Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 18:19
ricardowww
ricardowww is offline
Ik vraag me af of dit jullie bekend voorkomt (zowel de jongens als de meiden)...

Ik heb inmiddels vijf maanden met m'n vriendin. Al vrij snel gingen we met elkaar naar bed en deden **het** dan... Omdat we voor allebei de eersten zijn deden we het zonder condoom, omdat zij de pil slikt. Opzich niets mis mee.
Omdat ik en m'n vriendin gelukkig overal goed over kunnen praten, kwamen we op het volgende... Ze vond het smerig als aan het einde **alles** weer terug kwam gelopen... Voor jullie wellicht ook een bekend 'verschijnsel'.
Ook vertelde ze dat ze het een beetje 'vreemd gevoel' vind. Als ik in d'r kom dan.
Ik heb zoiets van: we doen lekker rustig aan, en zeg maar als je eraan toe bent. "Ik wil niets doen wat jij niet wil of niet leuk vindt". Er staat dus helemaal geen druk op.
Nou, wij voor dat 'probleempje' condooms gehaald. Maar inmiddels is dit vier, vijf weken geleden... Het lijkt wel of ze er geen zin meer in heeft

Ik heb het ook daar met d'r over gehad, en ze zegt gewoon dat ze het een raar gevoel vindt. Sja, "je moet het misschien een keer proberen," stelde ik voor. En dat vond ze wel goed.
Maar voorlopig is er nóg niks gebeurd.

Even voor de duidelijk: ik heb gewoon alle geduld en respect van de wereld. Ik kan overal met m'n vriendin over praten, dus dat is het probleem niet.

Weet een van jullie wat dit probleem kan zijn? Of komt het jullie bekend voor?

Bedankt,

Ricardo.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:27
3rd Rock
3rd Rock is offline
aan het "teruglopen" van jouw zaad valt weinig te doen, behalve condooms gebruiken, verder kan ze na de daad eventueel meteen een tampon naar binnen schuiven, dan word het daarin opgevangen.

verder is hier al een topic over en iemand anders kan je daar vast wel even de link van geven, of je kunt ff iets omlaagscrollen want het staat nog op de 1e pagina gok ik

dit is de link waar je misschien wat aan hebt: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=332396
Oud 18-01-2003, 18:40
Verwijderd
Dat het eruit loopt is wel een raar gevoel, maar niet raar genoeg om sex te vermijden (ik bedoel, d'r loopt wat spul uit -> even naar de wc, uitlaten lopen, schoonmaken klaar.. of je duwt er een tampon in, nog makkelijker).

Maar misschien vindt ze het nog niet zo prettig, in het begin is het niet altijd prettig voor een meisje. Soms doet het echt wel een beetje pijn tijdens de sex, of achteraf. Dat is echt niet prettig, misschien dat ze daar last van heeft? Want jullie zijn voor elkaar de eersten.. Kan ze het niet precies uitleggen dan?

Maar ok, vertel haar maar dat het gevoel tijdens sex nog gaat veranderen.. Zoals ik al zei: in het begin kan het 'naar binnen gaan' onplezierig en pijnlijk voelen. Naarmate je het vaker doet, gaat het beter

Succes iig!!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:49
sammiej
sammiej is offline
hoi ricardo!

ik denk dat je er met je vriendin over moet praten. vraag haar gewoon of ze er geen zin meer in heeft en stel de dingen voor die je in de vorige reacties hebt gelezen. en gebruik een condoom, dan komt daar al het 'spul' in en heeft ze geen last van dat 'spul' wat er daarna uitloopt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:26
ricardowww
ricardowww is offline
Bedankt voor alle reacties tot dusver... Erg tof!

Alleen even voor de dames... Is het werkelijk een RAAR gevoel als een jongen naar binnen komt denderen (ik houd het netjes )?

Ik bedoel... Ik vraag het aan m'n vriendin ook, kijk wat de rest van jullie ervan vindt...

Groetjes,

Ricardo.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 02:03
Enlightenment
Enlightenment is offline
Misschien kun je proberen haar wat meer te interesseren voor seks. Bijvoorbeeld eerst gewoon lang voorspel te hebben, waarbij je goed let op wat zij fijn vindt en graag wilt.

Kijk goed naar haar en praat erover. Seks is heel leuk, maar je moet je er wel goed bij voelen. Want als iets tegen je wil gaat (b.v. je durft iets niet te zeggen) o.i.d. dan is de lol er snel van af. Zo kan het zijn dat je vriendin seks probeert te vermijden. Dat is denk ik niet jullie wens, dus praat er gewoon eens over.

En haar een beetje stimuleren en niet te snel over te gaan op echt vrijen (penetratie) kan ervoor zorgen dat ze zich veel comfortabeler gaat voelen tijdens seks.
Oud 19-01-2003, 11:29
very drunk driver
very drunk driver is offline
jongens het gaat toch niet over dat spul dat terug loopt. het gaat erover het rare gevoel als ze het doen toch ? verbeter mij maar als het niet goed is
Oud 19-01-2003, 11:38
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
ricardowww schreef:
Alleen even voor de dames... Is het werkelijk een RAAR gevoel als een jongen naar binnen komt denderen (ik houd het netjes )?
ja, maar goed raar hoor
Oud 19-01-2003, 15:47
ricardowww
ricardowww is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
jongens het gaat toch niet over dat spul dat terug loopt. het gaat erover het rare gevoel als ze het doen toch ? verbeter mij maar als het niet goed is
Klopt, that's the question!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:26
Verwijderd
Ik heb nou niet bepaald veel verstand van "het" ofzo, maar...
Je kunt toch nog steeds vrijen met je vriendin, gewoon alles behalve "het". En als ze het dan op een gegeven moment wél wil, dan merk je het vanzelf.
Maarjah, ik kan me voorstellen dat je je afvraagt wat er nou precies aan de hand is en of ze ergens mee zit.
Probeer haar duidelijk te maken dat je echt niets wilt overhaasten en dat ze je alles kan vertellen.
Verder weet ik het ook niet
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:20
KaNeeL
KaNeeL is offline
het gevoel is inderdaad heel erg raar... er zitten niet zoveel zenuwuiteinden in je vagina. Behalve dan de clitoris, die is weer supergevoelig. Dus wanneer er daar iets naar binnen gaat geeft dat een raar gevoel. Eigenlijk voel je niet zo heel veel. Je voelt het minimale. Daarom komen wij ook zo moeilijk klaar... *tenminste das bij mij zo* Ik weet natuurlijk niet of dit voor iedereen geld... maar volgens mij wel bij een groot gedeelte.

Correct me if I'm wrong...
Oud 24-01-2003, 15:13
SilverAngel
SilverAngel is offline
Beste Ricardo

mensen worden nu vast strontziek van mij gezeur, maar ik kan je misschien opbeuren met mijn verhaal.
Ik ben een meid en bij ons is het juist andersom. Het was voor ons allebei de eerste keer en het was fijn. Nou zegt ie ineens niet meer te willen en dus ook niet meer te willen vrijen. Omdat dat ook tot de daad zou lijden, maar eerder was alleen vrijen genoeg. Of ie me dan niet meer leuk vindt? Hij zegt dat ie natuurlijk nogsteeds van me houdt, maar er gewoon nog niet klaar voor is, omdat ie denkt dat sex de relatie in de weg staat.
Blablabla, nou dan weet je het.
Ik vind mezelf nu wel zielig, hoor.
Wat je vriendin betreft zul je haar de tijd moeten geven.
- vrouwen hebben ook nog een G-spot -

SilverAngel
Oud 25-01-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
ricardowww schreef:
Ik vraag me af of dit jullie bekend voorkomt (zowel de jongens als de meiden)...

Ik heb inmiddels vijf maanden met m'n vriendin. Al vrij snel gingen we met elkaar naar bed en deden **het** dan... Omdat we voor allebei de eersten zijn deden we het zonder condoom, omdat zij de pil slikt. Opzich niets mis mee.
Omdat ik en m'n vriendin gelukkig overal goed over kunnen praten, kwamen we op het volgende... Ze vond het smerig als aan het einde **alles** weer terug kwam gelopen... Voor jullie wellicht ook een bekend 'verschijnsel'.
inderdaad, maar echt 'smerig' vind ik het niet... het maakt alleen zo'n zooi op je matras als je er niet op tijd een doekje onder legt

Citaat:
k vertelde ze dat ze het een beetje 'vreemd gevoel' vind. Als ik in d'r kom dan.
daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit wat van gemerkt... het doet soms wel een beetje pijn als ik ehm gepenetreerd word, maar dat is meteen daarna over en een 'vreemd' gevoel zou ik het niet willen noemen...
het kan wel een vreemd gevoel zijn als je zo diep gaat dat je haar baarmoedermond raakt, die is namelijk vrij gevoelig, dus het is opwindend en onaangenaam tegelijk in het begin, pas als ik wat opgewondener wordt gaat het onaangename weg... als dit het probleem is, kun je proberen om in het begin wat minder diep te gaan

Citaat:
Ik heb zoiets van: we doen lekker rustig aan, en zeg maar als je eraan toe bent. "Ik wil niets doen wat jij niet wil of niet leuk vindt". Er staat dus helemaal geen druk op.
Nou, wij voor dat 'probleempje' condooms gehaald. Maar inmiddels is dit vier, vijf weken geleden... Het lijkt wel of ze er geen zin meer in heeft
goedzo, dat je zoiets hebt van . misschien is ze bang dat het tegen gaat vallen, en heeft ze daardoor inderdaad geen zin meer...? het zou kunnen...

Citaat:
Ik heb het ook daar met d'r over gehad, en ze zegt gewoon dat ze het een raar gevoel vindt. Sja, "je moet het misschien een keer proberen," stelde ik voor. En dat vond ze wel goed.
Maar voorlopig is er nóg niks gebeurd.
je hoeft niet alleen maar beleefd te zijn en te wachten tot zij het initiatief neemt... laat het haar gewoon weten als je het heel graag wil, niet zomaar opeens uit het niets, maar als jullie al even 'bezig' zijn

Citaat:
Even voor de duidelijk: ik heb gewoon alle geduld en respect van de wereld. Ik kan overal met m'n vriendin over praten, dus dat is het probleem niet.

Weet een van jullie wat dit probleem kan zijn? Of komt het jullie bekend voor?

Bedankt,

Ricardo.
zie boven... graag gedaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten