Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2003, 16:23
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik heb een heel raar probleem. Ik heb wel een topic gezien wat erop lijkt, maar mijn probleem is nét even anders. Mijn computer wil niet afsluiten! Opstarten is geen probleem. Dat doet 'ie heel goed. Een beetje té goed zelfs... Elke keer als ik m'n computer "afsluit" start 'ie op zodra ik de muis aanraak! Okay, ik weet wat jullie denken "da's weer zo'n newbie die het verschil niet weet tussen 'standby' en 'afsluiten'", maar mijn computer is degene die het verschil niet kent! Of ik nou op "afsluiten" of op "stand-by" klik, hij start doodleuk weer op zodra ik de muis aanraak (en dat is vaak, want ik maak aan dezelfde tavel mijn huiswerk en elke keer als ik mijn knieën tegen het tafelblad stoot begint de ellende.
Ik hoop dat er iemand is die mijn computer het zwijgen kan opleggen zonder dat ik er steeds de stekker uit moet trekken (hamers en kettingzagen zijn ook niet toegestaan)
P.S. ik heb Windows ME.

Laatst gewijzigd op 28-01-2003 om 16:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2003, 17:08
Phreak
Phreak is offline
Hoort op Hardware, maar het geeft niet.
Oud 28-01-2003, 17:42
Martin
Martin is offline
Citaat:
Courage schreef:
Hoort op Hardware, maar het geeft niet.
Het kan ook heel goed een softwarematig probleem zijn

En nee, sorry ik weet ook geen oplossing
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 17:51
DJSonGoten
DJSonGoten is offline
ik zou eens opnieuw windows installeren, en neem aan, neem geen me meer ! pak 98 of 2000, zijn veel beter
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 18:00
Martin
Martin is offline
Citaat:
DJSonGoten schreef:
ik zou eens opnieuw windows installeren, en neem aan, neem geen me meer ! pak 98 of 2000, zijn veel beter
Iedereen roept altijd maar met "Windows opnieuw installeren". Misschien is het wel een kleine instelling die je moet veranderen? Damn, om gelijk te roepen dat je windows opnieuw moet installeren vindt ik iets te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 18:23
WolterB
WolterB is offline
ik ken een wake-up lan, wake-up by keyboard

moet je ff in je BIOS kijken of jou moederbord een wake-up PS/2 of wake-up mouse of iets dergelijks onderstunt en of dat aanstaat
Oud 28-01-2003, 18:37
Phreak
Phreak is offline
Hmm, dat zijn de toffe probleempjes. Schakel je power management in het configuratie scherm eens zoveel mogelijk uit?
Oud 28-01-2003, 20:11
Big Brother
Big Brother is offline
rechtermuisknop op het bureauplad> instellingen > tabblad schermbeveiliging > instellingen > alle beheerschema's uit en overal zeggen dat hij nooit op standby mag gaan etc

dan kan je nadat je dat hebt gedaan opnieuw opstarten en dan terwijl hij bezig is met opstarten op delete rammen, dan gaat hij naar je bios
in je bios (moet je even zoeken) staat ook ergens een functie voor power management etc, die moet je ook gewoon uitzetten en je bios opslaan

klaar

en je kan altijd normaal afsluiten door je aan/uit knop een paar seconde ingedrukt te houden
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef:
rechtermuisknop op het bureauplad> instellingen > tabblad schermbeveiliging > instellingen > alle beheerschema's uit en overal zeggen dat hij nooit op standby mag gaan etc

dan kan je nadat je dat hebt gedaan opnieuw opstarten en dan terwijl hij bezig is met opstarten op delete rammen, dan gaat hij naar je bios
in je bios (moet je even zoeken) staat ook ergens een functie voor power management etc, die moet je ook gewoon uitzetten en je bios opslaan

klaar

en je kan altijd normaal afsluiten door je aan/uit knop een paar seconde ingedrukt te houden

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten