![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en bij mij gooit alcohol de remmen wel los, maar potentieverhogend? ik krijg em echt de lucht niet meer in als ik ook maar in de buurt van lichtelijk aangeschoten kom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
de werking van afrodisiaca ligt meer in de suggestie dan in een daadwerkelijke werking.
wat mensen wel eens gebruiken is voedsel dat in de natuur de vorm heeft van een geslachtdeel komkommers, bananen, asperges, orchideeen, oesters, perziken, etc. spaanse vlieg is btw erg gevaarlijk. ook schijnt het als je met je blote piemel door de brandnetels loopt hij ineens overeind gaat staan... nooit de behoefte gehad om dat te proberen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
spaanse vlieg verneukt de nieren (woordspeling!)
noten zorgen voor een ranzige smaak van sperma, chocola is net als sommig fruit zoals bananen stimulerend. Van veel fruit en zo min mogelijk vlees of melkprodukten zorgt voor een prettiger smaak van sperma, stimulerend zijn ook: bier (voor vrouwen vanwege de hop die erin zit, niet de alcohol...), iets met fruitsuikers, de geuren van lavendel en komkommer, yoghurt voor het zinkgehalte (slecht voor de smaak), geur van jasmijn olie(vers verbrand), geur van rozen, zo min mogelijk geuren uit flesjes!, gewoon je lievelings eten (stimuleert in feite hele lichaam), kijk maar eens op sites als www.seksvraagbaak.nl, en de hierop staande links ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Bedreigde Diersoorten Verwijderd | 11 | 12-08-2002 14:38 |