ik wel en ik vind het doodeng, maar wel een gezellige stad (utrecht)
ik ben alleen bang dat ik mijn vreinden hier heel erg ga missen en eht uitgaan enzo
any tips om toch een beetje een leuk vooruitzicht te krijgen
Na ja wat vindt je ver weg? Ik ga niet op kamers, en moet elke dag 1 uur en 1 kwartier heen en 1 uur en 1 kwartier terug treinen. Vind je dat ver?
Nja anywayz ik vind het wel eng, je gaat toch naar een school waar je nog bijna niemand kent enzow..
Jij schrijft dat je bang bent dat je het uitgaan gaat missen, en je vrienden, maar dan ga je toch elk weekend ff thuis kijke? En je hebt (meestal) ook een roostervrije dag, dus dan kun je dan ook nog ff terug naar huis..
maar als je het zo eng vindt, dan kan je toch op kamers gaan? is veel relaxter!
Mutz schreef: ik moet 1,5 uur heen (LANG LEVE DE FILES!) en 1 uur terug reizen...
vindt ik niet echt lang...
maar als je het zo eng vindt, dan kan je toch op kamers gaan? is veel relaxter!
Dan wordt je gek, als je elke dag zolang met de trein moet. Ik moest het eerste jaar ook vaak heen en weer naar Nijmegen...dat is krap in 50 minuten te doen (5 min fietsen, 35 min treinen, 10 min bussen) maar je wordt er wel gek van...je kunt ook nooit naar feesten, moet je altijd bij mensen blijven slapen enz enz
lekker zoet beertje schreef: ik wel en ik vind het doodeng, maar wel een gezellige stad (utrecht)
ik ben alleen bang dat ik mijn vreinden hier heel erg ga missen en eht uitgaan enzo
any tips om toch een beetje een leuk vooruitzicht te krijgen
als ik slaag, ga ik in Eindhoven studeren. ik ga dan ook op kamers, ik woon nu namelijk bij Nijmegen en iedere dag een uur met de trein vind ik te veel..
Ik ga volgend jaar Creatieve therapie doen in Amersfoort en ik woon zelf in Haarlem. Dat is een uur heen en een uur weer terug, dat vind ik persoonlijk erg veel maar, ik ga eerste een jaar of half jaar met de trein, en als ik dan zeker weet dat ik die opleiding tot het eind af ga maken ga ik daar op kamers. Het is voor mij niet doodeng want een vriendin van mij gaat hetzelfde doen en we gaan dus daar samenwonen.
[Dit bericht is aangepast door punkertje ! (02-12-2001).]