Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je kunt ook coole dingen doen die niet lullig zijn hoor!
Bijvoorbeeld: Overal reclamestickers opplakken; Op de dag dat de inspectie langs komt een literpak chocolademelk van drie hoog naar beneden flikkeren; Bij de Super een zak kattevoer en een fles limonade kopen en de inhoud ergens in een hoek gooien, en dan een week later gaan kijken of het al is opgeruimd; etc. |
![]() |
|
Mjah...in de brugklas bennik heel ernstig geweest...samen met de klas dan...
Was een keer, toen zaten we D. een beetje op te stoken om een passer in de kont van die leraar te prikken, die achter hem gehurkt zat uit te leggen. D. wilde het uiteindelijk net alsof doen, maar toen kwam die leraar net overeind... Eerst moest iej lachen, daarna werd iej langzaam rood en werd ie kwaad: B1D weer hoor!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Ook een keer hadden we geen zin in een repetitie (bij diezelfde vent). Hadden we allemaal een stapel Donald Ducks meegenomen en gingen we die lezen. Telkens als hij die weer afpakte, pakten wij weer een nieuwe uit onze tas, totdat hij t opgaf. Owja...een stuiterbal door de klas heen gooien kan owk nog tot leuke uitwerkingen komen ![]() *knuf* Eend
|
Ik deed en doe eigenlijk nooit van dat soort dingen (leraren zijn ook mensen weetje)
Ik heb wel eens alle wc' op slot gedaan op een verdieping (waren er nog genoeg over hoor ![]() en owja...... maar dat zou ik echt nooit meer doen... ik heb een keertje voor de deur van de school gekotst.... was trouwens de laatste dag van de vakantie en ik was echt helemaal ver heen (leuke verassing voor diegene die de volgende dag als eerste op school kwam ![]() Verder eigenlijk nooit wat bijzonders gedaan, tsja leraren natekenen op een blaadje en dat de hele klas door laten gaan, magoed dat waren allemaal van die bruggeracties van mij en ik keur het absoluut niet goed ofzow, was toen wel leuk maarja.....
|
![]() |
|
ik heb welles een keer een fiets op et dak gezet.. en een keer een dreigbrief naar een lerares gestuurd, maar da was meer een beetje een uit de hand gelopen geintje. en ook nog een keer van die ventillatiedingen van de gymzaal afgetrapt, maar da kwam omdat wij toen in een heel lollige bui waren. en verder wel wormen in koffie van leraren gegooid enzo, maar dat is jaren geleden. nu ben ik HEEL braaf
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nou wij hebben zo'n bitch voor bio en dan moet me vriendin altijd koffie voor d'r gaan halen hadden we er van die slaappillen in gedaan met de halve klas want wij liepen over de gang waren eruitgeflikkerd en dus vraak nemen. toen zat ze echt super slaperig te doen, toen wel 3 uur nakomen bij de afdelingscoördinator maar dat gaf niet haha
|
heb een keer een samen met anders mensjus uit mijn klas een meisju uit mn klas echt heel erg lullig gepest; schaam schaam
dat was de laatste keer in mijn leven dat ik iets deed om er bij te horen. en ben een keer een meisje in de klas aangevlogen in groep 8; maar dat verdiende ze en ik kreeg niet eens de kans om dr haren uit r hoofd te trekken dus zo erg wassut niet ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ach ja...wat een kutstreken die door de mensen hier zijn uitgevoerd. Maar ach ja, hou het maar op verkeerde ouders, foute genen, wat je wil. Iemand slaappillen geven terwijl je niets over allergie of bijwerkingen weet op die persoon, klasse hoor.
Hoe leuk is het als je lerares in het ziekenhuis ligt omdat haar maag moet worden leeggepompt? Het ergste dat ik heb gedaan is een medeleerling van de school laten schoppen omdat hij wapens met zich meedroeg en mensen ermee bedreigde (mij dus ook, en daar was ik niet van gecharmeerd. Messen en boksbeugels horen niet op een school thuis. Tenminste, niet op de school waar IK op zat...)
||
![]() |
Citaat:
|
ik zat in de 2e klas en we hadden een klote INVAL Leraar.
was echt een droplul en dus hebben we een keer met zijn allen een zak snoep gekocht (jullie kennen ze vast wel: die groene kikkertjes) en toen hebben we in de natuurkundeles de kikkertjes in ons bek gedaan, half op kauwen en spugen maar... Ach... jah... Vroeger.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sja, als we het dan toch over lullige acties hebben: vroeger had ik nogal es de neiging een fiets in elkaar te rossen als ik boos was, maakt niet uit van wie. beetje banden verbuigen en alles eraf slopen. ja das zielig dat weet ik, hoef er ook GEEN reacties meer op en trouwens, ik doe het ook al eeuwen niet meer hoor...ben nu lief + onschuldig ![]() [Dit bericht is aangepast door basje! (16-01-2002).]
|
![]() |
|
|