![]() |
|
![]() |
Hoi
voor mijn studentenvereniging willen we een .nl we hebben een kvk inschrijving dus dat is geen probleem hij moet het liefst het volgende kunnen: - sub-domeinnamen (kweet niet hoe het echt heet maar zoiets als forum.ichthus.nl) - mail forwarden en die adressen zelf managen - hij word doorgelinkt naar een directory op onze uni server dus als dat kon ook de directories door linken (www.ichthus.nl/foto word dan dus ww.wau.nl/ichthus/foto ) weet iemand een provider die dit het beste kan?? 2is is al 3 maanden bezig en heeft nog niets geregged en daar hebben we genoeg van
Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 14:00. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.2is.nl
is van een vriend van me, en daarbij kan dat allemaal.. en wat jij bedoeld is subdomeinnamen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ikheb hele goede ervaringen met Starhost, als het technisch mogelijk is weet ik zekerdat die gasten dat speciaal voor jou beschikbaar maken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het gebookmarkt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
www.nxs.nl
Overigens op 1 feb. kun je als particulier reggen ![]() Verder 2is levert slechte service en de eigenaar is een nazi.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat slaat echt nergens op, jji heb het hele systeem daar verneukt (iig de database), en dat vind ik behoorlijk triest als ze je in vertrouwen nemen om systeembeheerder te laten zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan nog, je meot mensen in hun waarde laten vind ik, al zijn ze rechts. ik ken wel een paar van die racisten, maar ik stoor me daar neit aan. Ik voel me gewoon beter als hun > ![]() En database verwijderen was geen verantwoorde actie vind ik. |
![]() |
|
![]() |
oja www.kixtart.nl is een flex bedrijf
goeie ervaring mee |
![]() |
|
![]() |
www.alkeninternet.nl is ook een goeie...
|
![]() |
|
![]() |
AlkenInternet is inderdaad een hele goede; goedkoop en betrouwbaar.
Wist je trouwens dat je vanaf 29 januari ook gewoon als particulier een domeinnaam kan registreren?
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 |