Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2001, 19:37
CHANELLA
CHANELLA is offline
Als je in de disco een meisje wil versieren stap je dan alleen op knappe meisjes af of ga je dan ook weleens naar een minder knap meisje toe?
normale reacties aub.
Advertentie
Oud 02-02-2001, 20:02
GinnyPig
GinnyPig is offline
Je stapt op diegene af die jou het meest aanspreekt (figuurlijk dus bedoeld). Welke jij het leukst vindt dus... Tenminste als je een versierder bent, want niet alle jongens zijn zo.

En het is echt niet zo, dat het meisje met de kortste rok, of die het meest opvalt, jou ook het meest aanspreekt. Zijn zat jongens die ook op verlegen meisjes vallen.
Oud 04-02-2001, 23:33
miles_old
miles_old is offline
ligt aan de wet van vraag en aanbod

ik versier niet graag meisjes in een disco, je hebt vrij weinig criteria dan namelijk, behalve of ze er leuk uitziet
Oud 05-02-2001, 09:17
Synco
Synco is offline
He ik denk dat ik zo'n rustig type je bent en waar 100x tegen gezegd word van "Pak haar nou beet" of "Wanneer ga je nou naar haar toe" Mijn "taktiek" is gewoon gezellig doen en afwachten of zij iets wilt en dan mijn kans grijpen. Ik ben blij met deze manier maar ik weet ook dat er meisjes zijn die liever de lef gozers willen. Nou sorrie voor hun maar ik ben zo niet dus DOei
Oud 05-02-2001, 18:44
mr_scruff
mr_scruff is offline
he synco i'm the same ik ben heel erg verlegen als het om versieren gaat maar gewoon tegen meisjes prsaten niet....
aarrgghh kut verlegenheid.......
daarom drink ik ook op uitgaans avonden dan is verlegenheid weg......jah ik weet het het is zielig, maar het werkt wel!!
Oud 14-02-2001, 19:01
Tollie
Tollie is offline
dat vind ik helemaal niet zielig ofzo hoor. Ik ben ook vrij verlegen, en drink die ook weg, niks mis mee. Zijn zat mensen die dat doen, absoluut niet zielig.
Oud 14-02-2001, 21:56
ThaKillaa!!2
ThaKillaa!!2 is offline
Citaat:
CHANELLA schreef:
Als je in de disco een meisje wil versieren stap je dan alleen op knappe meisjes af of ga je dan ook weleens naar een minder knap meisje toe?
normale reacties aub.
ligt eraan,uiterlijk is wel belangerijk maar ik stap het liefst op een meisje af wat er gewoon normaal uitziet, niet op vreselijk zogenaamd knappe superdelletjes. Daar kots ik soms van
Oud 15-02-2001, 01:18
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
CHANELLA schreef:
normale reacties aub.
uitstraling vind ik heel wat belangrijker dan écht knap
Oud 15-02-2001, 17:01
Verwijderd
Ik zou wel eerder naar een gewoon normaal, aardig d'r uitziend meisje toestappen wat gewoon ergens zit of staat, dan zo'n uitdagend gekleed krengetje die zo geil loopt te dansen ... je hebt soms van die meiden (no offense als ze hier lopen!) die kunnen net zo goed op de dansvloer gaan staan met een bord "NEEM ME"

Neej, doe mij maar gewoon een normaal, beetje verlegen meisje. Ik ben zelf ook niet zo'n bink dat ik op elk meisje meteen afstap, dus...

------------------
Intelligent life beyond this planet
Oud 15-02-2001, 18:50
Tollie
Tollie is offline
daar ben ik het dus helemaal mee eens.
Oud 16-02-2001, 20:48
coolrob
coolrob is offline
het gaat mij om de uitstraling en de indruk die ze maakt
kan je nog zo knap zijn maar als je stil staat..i wont come to you
Oud 20-02-2001, 09:44
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zou wel eerder naar een gewoon normaal, aardig d'r uitziend meisje toestappen wat gewoon ergens zit of staat, dan zo'n uitdagend gekleed krengetje die zo geil loopt te dansen ... je hebt soms van die meiden (no offense als ze hier lopen!) die kunnen net zo goed op de dansvloer gaan staan met een bord "NEEM ME"

Neej, doe mij maar gewoon een normaal, beetje verlegen meisje. Ik ben zelf ook niet zo'n bink dat ik op elk meisje meteen afstap, dus...

