Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 14:22
Ninnoc
Ninnoc is offline
not done of toch wel fijn.
speel je dan met vuur (nog kwetsbare gevoelstoestand, nog open wonden) of is het eigenlijk wel okay. Hij/zij weet tenminste wat je lekker vind dus waarom niet
Oud 21-01-2003, 14:23
Verwijderd
waarom wel? t is niet voor niks uit
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
waarom wel? t is niet voor niks uit
Eens. En inderdaad, ik zou er niet tegen kunnen. Waarschijnlijk zal ik nooit degene zijn die het uitmaakt, dus ik zou echt pijn lijden als ik wel met hem naar bed zou gaan maar geen liefde meer zou krijgen van hem...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:56
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Eens. En inderdaad, ik zou er niet tegen kunnen. Waarschijnlijk zal ik nooit degene zijn die het uitmaakt, dus ik zou echt pijn lijden als ik wel met hem naar bed zou gaan maar geen liefde meer zou krijgen van hem...
ik ben t allebei de keren wel de gene die t uitgemaakt heeft, op zich zou ik er wel tegen kunnen om nog sex met ze te hebben maar ik wil t niet
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:04
Esmée
Esmée is offline
Nee ik zou het denk ik niet kunnen, exen liggen bij mij toch altijd gevoelig. Hoewel er eentje is die me totaal koud laat dus puur sex zou dan wel kunnen.. maar zou ik me toch niet prettig bij voelen. En met exen die nog wel heel erg gevoelig liggen (dat zijn er 2) zou ik er alleen maar verdriet van krijgen omdat mn gevoelens dan weer zullen oplaaien.
Oud 21-01-2003, 15:21
Verwijderd
het ligt er denk ik aan waarom het uit is gegaan. Als het gewoon normaal vanbeide kanten uiti s gegaan omdat er geen echt verliefdheid meer was ofzo, dan kan het wel dat je nog eens sekx hebt, ik bedoel een ex is toch wel heel vertrouwd natuurlijk! Ik denk dat er niks mis mee is, zolang het voor beide kanten alleen maar voor de sex is en er niks meer van verwacht wordt! Ik denk dat dit wel heel duidelijk moet zijn, omdat als de 1 er toch iets van verwacht, je iemand veel verdriet kan doen. Er moet dus wel echt duidelijkheid zijn! En weten wat je wilt, niet dat je tijdens de sex toch weer zoiets hebt van Whow... dan gaat het niet goed en word je er alleen maar verdrietig van!
Toch weet ik niet of ik het zou doen, het is toch niks voor niks uitgegaan. Zoenen zou ik denk ik sneller doen dan sex, maar goed ik weet het niet!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:25
Thomas
Thomas is offline
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:39
Warsocket
Warsocket is offline
Ik zou het niet doen want het is niet voor nix uitgegaan en daar bovenop vindt ik dat je sex uit echte liefde moet doen en niet omdat je zin hebt in een wip ff je ex pakken.

maarja als je nog om je ex geeft dan zou ik eerst proberen die terug te krijgen
Oud 21-01-2003, 15:41
snoopy
snoopy is offline
mwah. Hangt van een aantal dingen af;
* hoe lang is het uit?
* zijn er van sommige mensen nog gevoelens?
* Is een van de twee op iemand anders verliefd?
* heb je er wel zin in?
Oud 21-01-2003, 15:57
Miracle
Miracle is offline
mwah, tis niet bij voorbaat nee. Maar vaak toch wel omdat ik (over het algemeen) niet echt een geweldige band heb met m'n exen vlak na dat het uit is
Oud 21-01-2003, 16:45
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
speel je dan met vuur (nog kwetsbare gevoelstoestand, nog open wonden) of is het eigenlijk wel okay. Hij/zij weet tenminste wat je lekker vind dus waarom niet
ik moet er niet aan denken...bah bah bah
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:28
Lindansje
Lindansje is offline
Absoluut geen behoefte aan.
Oud 21-01-2003, 19:32
Verwijderd
Nou, ik heb er wel eens aan gedacht met mijn ex Maar hij is nu streng-christelijk geworden (a la 'je moet maar met 1 persoon sex hebben in je leven en daar ook mee trouwen, blablabla' (knap, omdat hij mij al heeft gehad en het nu uit is tussen ons, dat haalt hij dus al niet meer )) en bij hem de gevoelens misschien weer oplaaien Bij mij niet, want dan hadden ze dat toen al gedaan, maar bij hem... *haalt schouders op*

Wel jammer eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:40
Buffy
Buffy is offline
goh... hoezo ik voel me aangesproken?

ik heb nog wel degelijk sex met mijn ex... en we hebben er beide geen problemen mee. voorwaarde is wel dat we beide vrijgezel zijn; ik wil geen moeilijkheden door mijn "lusten" zeg maar.
onze relatie van 2 jaar is gewoon doodgebloed; we hadden op het laatst elkaar niet veel meer te vertellen en kregen elk wat andere interesses. et is toen uitgegaan (nu een jaar geleden) en we hebben in dat jaar niet bepaald stilgezeten

liefs Buffy
Oud 21-01-2003, 19:44
Blenderhead
Blenderhead is offline
neh.... geen sex zonder relatie ( ook niet als die relatie met een ander is )
Oud 21-01-2003, 22:16
Methuselah
Methuselah is offline
Ik denk niet dat ik het zou kunnen of willen.
Oud 22-01-2003, 00:25
mickael
mickael is offline
Not done...

Ik zou me niet nog een keer lichamelijk voor haar kunnen geven.. wat dat betreft heeft is er te veel gebeurt...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:42
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik poste dit omdat ik gister mijn ex na hmm ongeveer een half jaar weer zag. Het heeft me vrij lang gekost om over m heen te raken en ik dacht dat t nu wel goed zou zijn om dat te testen door m weer eens te zien (we hadden al die tijd wel contact gehouden via internet enzo mara niet gezien wegens tijdgebrek en andere zaken) Nou is hij dus langs geweest en Ja gelukkig, ik ben over m heen, maar ja lichamelijk blijft hij aantrekkelijk enzo.

Hij begon , toen heb ik m eerst afgeslagen omdat ik bang was dat ik het gevoelsmatig niet aankon. Maar ja ik kon m niet weerstaan
En nee ik heb er nu geen moeite mee, het is gewoon een vriendschap nu. Maar toch zit ik in mijn hoofd, hmm is dit raar, ik weet wel dat hij me niet gebruikt dus dat scheelt.
Oud 22-01-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik poste dit omdat ik gister mijn ex na hmm ongeveer een half jaar weer zag. Het heeft me vrij lang gekost om over m heen te raken en ik dacht dat t nu wel goed zou zijn om dat te testen door m weer eens te zien (we hadden al die tijd wel contact gehouden via internet enzo mara niet gezien wegens tijdgebrek en andere zaken) Nou is hij dus langs geweest en Ja gelukkig, ik ben over m heen, maar ja lichamelijk blijft hij aantrekkelijk enzo.

Hij begon , toen heb ik m eerst afgeslagen omdat ik bang was dat ik het gevoelsmatig niet aankon. Maar ja ik kon m niet weerstaan
En nee ik heb er nu geen moeite mee, het is gewoon een vriendschap nu. Maar toch zit ik in mijn hoofd, hmm is dit raar, ik weet wel dat hij me niet gebruikt dus dat scheelt.
Ja, er zijn altijd situaties waarin het wel goed gaat, en de jouwe is er dus 1. Ik ken ook exen die toch nog weer een of meerdere keren sex hebben gehad na het uit was, waarbij niemand er 'problemen' aan over hield.

Voor mij is het tot nu toe in ieder geval not done.. Ik ben telkens degene geweest die het uitmaakte, en dan voelt het gewoon niet goed weer seks te hebben. Ik wil geen valse verwachtingen scheppen, duidelijk zijn, en bovendien ben ik erg van voorbij is voorbij.. en sowieso niet echt voor contact. Ik ken de situatie van de andere kant echter niet, dus misschien zou ik het dan wel doen. Ik zeg iig nooit nooit!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:

Ja zolang het duidelijk is voor jullie beide, en geen van beide weer hoop gaat hebben of heeft, lijkt me het geen probleem. Als jullie je er maar prettig bij voelen...

