Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 11:51
morlock
morlock is offline
Ik ben laatst weer eens begonnen aan FF7 (zo af en toe moet je het spel gewoon weer spelen )
Helaas is mijn ff7.exe file beschadigd op een bepaald punt in het spel , te weten de eerste keer dat je aan de chocobo-race meedoet (om te ontsnappen uit corel prison).

En nu de prangende vraag:
Ik kan dit probleem oplossen door simpelweg een save file te starten van na dit bovengenoemde punt. Saillant detail.... hier heb ik dus wel een save file voor nodig

Wie kan mij aan een stelletje niet-gehackte save files helpen?

Het is zeer hinderlijk om niet verder te kunnen met het spel, dus als je me kunt helpen, mail me dan asjeblieft.

Alvast bedankt
Oud 25-01-2003, 18:11
Big Brother
Big Brother is offline
ik doe niet aan mailen

http://www.cheatcc.com/pc/sgf/finalfantasy7b.zip

misschien heb je het al gezien en is het niet een goede, maar ik heb ff7 niet op de pc en kan hem dus ook niet testen

schijnen meerdere saved games te zijn, op verschillende punten in het spel en ook van de battles met de weapons

geen id of het gehackte zijn of niet, moet je maar even kijken
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:33
morlock
morlock is offline
Helaas het is een gehackte versie

Was ik al bang voor aangezien ik al een dag of drie het web aan het rondspeuren ben naar savegames die niet gehacked zijn.
Tot nu toe nog niets gevonden.
maar toch bedankt

Is er iemand die het spel toevalligerwijs op zijn compu heeft staan en mij zijn/haar save games kan lenen?
Oud 25-01-2003, 18:34
micra
micra is offline
Citaat:
morlock schreef:
Ik ben laatst weer eens begonnen aan FF7 (zo af en toe moet je het spel gewoon weer spelen )
Helaas is mijn ff7.exe file beschadigd op een bepaald punt in het spel , te weten de eerste keer dat je aan de chocobo-race meedoet (om te ontsnappen uit corel prison).

En nu de prangende vraag:
Ik kan dit probleem oplossen door simpelweg een save file te starten van na dit bovengenoemde punt. Saillant detail.... hier heb ik dus wel een save file voor nodig

Wie kan mij aan een stelletje niet-gehackte save files helpen?

Het is zeer hinderlijk om niet verder te kunnen met het spel, dus als je me kunt helpen, mail me dan asjeblieft.

Alvast bedankt
Mag dit?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 21:19
Verwijderd
Kan je niet gewoon vragen of iemand via een of ander p2p program de .exe voor je neer kan zetten? of werkt het dan?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:12
morlock
morlock is offline
oke

Badankt voor jullie hulp allemaal! Ik heb eindelijk na 3 dagen zoeken, in een uithoek van het www, een save file gevonden die voldeed

sigh..... kan ik eindelijk weer verder.

Toch nog bedankt!
Oud 25-01-2003, 23:47
Verwijderd
Die crash bij de Chocobo races...hm...heb je soms WIndows XP? Kan je fixen meteen patch http://www.eidosinteractive.com > naar de support section
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 10:41
morlock
morlock is offline
Citaat:
Final Fantasy VII - My game always crashes at the Chocobo Races !!!
Zucht.... inderdaad. Ik had al een poosje geleden gekeken of het inderdaad niet aan windows Xp kon liggen, maar had toen niets gevonden

Misschien moet ik toch eens leren zoeken

Anyway, thx
Oud 26-01-2003, 14:06
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
micra schreef:
Mag dit?
waarom niet ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren