Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 21:42
DarkCat
DarkCat is offline
Is het raar dat je het vervelend vindt als je partner met anderen zoent? Of moet je daar maar gewoon overheen kijken en aan wennen enzo? Want een zoen is op zich niet zo boeiend, zeker niet als je gewoon bij elkaar wilt blijven en er eerlijk over bent.

Beetje gezeik ja, maar ik wil graag jullie meningen

Cat
Oud 12-02-2003, 21:43
Thomas
Thomas is offline
Vreemdgaan kan niet, nooit.

Mits je dit allebei goed vind, dan is er geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:51
Verwijderd
Nou i k zou het toch wel vrij boeiend vinden als mijn vriendje zomaar met een andere meisje zoent, zoenen stel toch eigenlijk wel iets voor.
Maar goed ik ken iemand die wel gewoon zoende met iedereen en zijn vriendin deed dat ook en ze waren er allebij blij mee. Maar nee ik zou het toch niet echt een leuk idee vinden...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:30
Bo
Bo is offline
Ik vind het niet kunnen als mijn vriend een ander zoent. Ik vind zoenen toch iets intiems, iets speciaals, en vooral iets dat hoort bij een relatie.

Als je de behoefte hebt vreemd te gaan - want zo zie ik zoenen met een ander - moet je geen vaste relatie beginnen.

Ik vind het wel te vergeven, wanneer mijn vriend met een ander meisje zoent. Mits hij het eerlijk verteld (liegen vind ik nog veel erger) en hij oprecht spijt heeft. Een fout maken kan, een tweede niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:48
Briseïs
Briseïs is offline
Wat bedoel je precies met zoenen? Gewoon een hallo og gedag kus of een echte tongzoen met alles erop en eraan? Want dat vind ik dus echt niet kunnen als je bezet bent. Of je moet het met elkaar afgesproken hebben en er allebei geen moeite mee hebben, maar dan nog...
Oud 13-02-2003, 02:11
Memnoch
Memnoch is offline
Zoenen is een vorm van vreemdgaan volgens velen.
Hoe je staat tegenover vreemdgaan, elke vorm hiervan, moet je meot je partner bespreken. De ene vind zoenen al vreselijk, de ander heeft zoiets van: als hij/zij maar met mij mee naar huis gaat aan het einde van de avond.
Het ligt aan wat voor relatie je hebt en wat voor een personen jullie zijn.
Duh!
Oud 13-02-2003, 03:53
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Vreemdgaan kan niet, nooit.

Mits je dit allebei goed vind, dan is er geen probleem.
consequente u
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 07:52
Verwijderd
Zoals nare man ooit schreef:
Citaat:
Vreemdgaan is elke gedraging waaruit meer dan vriendschappelijke affectie voor de ander blijkt.
Zoenen valt daaronder in mijn optiek.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:13
Verwijderd
Ik vind het heel logisch als je dat neit leuk vind.

Sommige mensen boeit het niet, die vinden zoenen niet intiem of speciaal op die manier, en zien dat daarom niet als vreemdgaan. Het gaat er naar mijn mening om waar je eigen grenzen liggen, hoe zou jij je voelen wanneer je met een ander zou zoenen? En ook hoe vind jij het als je partner met een ander zoent... als dat gewoon niet goed voelt, heb je daar alle recht toe zeg maar.

Ik zou zeggen volg je gevoel hierin
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 17:11
PlasTuut
PlasTuut is offline
met een ander zoenen terwijl je een relatie hebt? lekkere relatie heb je dan zeg, nee ik vind zoenen toch wel iets speciaals wat je doet met je echte liefje, en dan ook alleen je echte liefje?!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 17:01
G.T.C.
G.T.C. is offline
nouw. je hebt het dan toch wel over echt mond op mond zoenen neem ik aan.
Dat vind ik niet kunnen hoor. Dat is toch iets voor jou en je vriend.

Maar ja, blijkbaar zie jij dat ook heel anders want volgens jou is zoenen niet echt boeiend.

Voor mij is een zoen iets tussen 2 mensen die heel veel van elkaar houden en als het ware een ontlading van passie en liefde. Zo'n soort idee in ieder geval
Oud 15-02-2003, 08:45
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Bo schreef:
Ik vind het niet kunnen als mijn vriend een ander zoent. Ik vind zoenen toch iets intiems, iets speciaals, en vooral iets dat hoort bij een relatie.

Als je de behoefte hebt vreemd te gaan - want zo zie ik zoenen met een ander - moet je geen vaste relatie beginnen.

Ik vind het wel te vergeven, wanneer mijn vriend met een ander meisje zoent. Mits hij het eerlijk verteld (liegen vind ik nog veel erger) en hij oprecht spijt heeft. Een fout maken kan, een tweede niet.
Zo hier heb ik verder nixx aan toe te voegen!
Oud 15-02-2003, 08:52
snoopy
snoopy is offline
ik vind zoenen eigenlijk een van de intiemste dingen die er bestaan... als je er goed over nadenkt is een tongzoen echt heel erg intiem. nou ja, laat maar. maar iig vind ik het zker niet goed als m'n vriend (fictief ) met een ander zou zoenen.

waarom schrijft iedereen "mits" als ze "tenzij" bedoelen?! is iets heel anders!
Oud 15-02-2003, 09:03
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik vind zoenen eigenlijk een van de intiemste dingen die er bestaan... als je er goed over nadenkt is een tongzoen echt heel erg intiem. nou ja, laat maar. maar iig vind ik het zker niet goed als m'n vriend (fictief ) met een ander zou zoenen.

waarom schrijft iedereen "mits" als ze "tenzij" bedoelen?! is iets heel anders!
offtopic: mits gebruiken ze allemaal goed hoor mits is namelijk HETZELFDE als tenzij
Oud 15-02-2003, 09:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
offtopic: mits gebruiken ze allemaal goed hoor mits is namelijk HETZELFDE als tenzij
niet waar. mits zeg je als je iets van als bedoelt.
"ik wil wel met r mee, mits ze aardig doet" ofzow.
Oud 15-02-2003, 09:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
niet waar. mits zeg je als je iets van als bedoelt.
"ik wil wel met r mee, mits ze aardig doet" ofzow.
Ja dat klopt. En dat bedoelen ze ook. Dus gebruiken ze het goed.
Hier een quote van Bo:
Citaat:
Ik vind het wel te vergeven, wanneer mijn vriend met een ander meisje zoent. Mits hij het eerlijk verteld
Ik vind het wel te vergeven, als hij het eerlijk verteld.
En niet tenzij hij het eerlijk verteld, zoals jij zegt dat iedereen het bedoeld. Dat zou een beetje vreemd zijn
Reageren

Regels voor berichten