![]() |
|
Ik ben laatst weer eens begonnen aan FF7 (zo af en toe moet je het spel gewoon weer spelen
![]() Helaas is mijn ff7.exe file beschadigd op een bepaald punt in het spel ![]() En nu de prangende vraag: Ik kan dit probleem oplossen door simpelweg een save file te starten van na dit bovengenoemde punt. Saillant detail.... hier heb ik dus wel een save file voor nodig ![]() Wie kan mij aan een stelletje niet-gehackte save files helpen? Het is zeer hinderlijk om niet verder te kunnen met het spel, dus als je me kunt helpen, mail me dan asjeblieft. Alvast bedankt ![]()
|
![]() |
|
ik doe niet aan mailen
![]() http://www.cheatcc.com/pc/sgf/finalfantasy7b.zip misschien heb je het al gezien en is het niet een goede, maar ik heb ff7 niet op de pc en kan hem dus ook niet testen schijnen meerdere saved games te zijn, op verschillende punten in het spel en ook van de battles met de weapons geen id of het gehackte zijn of niet, moet je maar even kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die crash bij de Chocobo races...hm...heb je soms WIndows XP?
![]() ![]() |
![]() |
|
|