Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 09:48
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
bv;

hij is nu vanaf gisteren tot volgende zondag gaan snowboarden met vrienden (iets van zijn school ofzow) en k ben zo jaloers! ik zou echt zo graag meegekonnen hebben...maar dat gaat ni niet omdat ik niet in zn school zit en volgende week zelf school heb.
Heb zon stom gevoel als ik denk dat hij zich zo amuseert en ik hem zo mis... ook zit hij bij allemaal vrienden en vriendinnen...
ik mis hem nu al
wat kan ik er aan doen? ja,zelf leuke dingen doen,maar da's niet altijd mogenlijk,want heb veel werk voor school en moet vadaag heel de dag op mn broertjes passen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2003, 09:51
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
bv;

hij is nu vanaf gisteren tot volgende zondag gaan snowboarden met vrienden (iets van zijn school ofzow) en k ben zo jaloers! ik zou echt zo graag meegekonnen hebben...maar dat gaat ni niet omdat ik niet in zn school zit en volgende week zelf school heb.
Heb zon stom gevoel als ik denk dat hij zich zo amuseert en ik hem zo mis... ook zit hij bij allemaal vrienden en vriendinnen...
ik mis hem nu al
wat kan ik er aan doen? ja,zelf leuke dingen doen,maar da's niet altijd mogenlijk,want heb veel werk voor school en moet vadaag heel de dag op mn broertjes passen...
Waarom heb je dat stomme gevoel?Waarom ben je niet blij voor hem dat hij zich goed voelten plezier heeft?!Of is dat het juist?Ben je zo jaloers dat je niet wil dat hij het naar zn zin heeft?Sorry maar ik snap je niet helemaal...Moet hij dan bij jou thuis blijven omdat jij dat rare gevoel hebt??!
Oud 01-02-2003, 09:53
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Waarom heb je dat stomme gevoel?Waarom ben je niet blij voor hem dat hij zich goed voelten plezier heeft?!Of is dat het juist?Ben je zo jaloers dat je niet wil dat hij het naar zn zin heeft?Sorry maar ik snap je niet helemaal...Moet hij dan bij jou thuis blijven omdat jij dat rare gevoel hebt??!
tuurlijk niet, maar hij zit daar met jongens én meisjes, amuseert zich rot... ik heb gewoon schrik dat hij daarom niet aan me denkt en me niet mist enzo...
en ik mis hem zelf
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 09:55
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
bv;

ik mis hem nu al
onafhankelijker worden. Makkelijk gezegd dan gedaan, dat weet ik.. Je moet op je broertjes passen, kan er geen vriendin langskomen? Heb je toch nog iets van gezelligheid.
Die paar daagies dat ie er niet is, is toch niet zo'n ramp? Ik bedoel, er zijn toch mensen zat met wie je kunt bellen, msnnen, forummen, weet ik veel? Mijn vriendje was ontzettend afhankelijk, en ik kon daar echt niet tegen. Ik wilde ook dingen zelf doen, met mijn vrienden/vriendinnen. Heb je elkaar ook meer te vertellen ipv dat je iedere x aan elkaars lip hangt...
Oud 01-02-2003, 09:56
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ik wil graag onafhankelijk worden,maar hoe...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 09:58
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
tuurlijk niet, maar hij zit daar met jongens én meisjes, amuseert zich rot... ik heb gewoon schrik dat hij daarom niet aan me denkt en me niet mist enzo...
en ik mis hem zelf
Tuurlijk mist hij je wel!Alleen minder omdat hij het fijn heeft maar is at zo errug dan?dat hij minder aan je denkt dan??Misschien heb ikhet verkeerd hor en alsdat zo is zeg het dan alsjeblieft maar volgesn mij klamp je je veel te veel aan um vast...

ga niet te veel inj de studie en maak er een leuke tijd van...Ga wat leux doen met een vriendin...ga een daggie de stad in of iets anders....Probeer niet te veel aan um te denken maar denk van; 'hij is nu weg, ik ben hier en over een tijdje zien we elkaar weer!'

Denk gewoon aan andere dingen en niet te veel aan hem anders maak je jezelf alleen maar crazy!
Oud 01-02-2003, 10:02
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
ik wil graag onafhankelijk worden,maar hoe...
als jij dat zelf echt wilt, ben je al n heel eind. Spreek gewoon met mensen af, als hij je later vraagt of je bijv. die zaterdag kunt, terwijl je al hebt afgesproken, zeg je gewoon dat je niet kunt, en laat je de persoon met wie je hebt afgesproken hebt niet vallen. Zo kun je t ook zien, als jij altijd bij je vriend wilt zijn, hebben je vriendinnen er na n tijd ook genoeg van. Klinkt hard, maar zo ist wel... Laat dat niet gebeuren. Blijf met iedereen omgaan.
Oud 01-02-2003, 14:02
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ik ben nu alleen thuis,moet thuis blijven,en verveel me de tering.
even terug hadden we trouwens ruzie, ik heb hem toen drie weken niet gezien. ben toen veel omgegaan met mijn vrienden,en hem mij daar enorm goed mee geamuseerd,maar toch voelde ik zo duidelijk dat er iets miste in mijn leven,al was het zijn vriendschap
(het is al veel af en aan geweest,daarmee dat ik zo jaloers ben dat ie weg is,in de sneeuw op de bergen en savonds leut te maken met vrienden en vriendinnen (waarbij een meisje zit waar hij voor mij tot over zijn oren verliefd op is geweest)
ik zal zowiezo moeten leren onafhankelijk zijn,want zelfs als ie thuis is, hij studeert rechten,en heeel vaak kan ik hem niet zien (tegenover vroeger,zag ik hem elke dag,nu zit hij een jaar hogen-> nog meer werk,en laat naar school)
ach ja...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:53
46and2
46and2 is offline
Heel veel leuke dingen doen met leuke mensen, proberen je gedachten ergens anders op te focussen door bezig te blijven.
Oud 01-02-2003, 17:09
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ja idd, bedankt voor de raad, maar vandaag was ik alleen thuis en had ik echt niet leuks te doen.
maar dat zal veraderen vanaf morgen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:13
46and2
46and2 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
ja idd, bedankt voor de raad, maar vandaag was ik alleen thuis en had ik echt niet leuks te doen.
maar dat zal veraderen vanaf morgen
you go girl
Oud 03-02-2003, 13:52
U-NiQ
U-NiQ is offline
Je moet leren je vriendje leuke dingen te gunnen zonder dat jij er bij bent..
Reageren

Regels voor berichten