Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2006, 17:42
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik moet dit jaar eindexamen doen in het vak M&O wat ik een verschrikkelijk moeilijk vak vind.

Heeft er iemand hier ervaring met het eindexamen M&O?
Oud 18-03-2006, 17:47
brands
brands is offline
Kijk eens op www.examenbundel.nl . daar staan vast oude examens van M&O. Misschien is het een idee om dat eens te oefenen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 18:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het eindexamen van m&o niet echt heel erg moeilijk, als je veel oude oefenexamens doet en de stof goed kan toepassen dan komt het helemaal goed Er wordt niet veel theorie gevraagd. Waar je wel goed op moet letten is dat het examen vaak erg lang is en dat je niet veel tijd hebt om de grote hoeveelheid tekst aandachtig door te lezen. Lees dus wel aandachtig de vraag maar scan daarna door alle bijlagen heen en ga niet echt alles helemaal doorlezen. Alle formules die je nodig hebt hoef je niet uit je hoofd te kennen want je krijgt er een formuleblad bij

Als je veel oude examens oefent is het echt wel te doen.
Oud 18-03-2006, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-03-2006 @ 19:15 :
Als je veel oude examens oefent is het echt wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 19:58
Barry K
Barry K is offline
Dit examen is goed te doen met 'een beetje aanleg en logisch nadenken'.
Oud 18-03-2006, 19:59
brands
brands is offline
Citaat:
Barry K schreef op 18-03-2006 @ 20:58 :
Dit examen is goed te doen met 'een beetje aanleg en logisch nadenken'.
Das toch bij alle vakken zo?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 01:01
bamiPoep
bamiPoep is offline
zeg maar gerust, makkelijk
Oud 19-03-2006, 10:14
cagie
cagie is offline
Ik vond het examen M&O ook niet moeilijk, wel lang en had het examen als 1 van de weinige net op tijd af. Je moet proberen niet te lang bij een vraag te blijven hangen want dan kom je in tijdsnood. Verder zoals iedereen al zegt, ga oude examens maken dan weet je ongeveer wat je te wachten staat.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 12:58
Verwijderd
Mijn M&O leraar zei trouwens dat het examen afgelopen jaar (2005) vele malen moeilijker was dan dat van de jaren ervoor. Dus ik ben benieuwd voor dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 14:41
Breg
Breg is offline
Citaat:
Anneka schreef op 19-03-2006 @ 13:58 :
Mijn M&O leraar zei trouwens dat het examen afgelopen jaar (2005) vele malen moeilijker was dan dat van de jaren ervoor. Dus ik ben benieuwd voor dit jaar.
Ik heb het examen afgelopen jaar gedaan, en vond het inderdaad moeilijker dan de oefenexamens van de jaren ervoor, en ook mijn leraar zei dat het moeilijker was, maar daar werd met de normering ook rekening meegehouden volgens mij.
Oud 19-03-2006, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 19-03-2006 @ 15:41 :
Ik heb het examen afgelopen jaar gedaan, en vond het inderdaad moeilijker dan de oefenexamens van de jaren ervoor, en ook mijn leraar zei dat het moeilijker was, maar daar werd met de normering ook rekening meegehouden volgens mij.
ja dat zal denk ik ook wel, nja ik hoop iig dat we dit jaar een beetje een middenmoot hebben.

Iig optijd beginnen denk ik voor de TS nu kan je nog alles doorgaan nemen en vragen gaan stellen enzo, daar heb je over een aantal weken veel minder tijd voro als de tijd begint te dringen.

Het is voor mij trouwens het eerste examen, daar ben ik wel blij mee aangezien het waarschijnlijk ook het meeste leerwerk is.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 15:58
senneee
senneee is offline
ik had ook altijd erg veel moeite met m&o, haalde altijd met veel moeie net een 5 maar voor mijn eindexamen had ik een 7,5...

als je de stof globaal goed kent en de basisberekeningen beheerst is het zeeeer goed te doen, en maak zoveel mogelijk oefenexamens, kijk wat je daar niet van snapt en werk daar aan...zo heb ik me iig voorbereid
Oud 19-03-2006, 18:37
Thirsa
Thirsa is offline
Ik heb ook het examen van 2005 gedaan en ik zag er ontzettend tegenop. Maar ik vond hem echt ontzettend makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 00:10
Broeder
Broeder is offline
Ja, en het was het makkelijkste vak/examen ooit.
Reageren

Regels voor berichten