Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 11:36
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
yo, sinds kort is het uitgaansgebied in de omgeving waar ik woon op zaterdagnacht tot risicogebied verklaart vanwege een wijziging in de gemeentewet. nu lopen er opeens nog meer mensen in blauw rond zaterdagsnachts, die verdachte mensen op verdachte dingen fouilleren.

tot hoever gaat de grens met drugs eigenlijk? over wiet gaan ze waarschijnlijk niet moeilijk doen (of je moet uut Staphorst komen ofzo), maar wat doen ze als ze bijvoorbeeld xtc snoepjes of cocaine en dergelijke shit aantreffen? cel in voor paar uurtjes? boete? berisping?

kan iemand mij vertellen wat wel en wat niet getolereert/gedogen is?

sweet.

ruda.
Oud 30-01-2003, 12:53
eztah
eztah is offline
Ik denk wel dat ze als ze willen erg moeilijk kunnen gaan doen, ze nemen het zeker in beslag lijkt mij. Of ze je ervoor oppakken weet ik niet, volgensmij krijg je er een boete voor.
(Een vriend van mij was opgepakt en toen vonden ze XTC, waar hij een flinke boete voor kreeg)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:34
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
yo, sinds kort is het uitgaansgebied in de omgeving waar ik woon op zaterdagnacht tot risicogebied verklaart vanwege een wijziging in de gemeentewet. nu lopen er opeens nog meer mensen in blauw rond zaterdagsnachts, die verdachte mensen op verdachte dingen fouilleren.

tot hoever gaat de grens met drugs eigenlijk? over wiet gaan ze waarschijnlijk niet moeilijk doen (of je moet uut Staphorst komen ofzo), maar wat doen ze als ze bijvoorbeeld xtc snoepjes of cocaine en dergelijke shit aantreffen? cel in voor paar uurtjes? boete? berisping?

kan iemand mij vertellen wat wel en wat niet getolereert/gedogen is?

sweet.

ruda.
hier doen ze dat nu ook al een tijdje, zolang het maar in hoeveelheden is waarvan je kan zeggen dat het voor eigen gebruik is, dan enmen ze het alleen in
al loop je met een kilo xtc in je zakken, dan wordt je meegenomen
in ieder geval, dat is hier zo, maar het kan ook komen doordat ze het te druk hebben met die ploertendoders, messen, boksbeugels en vuurwapens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten