Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je naar een psycholoog gaat kan je dingen vertellen en voel je je meer in de realiteit staan. het is ook wel fijn om gewoon eens 'je gedachte te toetsen'. maar ik weet natuurlijk niet hoe je je echt voelt en je hoeft je natuurlijk niet meteen aangesproken te voelen ![]() |
![]() |
|
![]() |
hum ik herken vrij veel van wat je zegt...
en ook heel veel van wat beltaine zegt... maar ik ga verder als jou, en ik voel me ook niet goed met hoe ik nu ben en doe, dus wat betreft is alles anders maar wat ik ff wilde zeggen is: het is jou leven en als jij je goed voel zo, blijf dan gewoon lekker zo, denk er gewoon ff over na. ik denk dat je in dit stadium (waarin je je goed voelt) zelf wel weet wat het beste is, maar als je problemen krijgt met je omgeving door je gedrag dan moet je er wel wat aan doen.. sterkte
|
het is niet alleen om deze redenen, dit zijn slechts een paar voorbeelden. maar je hebt wel gelijk het is mijn leven en ik voel me echt super de laatste tijd, ook al gaat dat een beetje ten koste van anderen
bijv. ik hou me niet meer in als ik het ergens niet mee eens ben of ik ruzie met iemand heb; ik ben echt keihard in discussies en ik heb gewoon geen zin meer om me te gaan beheersen tegen mensen die in mijn ogen ongelijk hebben [/B][/QUOTE] neej dat heb ik dus ook... ik kleed me het liefst gewoon helemal zwart, omdat ik me bij die kleur comfortabel voel, en mijn moeder heeft daar de grootste probleme mee en waarom snap ik niet, tis net zoals un skater altijd skate kleding draagt (hoef nie perse, maare...) en ik ben nu ook veel geinteresseerder in die "duistere" kant van het leven, want daar voel me tot aangetrokken, en mijn arme moeder vind ut moeilijk om daar mee om te gaan..... en wat betreft dat jij je niet kunt inhouden met discussies ofsow? heb ik óók al....(lijke wel op mekaar ![]() ik ben (in de discussies) de enige die gelijk heeft, en als iemand anders daar probleme mee heeft, sla ik er op of wor ik meteen zuper pissig, wat dus niet moet... ik blijf mezelf tog beheersen, wat jij ook es moet proberen. hou je gewoon rustig, en reageer niet meteen té opgefokt, maar probeer het uit te leggen ofsow
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twijfel over studiekeuze (misschien Psychologie) Eind-Baas | 6 | 20-03-2013 09:42 | |
Psychologie |
Naar psycholoog -(L)- | 8 | 04-02-2006 23:51 | |
Psychologie |
Opnieuw naar psycholoog.... Stepsje | 16 | 02-09-2005 22:09 | |
Psychologie |
vaak down- wel of niet naar psycholoog? TinyDancer | 5 | 15-01-2005 13:39 | |
Psychologie |
Verschil tussen naar psycholoog en psychiater??? Bertram | 17 | 24-03-2004 14:53 | |
Liefde & Relatie |
De psychologie van de raadgever? Verwijderd | 8 | 21-09-2002 17:04 |