Mij lijkt het toch wel erg raar, omdat hij erg vertrouwt is voor je (lijkt me), maar je toch niet meer om hem geeft zoals je om hem gaf... Beetje moeilijk uitleggen wat ik bedoel... Nee ik weet niet of ik het zou doen, but you never know
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 08:23
Optima
Optima is offline
Over my dead body
Oud 24-01-2003, 09:40
oscaaar
oscaaar is offline
erg fijn, maar je moet wel allebei helemaal erover heen zijn en daarna niet weer verliefd worden op je ex.
Oud 24-01-2003, 10:14
Studentje
Studentje is offline
Niks voor mij.
Oud 24-01-2003, 13:58
dewdrop
dewdrop is offline
Ik zou het geweldig vinden, maar ik weet vanmezelf dat ik weer dingen voor haar ga voelen en dat wil ik helemaal niet, nu niet nooit niet, dus het is leuk, maar niet voor mij weggelegd!
Oud 24-01-2003, 16:04
zomer_oud
zomer_oud is offline
Citaat:
Warsocket schreef:
Ik zou het niet doen want het is niet voor nix uitgegaan en daar bovenop vindt ik dat je sex uit echte liefde moet doen en niet omdat je zin hebt in een wip ff je ex pakken.

maarja als je nog om je ex geeft dan zou ik eerst proberen die terug te krijgen
mee eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 19:02
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
en wat als je beide nog van elkaar houdt, maar samen zijn gewoon niet meer lukt?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:07
igfy
igfy is offline
hmm dat vind ik dus niet kunnen... je weet nooit wat dit voor jezelf of die ex kan betekenen.... en verder zou ik nooit sex hebben met iemand die niet belangrijk voor mij is... dus het zou zowiezo niet kunnen
Oud 25-01-2003, 02:48
Verwijderd
Ja, waarom niet. Als je allebei vrij bent, geen gevoelens meer voor elkaar hebt, maar wel gewoon seks wilt, wat is er dan mis mee?

Niet te principieël zijn
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:07
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

jah ik heb in bijna dezelfde situatie gezeten.. verschil is dat ik tijdens de relatie nog nooit echt sex met hem had gedaan maar dat wel graag wilde en dus na een paar maanden toen ik hem voor het eerst weer zag, ik was toen trouwens ook nie over hem heen maar wist wel dat het absoluut niks meer kon worden, hebben we dat alsnog gedaan... en goed tis misschien best fout en not done en weet ik veel wat maar ik ben toch blij dat ik het heb gedaan toen.. zolang je allebei weet waar je aan toe bent lijkt het me opzich best kunnen...
Oud 25-01-2003, 12:09
iron-flower
iron-flower is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Ik denk niet dat ik het zou kunnen of willen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:14
sas_andrea
sas_andrea is offline
dat is niet aan mij besteed. ik zou t niet willen noch kunnen. wanneer ik de relatie beeindig sluit ik dat "hoofdstuk" af. die persoon doet mij dan (bijna) niets meer. voel me dan ook absoluut niet sexueel aangetrokken of what so ever.
Oud 25-01-2003, 12:16
Fayetjuh
Fayetjuh is offline
hoi,
wil ff reagereuh...
is allemaal te zien hoe je uit elkaar bent gegaan eej...
als je als vriendeuh uit mekaar zijt gegaan jah en ge verlangt nog wel een beetje naar mekaar...
waarom ni???
a ge je er goe bij voelt????
veronderstel ik wel eej!
ligt allemaal een beetje aan de situatie.
heb mijn ex na een lange tijd terug gezien, moet zeggeuh moest ff slikkeuh hoor, maar...
groetjes
caro
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:08
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Warsocket schreef:
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:10
Evito
Evito is offline
Lekker toch. Twee bekende lichamen die liefdeloos passioneel tegen elkaar aanschuren om allebei tot een grootst orgasme te komen in het spel der sexen. Jam.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:12
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
en wat als je beide nog van elkaar houdt, maar samen zijn gewoon niet meer lukt?
Ook dan niet. Volgens mij doet dat gewoon veel te pijn Als ik seks met hem heb dan wil ik ook gewoon echt meer! Dan wil ik de zijne zijn enzo.. Niet alleen ff seksen en dan weer naar huis en je belt mekaar nog eens als je weer zin hebt. Als je nog met elkaar blijft vrijen en je weet dat jullie eigenlijk nog van elkaar houden.. Dan ga je toch naar meer verlangen/hopen? Maar als dat gewoon niet lukt.. Dat doet toch zeer? Najah, ik zou het niet kunnen. Kan het niet echt goed onder woorden brengen nu maar jah
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:22
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
Als je écht van elkaar houdt kun je onmogelijk niet-samen-willen-zijn.
Oud 25-01-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Als je écht van elkaar houdt kun je onmogelijk niet-samen-willen-zijn.
Samen willen zijn heeft in mijn ogen vrij weinig te maken met samen kúnnen zijn.

