Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 07:32
Justeasy
Justeasy is offline
Mijn vriend en ik zijn al een heel tijdje samen. Ik hou ook erg veel van hem alleen het lukt me niet om hem te vertrouwen. Hij heeft niks gedaan wat hem ´verdacht´maakt en hij is gewoon lief voor me. Ik controleer dus ook zodanig dat ik hem ga irriteren. Logisch. Ik lees zn mail, kijk wel eens op zijn msn en vraag aan vrienden of hij veel kijkt naar andere meisjes. Elke keer hoor ik hetzelfde. " hij kijkt wel, maar dat mag toch"
Ik wil hem zo graag leren vertrouwen, ik weet alleen niet hoe.
Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2003, 07:54
krista1988
krista1988 is offline
hey,

je moet wat meer vertrouwen in hem hebben...
hij doet toch niks? en als hij alleen kijkt is er niks aan de hand.
ik zou hem niet de hele tijd controleren want dat wordt irritant voor hem.

groetjes krista
Oud 29-05-2003, 07:59
elledc
elledc is offline
Ik denk dat je eerst moet afleren om zijn mails te lezen en zijn msn te bekijken. Eens je die stap hebt gezet moet je denken dat hij voor jou gekozen heeft en dat een gevoel van vertrouwen vanzelf komt, ookal is dat na een tijdje. Of misschien moet je jezelf zeggen dat het helemaal niet nodig is te wantrouwen, het is een knopje dat je moet proberen omdraaien.

Wat jij voelt, heb ik ook. Stiekem kijk ik in de inbox van zijn berichten om te zien of zijn ex vriendin nog in zijn hoofd spookt. Maar ik voel me dan zo belachelijk, hij is mijn vriend dus waarom zou ik wantrouwen?
Maar we hebben erover gebabbeld en dat helpt veel. Ik vertrouw hem maar niet voor 100%.
Probeer erover te praten, dat hij jou extra duidelijk maakt dat jij de enige bent.
En dat jongens naar andere meisjes kijken is een heel normaal fenomeen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 08:05
Justeasy
Justeasy is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 29-05-2003 @ 08:59:
Ik denk dat je eerst moet afleren om zijn mails te lezen en zijn msn te bekijken. Eens je die stap hebt gezet moet je denken dat hij voor jou gekozen heeft en dat een gevoel van vertrouwen vanzelf komt, ookal is dat na een tijdje. Of misschien moet je jezelf zeggen dat het helemaal niet nodig is te wantrouwen, het is een knopje dat je moet proberen omdraaien.

