Citaat:
scorpio1989 schreef:
mijn ene "beste" vriendin vond me opeens niet belangrijk genoeg meer en wil het telkens goed maken en verpest het dan weer. een andere denkt het geheim te weten dat ik al 3 jaar voor iedereen verberg en met niemand over praat te weten en lult dat tegen iedereen door, terwijl ze niet weet of het echt zo is, dus dat is juist weer een reden voor me om niets te zeggen erover. een andere heeft zelf allemaal problemen en is vaak erg ongelukkig en ze wil mij helpen, ik wil haar echt alles vertellen wat ik voel maar ik kan het niet. Gewoon omdat ik bang ben dat het op de een of andere manier bij anderen terecht komt. dus die tweede vriendin kan ik het al helemaal niet zeggen, tenzij ik wil dat heel de wereld het binnen een minuut weet. allemaal klasgenoten van me (ook die tweede vriendin) lopen te lullen dat ik verliefd ben op een of andere lompe gozer die ik niet eens ken, en dan telkens erover lullen dat ik met hem wil en dat het mijn vriendje is enzo. ik vind het echt irritant dat ze dit doen, maar ze stoppen maar niet iemand advies?
|
gewoon dumpen klinkt bot maarb ik heb ook eens van die "vrienden" gehad vroegen ze of ik meeging naar de stad ofzo toen heb ik gewoon gezegt dat ik ze niet meer wilde zien omdat ze alles doorlulden
Hun: maar zonder ons heb je niemand
ik: pech alles is beter als jullie dag!!
het is moeilijk te doen maar het loont de moeite ennu als je het gezegt hebt laat je niet de grond in praten