Soms wil je het samen zo graag, maar dan gaat het gewoon niet, om wat voor reden dan ook.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:52
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Samen willen zijn heeft in mijn ogen vrij weinig te maken met samen kúnnen zijn.

Soms wil je het samen zo graag, maar dan gaat het gewoon niet, om wat voor reden dan ook.
In deze context heb je niet echt helemaal ongelijk.
Maar 't ging om het principe dat wanneer 2 mensen vanelkaar houden, ze niet bij elkaar konden zijn omdat ze het niet (mentaal) aan zouden kunnen.

Dan zou er geen sprake zijn van liefde toch? Tenminste, ik vind niet dat je het dan (relationele) liefde mág noemen.
Oud 26-01-2003, 16:57
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
moenbase schreef:
In deze context heb je niet echt helemaal ongelijk.
Maar 't ging om het principe dat wanneer 2 mensen vanelkaar houden, ze niet bij elkaar konden zijn omdat ze het niet (mentaal) aan zouden kunnen.

Dan zou er geen sprake zijn van liefde toch? Tenminste, ik vind niet dat je het dan (relationele) liefde mág noemen.
of in een soort van "pauze", het gebeurd gewoon, je gaat er niet langs met de intentie is goe van grond te gaan () maar gewoon omdat je 'r bij wil zijn...enzo... tjah,kan de situatie niet goed omschrijven.
Als er nog een toekomst mogenlijk is samen, maar er tijd nodig is...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 18:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
not done. ik heb het inderdaad niet voor niets uitgemaakt. ik kan toch beter wachten op een ander??
ik kan echt wel een tijdje zonder hoor
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:12
Alet
Alet is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
Oeh, gewetensvraag..

In de meeste gevallen zal ik het nieteens fijn vinden, maar bij sommigen is het misschien idd spelen met vuur. Niet zozeer omdat hij weet wat ik lekker vind, daarvoor moet ik bij mijn huidige vriendje zijn . Maar omdat het vuur waarmee ik speel er waarschijnlijk door aangewakkerd zal worden.

Maarr goed, ik heb een geweldig vriendje, dus waar heb ik het over
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Het is maar net hoe moeilijk je er zelf over gaat doen.
Oud 28-01-2003, 11:25
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik denk niet dat ik het zou kunnen, maar waarom niet ?
Als je er beide geen problemen mee hebt ?
Niks mis met een "sexrelatie" zolang geen van beide een andere relatie heeft tenminste.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:14
miekmuis
miekmuis is offline
Jah ik heb het 1x gedaan uit pure haat.
Hij had mij zoveel pijn gedaan tijdens de relatie waardoor ik amper een nieuwe relatie kon beginnen.
Hij had inmiddels een nieuwe vriendin en ik gunde hem die totaal niet.
Toen heb ik dus met hem liggen rotzooien in de hoop zijn relatie kapot te maken. (op dat moment zelf had ik niet door dart ik het uit haat deed)
Nouja op dat moment bleek dat ie nogsteeds van mij hield. Toen ben ik best wel afgeknapt!
Ik denk niet dat ik ooit nog sex met een ex zou willen als er geen gevoelens bij kwamen kijken...
Reageren

Regels voor berichten