echt, heel goed bedoeld allemaal. Maar je luistert er gewoon niet naar. Ik ben het met je eens, dat mensen je topic gewoon niet moeten lezen als ze zich eraan ergeren. Dat staat ook heel duidelijk in ons (prachtige ![]() Ik vind het heus niet leuk ofzo als mensen lullig tegen je doen. Maar weet je, het is best frustrerend om met allemaal goed bedoelde reply's te komen, en je dan een tijdje later weer met zo'n topic over hem te zien komen! Mensen geven hun mening. En ze gaan je niet vertellen wat jij wilt horen. Ze vertellen je gewoon wat ze er echt van vinden. En dat kan best waardevolle informatie voor jou zijn. Mensen nemen iig de moeite om je verhalen te lezen en hun visie op het geheel te geven. Probeer het eens van de andere kant te bekijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vreemdgaan is dom en zielig, als je niet genoeg hebt aan 1 dan geen... sorry moest er ff uit...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
Vreemdgaan is idd dom en zielig, nog nooit gedaan, wel meegemaakt dat zij me bedrogen had. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp hoe onzeker hij je maakt, maar ik denk dat je het jezelf wat dat betreft dus alleen maar moeilijker maakt door zo achter deze dingen aan te jagen. Of hij jou of dat andere meisje nou bedrogen heeft, het blijft een klootzak. Als hij jou bedrogen heeft daarom, en als hij dat andere meisje bedrogen heeft ook daarom, maar ook omdat hij niet eens uit elkaar kan houden wie hij bedriegt enz enz enz. Ik begrijp dat het heel moeilijk is hem los te laten, en voortdurend met van die vraagstukken te zitten. Liever weet je de ergste dingen maar, dan kun je je daar tenminste overheen zetten, ipv dat je voordturend met van die vraagstukken zit óf je gekwetst zou moeten zijn zeg maar. Toch is het op de lange termijn beter vraagstukken vraagstukken te laten, van hem wordt je namelijk ook niets wijzer.. Hij loopt namelijk voortdurend te liegen. We hebben het al vaak zat gezegd, je verdient veel beter dan die gozer! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:59. |
![]() |
|
![]() |
ik ben 1 keer vreemd gegaan.. nee 2 keer soort van.
een keer met de beste vriend van mn vriendje, maar toen hadden we ruzie.. enzow.. en een keer toen ik nog een vriendje had had ik een andere jongen gezegd mee te gaan naar een gala, ook echt als date. maar toen was het ook al zo goed als uit (kreeg de volgende dag een smsje dat t uit was omdat ie verliefd was op mn beste vriendin..). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Slet Del etc. Vind je het ook normaal als zij bij jou vreemdgaat? Heb je wel eens aan ze gevraagd of ze het okee vinden dat je ook met andere meiden gaat?
|
|