Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
stelling; amaru heeft teveel vrije tijd! ![]()
|
wat een belachelijke generaliserende op niets gebaseerde respectlose kutstelling
Ik ga voor de lol, mensen ontmoeten en een beetje de schoolsleur doorbreken ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door meastrecks (03-03-2002).]
|
![]() |
EUH......
nu je moet er niet over nadenken. Je moet gewoon feesten en minder nadenken!!!!!!!!! Mijn advies werkt altijd, oke meestal.....zeg maar soms......euh......laat ook maar!!! Je moet doen waar je zelf zin in hebt en ophouden met diepe shit!!!
||
Citaat:
![]() (ach ja, als hij (of zij, weet ik niet) daar nou gelukkig van word?) [Dit bericht is aangepast door QuietNoise (16-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
dus alle mensen die uitgaan zuipen zich vol, versieren een meisje, krijgen daarmee een relatie die slecht is
fijn hè generalisaties. en weer een zaadloze stelling.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |