Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 16:08
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Stelling: Uitgaan is een domme cultuur gebonden gewoonte van onwetende mensen die niets beters te doen hebben dan zich vol te zuipen op vrijdag (of een andere dag)-avond en dan wel de moed te hebben om een meisje of een jongen te versieren. Hierdoor worden relaties aangegaan die enkel op drank en uiterlijke aantrekking gebaseerd zijn, en die totaal geen nut hebben noch stand houden. Als je sociaal contact wil hebben, kun je toch ook om 3 uur 's middags een keer bij iemand thuis afspreken en leuk een spelletje monopoly doen? Uitgaan is slecht en fout en moet daarom worden gemeden, gedestimuleerd en misschien zelfs verboden.

Dit de stelling die ik hier poneer. Ik hoor graag of jullie het eens of oneens zijn met deze stelling.
Advertentie
Oud 24-02-2002, 16:24
Rhinus
Rhinus is offline
Mee eens. En I-net/TV/Boeken lezen/alcohol/drugs/sex voor het plezier moeten ook afgeschaft worden.
Oud 24-02-2002, 16:50
PV
PV is offline
Oneens, ik zuip niet als ik uitga. Of ik drink niets, of 1 biertje ofzo. Ik heb een hekel aan mensen die veel drinken en dan stom gaan doen.

Niet iedereen is hetzelfde.
Oud 24-02-2002, 18:11
Tom
Tom is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
[B]die niets beters te doen hebben dan zich vol te zuipen op vrijdag (of een andere dag)-avond
of gewoon voor de ontspanning uitgaan..
Citaat:
Hierdoor worden relaties aangegaan die enkel op drank en uiterlijke aantrekking gebaseerd zijn, en die totaal geen nut hebben noch stand houden.
Maakt toch niet uit hoe je iemand leert kennen? of jij diegene nou tegenkomt bij de kapper, op school of tijdens uitgaan..
Citaat:
Als je sociaal contact wil hebben, kun je toch ook om 3 uur 's middags een keer bij iemand thuis afspreken en leuk een spelletje monopoly doen?
kan ook heel gezellig zijn

Begrijp je wel een beetje hoor, heb het zelf ook niet op drank.. drink zelf ook niets... maarja iedereen is anders hé..
Oud 24-02-2002, 20:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Stelling: Uitgaan is een domme cultuur gebonden gewoonte van onwetende mensen die niets beters te doen hebben dan zich vol te zuipen op vrijdag (of een andere dag)-avond en dan wel de moed te hebben om een meisje of een jongen te versieren. Hierdoor worden relaties aangegaan die enkel op drank en uiterlijke aantrekking gebaseerd zijn, en die totaal geen nut hebben noch stand houden. Als je sociaal contact wil hebben, kun je toch ook om 3 uur 's middags een keer bij iemand thuis afspreken en leuk een spelletje monopoly doen? Uitgaan is slecht en fout en moet daarom worden gemeden, gedestimuleerd en misschien zelfs verboden.

Dit de stelling die ik hier poneer. Ik hoor graag of jullie het eens of oneens zijn met deze stelling.

stelling; amaru heeft teveel vrije tijd!

Oud 24-02-2002, 20:45
konflict
konflict is offline
Stelling: mensen die alleen uitgaan om te zuipen en met als gevolg gaan proberen meisjes te versieren zouden verboden moeten worden.

Dat is eigenlijk wat je zegt. Ik ga in ieder geval niet uit vanwege die redenen.
Oud 03-03-2002, 19:00
meastrecks
meastrecks is offline
wat een belachelijke generaliserende op niets gebaseerde respectlose kutstelling

Ik ga voor de lol, mensen ontmoeten en een beetje de schoolsleur doorbreken

[Dit bericht is aangepast door meastrecks (03-03-2002).]
Oud 04-03-2002, 10:00
Verwijderd
Die stelling gaat imo op voor het grootste gedeelte van de 'uitganers'. Hoewel ze het zullen ontkennen is het toch onbewust precies datgene wat jij opschrijft.

Ikzelf niet natuurlijk, ik ga uit om te ontspappen en leuke mensen te ontmoeten
Oud 04-03-2002, 11:44
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik vind het super gezellig om uit te gaan, ben gek op dansen en drink dan ook. soms kom ik een leuke jongen tegen die ik probeer te versieren, of wordt ik versierd. so what?? waarom is het slecht om een leuke avond te hebben???
Oud 04-03-2002, 15:45
MissKiss16
MissKiss16 is offline
Ga je zelf nooit uit dan?
Oud 15-03-2002, 13:23
fsb_b3
fsb_b3 is offline
EUH......

nu je moet er niet over nadenken. Je moet gewoon feesten en minder nadenken!!!!!!!!!

Mijn advies werkt altijd, oke meestal.....zeg maar soms......euh......laat ook maar!!!

Je moet doen waar je zelf zin in hebt en ophouden met diepe shit!!!
Oud 15-03-2002, 20:20
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ik heb het uitgaan nodig om de aggressie en frustraties van de afgelopen week af te reageren.

Plus (+) mijn social life gaat er geweldig op vooruit

Plus (+) ik hou van muziek

Plus (+) ik hou van bier
Oud 16-03-2002, 09:50
QuietNoise
QuietNoise is offline
Citaat:
birthmark schreef:

stelling; amaru heeft teveel vrije tijd!

en valt ons lastig met onzinnige stellinkies
(ach ja, als hij (of zij, weet ik niet) daar nou gelukkig van word?)

[Dit bericht is aangepast door QuietNoise (16-03-2002).]
Oud 16-03-2002, 13:07
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
Citaat:
meastrecks schreef:
wat een belachelijke generaliserende op niets gebaseerde respectlose kutstelling

Ik ga voor de lol, mensen ontmoeten en een beetje de schoolsleur doorbreken

[Dit bericht is aangepast door meastrecks (03-03-2002).]
Zo zou ik het ook gezegt hebben...

Oud 16-03-2002, 13:08
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik ga uit vanwege de muziek. Heerlijk uit je dak gaan tot in de vroege uurtjes
Oud 16-03-2002, 17:38
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
meastrecks schreef:
]
Juist!

Oud 17-03-2002, 13:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
dus alle mensen die uitgaan zuipen zich vol, versieren een meisje, krijgen daarmee een relatie die slecht is

fijn hè generalisaties.

en weer een zaadloze stelling.
Oud 17-03-2002, 13:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
en wat als dat wel zo zou zijn? Ik lust graag een pilsje, ik vind het gevoel van lekker zat (= niet straalbezopen) wel lekker.
Oud 20-03-2002, 17:45
katrientjuh
katrientjuh is offline
nee hoor,dat is gewoon naar een plaats gaan waar je mensen kan leren kennen,waar het gezellig is en je je kan amuseren met vrienden
Advertentie

Regels voor berichten