Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar ik elke zaterdag heen ga (en dat is geen discotheek), hoef je voor 11 uur niet te betalen, dus ik zorg altijd dat ik er dan ben. Na 1 uur komen er geen mensen meer binnen, en om 2 uur gaat t dicht, waarna iedereen nog wel zo'n beetje buiten rond blijft hangen, tot kwart voor 3 ofzo.
Verder ga ik af en toe wel naar feesten ofzo, dan ben ik er meestal rond 12 uur en dan is t zo rond 4 uur afgelopen...
||
Citaat:
![]() Wij gaan meestal naar Zak, duitsland. Komen daar meestal aan om 12-1 uur, en sluit dan om 6 uur ofzo. Relaxte tent. |
![]() |
|
Nee, verschillende uitgaansplaatsen met verschillende openings- en sluittijden zijn ideaal.
Hier blijven café's, discotheken enz... meestal open tot 5-6 uur. En daarna kan je altijd naar afterparties gaan, tot een stuk in de voormiddag. Ideaal zo. Er zijn nu eenmaal dag- en nachtmensen, er moet voor elk wat wils zijn. |
![]() |
|
Om 1 of andere reden is het ook zo dat hoe later het is, hoe vrolijker men is, ik vermoed zeer zeer zeer sterk dat dat de drank is.
![]() Enne, mijn favo discotheek bezoek ik nooit voor 11 uur, maar wel altijd voor 12 uur, aangezien je dan de (dure) entree vermijdt. En op donderdag is er happy hour tussen 12 en 1. Kben eigenlijk wel tevreden met de openingstijden van cafes/bars/kroegen/poolcentra/clubs/discotheken. ![]() (kwizz voor grunningers: rarara, over welke discotheek gaat dit?)
|
![]() |
Ach ik ga meestal doordeweeks donderdag uit in amsterdam en dan is t zo rond 4 uur toch echt wel gebeurt met de feestvreugde...maar voor 12 uur wil ik toch gewoon rustig een cafeetje nemen ipv in de disco te hangen...vanaf 12 uur is t een mooie tijd om naar binnen te gaan...
|
![]() |
bij de meeste discotheken zie je een tweedeling: een groep die vroeg komt ( meestal meisjes) en een groep die wat later komt (vaak de 20ers). Zonder het gebruik van drugs of alcohol is het normaal gesproken zodat je aan 4 uur uitgaan meer als genoeg hebt. Dus van 10 tot 2 van 12 tot 4 enz. Het is natuurlijk niet altijd zo, maar kijk maar om je heen en je zal zien dat er aan het begin van de avond een ander publiek is als aan het eind. ( in de wat grotere discotheken dan)
|
|
|