Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
-Ik was begin vorig schooljaar zo beetje verliefd op ene jongen (heeeeeel de school was trouwens verliefd op hem...) en nu heb ik erg goeie vriendin en paar maand geleden,kzat bij dr thuis zoals zoveel keren,komt die daar binnen,het was dr broer!!!!!ik heb dan verteld nadien van 'weet je,begin vorig jaar was ik verliefd op je broer',daar lachte ze dan mee en zei 'weet je wel van hoeveel mensen dat ik dat al heb gehoord...?' toen moest ze tijd later een foto-reeks met verhaal maken voort school en ze vroeg mij om het lief van dr broer te spelen (iets waar ik voordien enkel kon van dromen...),leek ze dus niet erg te vinden,maar dr andere broer is nog 100 keer meer waaw en kzei es dak em een schone jongne vond tegen haar en toen veranderde ze wel erg snel van onderwerp...
![]() -kan mischien wel dat je vrijt met dr broer,maar daar gaat het praten over sex dan,want wie wil nu horen wat dr broer zoal uitsteekt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Muwahahahahahahahahaha ![]() Damn ![]() Break Out verhaal hier ![]() WTF ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik er ook moeite mee zou hebben, kijk mun beste vriend is leuk als beste vriend maar meteen familie, mwahhh nee gelieve niet!! Misschien heeft het er ook wel mee te maken, dat je je vriend/in opeens met je broer/zus, moet delen, zou ik persoonlijk niet echt heel geweldig vinden!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stel je voor: jou broer van 20, zou iets nemen met je beste vriendin van 17.... 1) de vriendin heeft minder tijd voor jou, want ze zit bij je broer 2) stel je voor dat het uit gaat? (tja, zul je zeggen, het is misschien een risico, maar stel je voor!) En ze gaan niet eens "goed" uit elkaar, maar echt met hele erge ruzie... 3)Ik kan me voorstellen dat je je ook minder voelt... je verteld je ouders (waar je broer bij zit) ik ben even naar mijn beste vriendin en je broer zegt:" Oh! ga je weer naar die slet?" Of je beste vriendin ziet je en begint een heel relaas tegen je over alle slechte eigenschappen van je broer..... 4)Of (wat ook kan) 1 van de twee heeft het uitgemaakt en de ander "zeurt" de hele tijd aan je hoofd, "Kan je niet eens met hem/haar gaan praten? ik mis hem/haar zo!" Je kunt wel zeggen, dat gebeurd mij niet, maar op 1 of andere manier zullen 1 van de twee aan je gaan trekken. Ookal denk je van niet. Dat is in mijn idee hetzelfde, als de ouders gaan scheiden... het kind word er altijd de dupe van! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|