Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 14:36
rickert
rickert is offline
Tja ik weet niet wat jullie er van vinden,....ik krijg tot nu toe veel verschillende reacties er op.... wat vinden jullie:

Annie: zo lekkere jongen van me zullen we dan maar is beginnen?

Ronald: Ik wil wel beginnen hoor, maar waarmee?

Annie: Ah gekkie dat weet je toch wel...

Ronald: he mens doe nou niet zo irritant ik heb nu even geen zin in raadspelletjes.

Annie: met sex natuurlijk wat dacht je anders?

Ronald: Ach mens doe niet zo gek dat kan toch helemaal niet, we zitten 100 km uit elkaar.

Annie: ja schat, daarom gaan we cybersexen via de computer.

Ronald: nou het zal wel van die moderne onzin zijn, maar goed laten we dan maar beginnen he ; Op hoop van zegen dan maar.

Annie: Okej schat we staan recht tegen over elkaar.
Ronald: Nee hoor ik zit hier achter me computer en jij zit ook achter jou computer, dus daar is absoluut geen sprake van.

Annie: Oww gekkie dat moet je je inbeelden.
Ronald: Hmm... Vooruit dan maar

Annie: okej we staan dus recht tegen over elkaar...Ik kom langzaam op je aflopen... Onze gezichten zijn nu vlak bij elkaar...
Ronald: GATVERREDAMME wat stink jij uit je bek zeg! Ga eerst je tanden maar is poetsen voordat wij verder gaan.
Annie: Okej gebeurt, we gaan dus verder... ik open mijn mond en kom steeds dichter bij die van jou...

Ronald: Oww wacht even, ik moet eerst nog even mijn moeder bellen dat ik dan wat later kom, omdat ik met jou ben. Wacht even hoor
Annie: Oww gekkie dat hoeft toch niet in je verbeelding!! We gaan gewoon verder...Ik druk nu mijn lippen op die van jou en onze tongen vinden elkaar en spelen lekker met elkaar.
Ronald: Oke speelkwartier is over, we gaan verder.

Annie: Oke, ik zak naar beneden en doe je broek open....En zie je paal al flink steigeren...
Ronald: F*ck shit ik ben vergeten m’n snikkel schoon te maken wacht even, er moet natuurlijk aan de hygiene gedacht worden.
Annie: Oke ik wacht wel weer.

Ronald: zo daar was ik weer,maar hij is er niet groter op geworden moet ik zeggen.
Annie: Nou daar doe ik wel wat aan dan...Ik ga door me knieen en neem hem in mn mond en hoor je genieten...
Ronald: EEEJ kreng niet bijten jij!!!
Annie: Okej weet je wat laat ook maar zitten.

Annie appears to be offline........

"Cybersex hoe het niet moet”
Oud 27-01-2003, 17:00
®Observer
®Observer is offline
Er zitten veel spellingsfouten in, het onderwerp is wat banaal uitgewerkt en het einde slaat nergens op.

Sorry, maar ik vind het niets.
Oud 27-01-2003, 18:01
Miss-E
Miss-E is offline
Sorry... ik ook niet eigenlijk... om heel eerlijk te zijn.... nog maar een keer proberen?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:35
clubje
clubje is offline
Ik heb ooit een gelijkaardig verhaal gelezen ergens in het engels. Ik denk zelfs dat er letterlijk dezelfde dingen inzaten.
Oud 28-01-2003, 08:35
rickert
rickert is offline
Citaat:
clubje schreef:
Ik heb ooit een gelijkaardig verhaal gelezen ergens in het engels. Ik denk zelfs dat er letterlijk dezelfde dingen inzaten.
ikke had 2 zinnetjes gelezen toen me broertje er op wees.. heb toen niet verder gelezen en zelluf geprobeerd.....maar ik zelf was hier ook niej echt tevreden over. wilde gewoon wat uitproberen!
Oud 28-01-2003, 08:44
Verwijderd
Citaat:
rickert schreef:
ikke had 2 zinnetjes gelezen toen me broertje er op wees.. heb toen niet verder gelezen en zelluf geprobeerd.....maar ik zelf was hier ook niej echt tevreden over. wilde gewoon wat uitproberen!
sorry... niet echt gelukt... ik vind de lay-out ook niks...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:24
Vlooienband
Vlooienband is offline
Grappig, maar overbekend. Misschien een ander onderwerp zo uitwerken?
Reageren

Regels voor berichten