Wat jij voelt, heb ik ook. Stiekem kijk ik in de inbox van zijn berichten om te zien of zijn ex vriendin nog in zijn hoofd spookt. Maar ik voel me dan zo belachelijk, hij is mijn vriend dus waarom zou ik wantrouwen?
Maar we hebben erover gebabbeld en dat helpt veel. Ik vertrouw hem maar niet voor 100%.
Probeer erover te praten, dat hij jou extra duidelijk maakt dat jij de enige bent.
En dat jongens naar andere meisjes kijken is een heel normaal fenomeen
We praten er erg vaak over. Maar vaak draaid het uit op ruzie. Hij zegt steeds: er is niks aan de hand dus maak je geen zorgen. Maar soms doet ie heel geheimzinnig over wat ie meegemaakt heeft en daar trek ik conclusies uit. Maar ik zal niet meer zn mail lezen of op msn kijken..tanx iig...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 09:43
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Je moet echt proberen op te houden met zn mail lezen enzo, want ik denk dat dat hem alleen maar op zn zenuwen gaat werken (tenminste dat zou ik zelf hebben ) en hoe moeilijk dat soms ook is... je moet hem leren vertrouwen. En als je hem ECHT niet vertrouwd, moet je geen relatie met hem beginnen, omdat een relatie daar vaak voor een groot deel op gebaseerd is...
Oud 29-05-2003, 10:15
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Ik vind dat je hem best een beetje mag controleren, door te vragen wat hij heeft gedaan etc...Maar dat moet je dan ook wel op kunnen vertrouwen!Ik heb het ook gehad bij mijn inmiddels exvriend.En je moet echt proberen om het niet meer te doen en hem te leren vertrouwen want dat is idd de basis van een relatie en als je zo doorgaat kan dat een reden zijn om er na een tijdje een punt achter te zetten voor hem. (omdat hij er helemaal nie meer tegen kan)..kijk dat kan dat hoeft niet!maar ik weet dat je jezelf er ook nie prettig bij voelt, en ga zelf dan ook allemaal leuke dingen doen als hij er nie bij is!en ga je zelf eens na jij kijkt toch ook wel een naar een andere leuke jongen?
Oud 29-05-2003, 10:39
Loezzel
Loezzel is offline
Er valt niet veel tegen te doen. Het enige wat wij je kunnen vertellen is dat je hem moet leren vertrouwen door minder zijn mails te lezen, minder wantrouwig te doen enz.
Ik kan van je vriend ook wel begrijpen dat hij het niet leuk vindt dat jij zo achterdochtig bent als hij niets verkeerds doet.
Vraag hem iig waarom hij soms zo geheimzinnig doet over bepaalde dingen, terwijl hij weet dat jij zo onzeker bent.
Ik wens je veel succes ermee en probeer gewoon op zijn woord af te gaan en niet stiekem in zijn persoonlijke dingen rond te neuzen...
Oud 29-05-2003, 16:40
Verwijderd
hij is toch je vriend? nou, dan houdt ie echt wel van je, dus maak je daar geen zorgen over. en ik denk dat jij iets moet doen aan je controleer-gedrag. das voor jullie allebei vervelend.

succes!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 16:51
KBrink
KBrink is offline
Zo te horen komt dat wantrouwige van jou alleen uit je eigen gedachte voort.
dus waarschijnlijk uit een soort gevoel dat je hebt als je bij hem bent.
als dat zo is ben je paranoide of wat het meestal is gewoon gevoelig voor een band van vertrouwen die hij niet kan opbouwen aangezien hij jou bedriegt op een of andere manier en hij dus het gevoel heeft dat jij dat net zo makkelijk bij hem kan doen.
ik draaf nu misschien een beetje door naar anderen hun smaak maar denk er maar over na zo gek is het namelijk nog niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 17:03
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Weet niet of het al gezegt is maar ik ben te lui om alles te gaan lezen(komt door het warme weer denk ik ) maar waarom vraag je niet gewoon aan hem of hij zijn wachtwoord wilt veranderen...dan kan je hem niet meer controleren via mail en msn.
Oud 29-05-2003, 18:55
LilDushi
LilDushi is offline
Hey...,
Je moet wel leren om m te vertrouwen hoorz, ik bedoel hij vertrouwt jouww togz ook..? En hij heeft tog nix gedaan..?
En alsz je t andersz nog niet lekker zit moet je met m gaan praten dat lucht egt op! Maar je moet wel proberen om zijn mailsz niet meer te lezen. doet ie tog ook niet bij jou? Als hij jouw vertrouwt kan jij m denk ik ook wel vertrouwen!
En andersz praat je m gewoon met m zoalsz ik al zei..,

-xxx- LilDushi
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 19:12
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
Klein~Meisje~86 schreef op 29-05-2003 @ 18:03:
Weet niet of het al gezegt is maar ik ben te lui om alles te gaan lezen(komt door het warme weer denk ik ) maar waarom vraag je niet gewoon aan hem of hij zijn wachtwoord wilt veranderen...dan kan je hem niet meer controleren via mail en msn.
en als je hem dan uitlegt dat je je erg onzeker voelt, dan begrijpt hij je misshien wat meer. hij is tenslotte JOUW vriend, en hij zal echt niet achter je rug om met andere meisjes iets beginnen.
Reageren

Regels voor berichten