Jij bent een jongen die iedereen wenst toch? ja behalve die sloeries maar verder wel!

Oud 21-02-2001, 13:04
Synco
Synco is offline
Ha gulukkig ik ben dus niet de enige! Maar hoe zit het dan met jullie meisjes die de verlegen jongens op zoeken. Willen juliie niet liever iemand die wat ervarender is en meer lef heeft. Oke dit komt een beetje stom over maar als ik met een paar meiden aan het praten ben hoor ik altijd van "ja hij moet wel rond de 18 of de 19 zijn want anders zijn ze veelste bang en doen ze niks. En jullie gasten die ook zo verlegen zijn hebben jullie voorkeur bij een lief verlege meid dat er iets minder knap uit ziet of de hot babe die het liefst zo naakt mogelijk rond loopt en met 16 jongens te gelijk gaat. Please reageer ff greez by me and xxx to the sweet girls
Oud 23-02-2001, 00:40
Havoc
Havoc is offline
Citaat:
CHANELLA schreef:
normale reacties aub.

gewoon op een lekker ding afstappen, ik kom er niet om de minder bedeelde een hart onder de riem te steken. Dat doe ik wel bij de collecte aan de deur

[Dit bericht is aangepast door Havoc (23-02-2001).]
Oud 24-01-2002, 10:13
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Nou dat ligt eraan hoeveel ik op heb. Als het veel is naar jou. Als het niet veel is dan naar een leuk meisje
Oud 24-01-2002, 15:31
Prins
Prins is offline
Ik ga absoluut voor uitstraling. Als je mij vraagt wie het mooiste vrouwtje is dat aanwezig is, dan zal je die met de (voor mij) mooiste uitstraling te horen krijgen. en dat kan van hele kleine dingen afhangen.
Ik ga eigenlijk nooit uit om vrouwen te versieren, maar misschien is dit wel een verkeerde gedachte van me.
Oud 24-01-2002, 18:00
Marshall
Marshall is offline
ga in een disco of club echt niet op lelijk meisje af... maar ok, wil wel wat stijl dus iemand met een bordje *neem me* sla ik waarschijnlijk ook over
Oud 24-01-2002, 18:02
J
J is offline
Citaat:
nare man schreef:

juist, heb ik niks meer aan toe te voegen....
Oud 24-01-2002, 18:04
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
't gaat mij erom hoe gezellig iemand is, niet om hoe mooi ze is...
Oud 24-01-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Prins schreef:
Ik ga eigenlijk nooit uit om vrouwen te versieren, maar misschien is dit wel een verkeerde gedachte van me.
Nee, dat is juist een heel goede gedachte. Ik ga juist uit naar tenten waar ik voor de muziek kom. Om een bepaalde DJ te zien en plezier te hebben met m'n vrienden, maar toch ook vooral zélf. Als je uitgaat om te scoren beperk je jezelf verschrikkelijk in je blikveld.
Oud 24-01-2002, 20:55
RuffThugg
RuffThugg is offline
Gaat om het hele plaatje zeg maar.
Je hebt hele mooie meisjes maar die kleden zich als sletjes, dat hoeft van mij niet.
Een knappe meid, die er een beetje snugger uitziet, goeie uitstraling, knap gezicht.
Gewoon het hele plaatje draait het om.
Maar ik ga cker niet uit om "te scoren".
Gewoon plezier hebben met m'n vrienden.
Maar als je een knap meisje ontmoet maakt dat de avond wel weer leuker dan normaal.(en dan hoef je niet eens "te scoren")
Oud 24-01-2002, 22:25
Retarded
Retarded is offline
Tuurlijk is het wel zo dat je eerder op een iets mooier meisje afstapt dan een minder mooi meisje... maar uitstraling is wel belangrijker dan het echte uiterlijk... Een goede combinatie tussen de twee is natuurlijk perect om op af te stappen!
Oud 24-01-2002, 22:48
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, dat is juist een heel goede gedachte. Ik ga juist uit naar tenten waar ik voor de muziek kom. Om een bepaalde DJ te zien en plezier te hebben met m'n vrienden, maar toch ook vooral zélf. Als je uitgaat om te scoren beperk je jezelf verschrikkelijk in je blikveld.

bij plezier hebben met vrienden hoort zo af en toe toch best een beetje vrouwen keuren . Maar da's iets anders dan 'scoren'.

Regels voor berichten