Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet echt proberen op te houden met zn mail lezen enzo, want ik denk dat dat hem alleen maar op zn zenuwen gaat werken (tenminste dat zou ik zelf hebben
![]()
|
![]() |
Ik vind dat je hem best een beetje mag controleren, door te vragen wat hij heeft gedaan etc...Maar dat moet je dan ook wel op kunnen vertrouwen!Ik heb het ook gehad bij mijn inmiddels exvriend.En je moet echt proberen om het niet meer te doen en hem te leren vertrouwen want dat is idd de basis van een relatie en als je zo doorgaat kan dat een reden zijn om er na een tijdje een punt achter te zetten voor hem. (omdat hij er helemaal nie meer tegen kan)..kijk dat kan dat hoeft niet!maar ik weet dat je jezelf er ook nie prettig bij voelt, en ga zelf dan ook allemaal leuke dingen doen als hij er nie bij is!en ga je zelf eens na jij kijkt toch ook wel een naar een andere leuke jongen?
![]()
|
Er valt niet veel tegen te doen. Het enige wat wij je kunnen vertellen is dat je hem moet leren vertrouwen door minder zijn mails te lezen, minder wantrouwig te doen enz.
Ik kan van je vriend ook wel begrijpen dat hij het niet leuk vindt dat jij zo achterdochtig bent als hij niets verkeerds doet. Vraag hem iig waarom hij soms zo geheimzinnig doet over bepaalde dingen, terwijl hij weet dat jij zo onzeker bent. Ik wens je veel succes ermee en probeer gewoon op zijn woord af te gaan en niet stiekem in zijn persoonlijke dingen rond te neuzen...
|
![]() |
Zo te horen komt dat wantrouwige van jou alleen uit je eigen gedachte voort.
dus waarschijnlijk uit een soort gevoel dat je hebt als je bij hem bent. als dat zo is ben je paranoide of wat het meestal is gewoon gevoelig voor een band van vertrouwen die hij niet kan opbouwen aangezien hij jou bedriegt op een of andere manier en hij dus het gevoel heeft dat jij dat net zo makkelijk bij hem kan doen. ik draaf nu misschien een beetje door naar anderen hun smaak maar denk er maar over na zo gek is het namelijk nog niet. |
![]() |
|
![]() |
Weet niet of het al gezegt is maar ik ben te lui om alles te gaan lezen(komt door het warme weer denk ik
![]()
|
![]() |
Hey...,
Je moet wel leren om m te vertrouwen hoorz, ik bedoel hij vertrouwt jouww togz ook..? En hij heeft tog nix gedaan..? En alsz je t andersz nog niet lekker zit moet je met m gaan praten dat lucht egt op! Maar je moet wel proberen om zijn mailsz niet meer te lezen. doet ie tog ook niet bij jou? Als hij jouw vertrouwt kan jij m denk ik ook wel vertrouwen! En andersz praat je m gewoon met m zoalsz ik al zei.., -xxx- LilDushi |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |