Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2003, 19:07
Verwijderd
Ik had ergens gehoord dat Ressurection een vervolg op scroll zou zijn.

Het enige waaraan ik dat zie is de naam Jubei(met een andere achternaam) en dat het in het oude Japan is, maar goed.

Wat ik niet helemaal snap is dat ik een ´film´ van 1 uur 20 minuten heb. Het zijn namelijk 2 korte ´films van 40 minuten elk.

Is het een serie ofzo? Want de collega´s van Jubei in film 1 zie ik niet in deel 2 terug en deel 2 heeft niet bepaald een gesloten eind. Bij deel 1 stond er nog ´To be continúed´(engelse versie), maar bij de 2e stond dit niet. Die had ook als ondertitel Hellspawn.

Kan iemand mij vertellen of er nog meer delen zijn en of het een soort van miniserie is ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2003, 19:11
Verwijderd
ninja resurrection is idd het vervolg op ninja scroll, alhoewel 't er niks mee te maken heeft qua plot op de hoofdpersoon na, die in resurrection dacht ik helemaal anders is.
niet gezien overigens, wel triest dat ik het weet

edit: en voor zover ik weet is 't normaal gezien een hele film
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:19
Verwijderd
Heb net op een site gekeken. Het heeft geen reet met Ninja Scroll te maken. Dit is een vervolg op een real-life film uit Japan.

Maar omdat het zoveel vergelijking heeft met Ninja Scroll heeft de Publisher het als deel 2 gepromoot buiten Japan.

Er schijnt in elk geval een deel 3 te zijn.

Stom, net dat ik het post kijk ik ff met google en zie ik het. Anywaz, ik verwijder hem nog niet voor als anderen het zich afvragen.

http://www.arcticnightfall.com/ninjascroll/ninja.html

Fansite van Ninja Scroll die ook wat over Ressurection vertelt. OA dat Jubei in deze versie eigelijk jyubei heet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:42
Verwijderd
Yagju Jubei is gewoon een soort van japanse (folklore?)held. Hij komt wel vaker voor in verschillende media. Volgens mij ook in Onimusha.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:05
Verwijderd
Ik had de dvd van Ninja Scrool, daar zeiden ze dat ook idd.

Zo´n knakker wordt vaak daar gebruikt.

rare jongens die Japanners
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten