Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou wel eerder naar een gewoon normaal, aardig d'r uitziend meisje toestappen wat gewoon ergens zit of staat, dan zo'n uitdagend gekleed krengetje die zo geil loopt te dansen ... je hebt soms van die meiden (no offense als ze hier lopen!) die kunnen net zo goed op de dansvloer gaan staan met een bord "NEEM ME"
Neej, doe mij maar gewoon een normaal, beetje verlegen meisje. Ik ben zelf ook niet zo'n bink dat ik op elk meisje meteen afstap, dus... ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ha gulukkig ik ben dus niet de enige! Maar hoe zit het dan met jullie meisjes die de verlegen jongens op zoeken. Willen juliie niet liever iemand die wat ervarender is en meer lef heeft. Oke dit komt een beetje stom over maar als ik met een paar meiden aan het praten ben hoor ik altijd van "ja hij moet wel rond de 18 of de 19 zijn want anders zijn ze veelste bang en doen ze niks. En jullie gasten die ook zo verlegen zijn hebben jullie voorkeur bij een lief verlege meid dat er iets minder knap uit ziet of de hot babe die het liefst zo naakt mogelijk rond loopt en met 16 jongens te gelijk gaat. Please reageer ff greez by me and xxx to the sweet girls
||
![]() |
Citaat:
gewoon op een lekker ding afstappen, ik kom er niet om de minder bedeelde een hart onder de riem te steken. Dat doe ik wel bij de collecte aan de deur ![]() [Dit bericht is aangepast door Havoc (23-02-2001).]
|
![]() |
Ik ga absoluut voor uitstraling. Als je mij vraagt wie het mooiste vrouwtje is dat aanwezig is, dan zal je die met de (voor mij) mooiste uitstraling te horen krijgen. en dat kan van hele kleine dingen afhangen.
Ik ga eigenlijk nooit uit om vrouwen te versieren, maar misschien is dit wel een verkeerde gedachte van me.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gaat om het hele plaatje zeg maar.
Je hebt hele mooie meisjes maar die kleden zich als sletjes, dat hoeft van mij niet. Een knappe meid, die er een beetje snugger uitziet, goeie uitstraling, knap gezicht. Gewoon het hele plaatje draait het om. Maar ik ga cker niet uit om "te scoren". Gewoon plezier hebben met m'n vrienden. Maar als je een knap meisje ontmoet maakt dat de avond wel weer leuker dan normaal.(en dan hoef je niet eens "te scoren") |
![]() |
|
Tuurlijk is het wel zo dat je eerder op een iets mooier meisje afstapt dan een minder mooi meisje... maar uitstraling is wel belangrijker dan het echte uiterlijk... Een goede combinatie tussen de twee is natuurlijk perect om op af te stappen!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff vraagje aan de jongens.. Verwijderd | 39 | 07-07-2012 22:26 | |
Seksualiteit |
vraag aan jongens Verwijderd | 33 | 29-05-2011 12:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er leuk aan jongens? tacidvs | 85 | 01-07-2003 14:04 | |
Lifestyle |
Vraag aan de meiden! Wat vinden jullie van sikjes bij jongens? aap777 | 59 | 16-02-2003 17:46 | |
Liefde & Relatie |
een vraagje aan de heren flying girl | 32 | 15-06-2002 17:36 | |
Seksualiteit |
Vraagje over schaamhaar aan meiden maar ook aan jongens! Dingetje19 | 16 | 13-02-2002 16:43 |