mijn beste vriendin is per direct gekapt met haar studie Biologie. Een andere vriendin van mij heeft er drie vakken uitgegooid. Twee klasgenoten van mij zijn er ook mee gekapt. Wat is dat toch?
Ik heb inmiddels er overigens ook drie vakken uitgekeild Was toch een beetje te zwaar, 7 vakken twee jaar in één..
Maarre, is dat bij jullie ook zo, dat iedereen er opeens mee kapt?
ik had dat niet... Zware tijden mee gemaakt, maar het eindresultaat was zeeeeeeeeeer relaxed. Ik had gehoopt om een 4 op 6 te halen (dus 4 vakken van de 6 erdoor), was ik op alle vakken van het hoger jaar erdoor, waardoor het jaar daarop lekker vet was, met extreem veel vrije tijd.
Ik heb ook overwogen om per direct te stoppen met Grieks en Latijn en dan over te stappen op archeologie, maar ik weet het nog niet zeker genoeg, dus heb ik besloten dit jaar af te maken. Ik ken verder eigenlijk niemand die wil stoppen met zijn of haar studie... Ik vind het wel erg jammer dat ik een verkeerde keus heb gedaan, maar ja het is niet anders.