Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 09:58
anjali
anjali is offline
wat is een twee punter?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 10:09
Verwijderd
ha lkkr helder, ik denk dat dit over een boek gaat. Waarschijnlijk de waardering van de syllabus. Je kan 1,2,3,4-punters lezen. 1 is vrij makkelijk en 4 moeilijk. 1-punter: Oeroeg 2-punter: Hersenschimmen 3-punter: De Aanslag 4-punter: De ontdekking van de hemel
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:33
Verwijderd
tis ook een raak schot binnen de cirkel (of de driepuntslijn) bij basketbal
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:05
anjali
anjali is offline
Ja maar hoe kun je weten wat een twee punter is??? Het staat nergens op de boeken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:34
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Nee klopt, meestal geeft je docent nederlands zo'n lijstje.
Dat is voor elke school weer anders welke boeken 1 punt waard zijn en welke 4 punten waard zijn. (wij gaan b.v. tot 6 punten )
Zoals die boeken die Darkshooter al noemdë:

1-punter: Oeroeg ; = bij ons ook 1 punt waard
2-punter: Hersenschimmen ; 3 punten
3-punter: De Aanslag ; 4 punten
4-punter: De ontdekking van de hemel ; 5 punten
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:41
marlies
marlies is offline
Citaat:
anjali schreef:
Ja maar hoe kun je weten wat een twee punter is??? Het staat nergens op de boeken.
Ga naar je docent en vraag om een lijstje
Oud 25-01-2003, 12:11
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
tis ook een raak schot binnen de cirkel (of de driepuntslijn) bij basketbal
Dat was ook mijn eerste reactie.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:24
@Moon
@Moon is offline
vaag, bij de oude stijl deden ze toch aan die punters. Bij 2e fase hoef je toch alleen maar 12 boeken voor Nederlands en 3 boeken voor Engels te lezen en als je ook nog Frans of Duits heb nog 3 erbij Dat is bij ons zo. Hoe chill...vroeger moesten ze veel en veel meer lezen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:21
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Ja, wij moeten 8 boeken lezen, en in totaal moeten ze 22 punten waard zijn, dus je kunt niet 8 dunne/makkelijke boekjes lezen, die 1 punt waard zijn. (damn...)
Dat geld overigens alleen bij nederlands, bij andere vakken zoals duits/engels doen ze daar niet moeilijk over.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Ja, wij moeten 8 boeken lezen, en in totaal moeten ze 22 punten waard zijn, dus je kunt niet 8 dunne/makkelijke boekjes lezen, die 1 punt waard zijn. (damn...)
Dat geld overigens alleen bij nederlands, bij andere vakken zoals duits/engels doen ze daar niet moeilijk over.
"Maar" 22 punten. Wij waren verplicht om 30 punten bij elkaar te lezen inclusief 5 gedichten ter waarde van 1 punt, 1 punt wel te verstaan voor alle 5 bij elkaar genomen. Uiteindelijk had je dan wel een boek of 10 minimaal plus 5 gedichten. Ons puntensysteem ging van 1 t/m 4.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:51
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
@Moon schreef:
vaag, bij de oude stijl deden ze toch aan die punters. Bij 2e fase hoef je toch alleen maar 12 boeken voor Nederlands en 3 boeken voor Engels te lezen en als je ook nog Frans of Duits heb nog 3 erbij Dat is bij ons zo. Hoe chill...vroeger moesten ze veel en veel meer lezen.
ik moet er 12 voor Nederlands en 8 voor Engels
Oud 26-01-2003, 13:16
autodropje
autodropje is offline
School en studie --> Moderne Talen
Oud 28-01-2003, 14:19
Breg
Breg is offline
Citaat:
@Moon schreef:
vaag, bij de oude stijl deden ze toch aan die punters. Bij 2e fase hoef je toch alleen maar 12 boeken voor Nederlands en 3 boeken voor Engels te lezen en als je ook nog Frans of Duits heb nog 3 erbij Dat is bij ons zo.
Bij mij op school is dat volgens mij ook zo. Toch maar eens vragen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef:
syllabus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten