Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2001, 17:56
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
ik heb sinds kort het vermoeden dat mijn natuurkundeleraar op mijn valt!...hij heeft nog niets geprobeerd maar staat altijd naast me en volgens mijn vrienden staart ie altijd naar mijn kont!!please help me!!!
wat moet ik doen???

ps --> ik heb nog nooit een voldoende bij em gehaald en nu heb ik een 7 van em gekregen voor een repetitie terwijl ik nix had ingevuld!!!ik had zeker een 4!
Oud 29-12-2001, 18:09
WorldWideErroR
WorldWideErroR is offline
bang??
Oud 29-12-2001, 18:15
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
hmzz als het waar is zal ik naar je mentor gaan...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 18:19
FreakyMuppet
FreakyMuppet is offline
HaLLo Ik wil Nix ZeggEn hoor Maar ik Vind Dat Meneer Krijgsman Helemaal Niet raar is ofzo !!!HIJ is STOERRR
Oud 30-12-2001, 11:57
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
Brandeis-Bardin schreef:
--> Naar Onzin a.u.b.
BEDANKT voor je geweldige steun!! jij weet dat het waar is!! duzz geef me raad i.p.v me af te kraken!
Oud 30-12-2001, 16:59
Verwijderd
Ga richting andere leraar/mentor/decaan/conrector/whatever...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 18:43
Mik-mother
Mik-mother is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Ga richting andere leraar/mentor/decaan/conrector/whatever...

Ik wil niet vervelend zijn of zo, maar dat is in zo'n situatie volgens mij heel erg moeilijk. Je weet toch wel hoe leraren onderling zijn? Het is net 殚n grote, blije familie.
Oud 31-12-2001, 21:17
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
Mik-mother schreef:
Ik wil niet vervelend zijn of zo, maar dat is in zo'n situatie volgens mij heel erg moeilijk. Je weet toch wel hoe leraren onderling zijn? Het is net 殚n grote, blije familie.
daar heb je idd gelijk in! zodra ik het tegen mijn mentrix,ouders of decaan zeg is het meteen zo van 创dat lijkt maar zo创 en 创probeer een beetje aardig tegen hem te zijn en dan komt het wel goed创 of mentrix zegt 创HIJ???dat kan toch helemaal niet. hij is heel aardig en heel erg begaan met de leerlingen创 so dat durf ik niet! andere ideeen?

love yaa all
Oud 31-12-2001, 22:11
AviBoY
AviBoY is offline
waarom ben je bang voor een pedoleraar ???
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 22:35
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
AviBoY schreef:
waarom ben je bang voor een pedoleraar ???

zou jij niet bang was als je een leraar had die op je was??misschien doet ie je wat!en ik ben niet zo磏 niet type die iemand in elkaar slaat??duzz...........
Oud 01-01-2002, 15:17
AviBoY
AviBoY is offline
Citaat:
ScHoOlHatEr! schreef:
zou jij niet bang was als je een leraar had die op je was??misschien doet ie je wat!en ik ben niet zo磏 niet type die iemand in elkaar slaat??duzz...........
o

Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 20:43
Mik-mother
Mik-mother is offline
Ok, ik ben druk aan het nadenken over een oplossing. Je kan duidelijk zoiets niet zomaar tegen iedereen zeggen. Uhm... Jeetje, ingewikkeld! Hem ermee confronteren lijkt me ook niet het beste idee, he! Misschien moet je eerst proberen om zekerheid te krijgen en zorgen dat er mensen zijn die het met je eens zijn. Als ik jou was, zou ik eerst maar even zijn gedrag bestuderen na de vakantie. Misschien (hopelijk) heb je het je ingebeeld. Als je het echt zeker weet, moet je toch actie gaan ondernemen. Maar je mag het risico niet lopen dat het niet waar is, want dat sta je flink voor l*l. Mee eens?
Oud 01-01-2002, 20:55
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
Mik-mother schreef:
Ok, ik ben druk aan het nadenken over een oplossing. Je kan duidelijk zoiets niet zomaar tegen iedereen zeggen. Uhm... Jeetje, ingewikkeld! Hem ermee confronteren lijkt me ook niet het beste idee, he! Misschien moet je eerst proberen om zekerheid te krijgen en zorgen dat er mensen zijn die het met je eens zijn. Als ik jou was, zou ik eerst maar even zijn gedrag bestuderen na de vakantie. Misschien (hopelijk) heb je het je ingebeeld. Als je het echt zeker weet, moet je toch actie gaan ondernemen. Maar je mag het risico niet lopen dat het niet waar is, want dat sta je flink voor l*l. Mee eens?

JA daar ben ik het idd mee eens! ik heb het natuurlijk nog niet verteld alleen een paar vrienden van me weten het! Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker! daar ga ik wel eff werk van maken na de vakantie! ik zal proberen uit te vinden of het echt zo is! maar wie zal me geloven als het zo is???
Oud 04-01-2002, 11:49
sublime
sublime is offline
wat is het probleem zolang hij niets bij je doet?? en die 7 is dan toch mooi meegenomen, kun je je cijfer mooi ophalen kijk leuk is anders natuurlijk, maar je weet nu niet of het echt zo is en strax beschudlig je die man terwijl er nix is.

maar als je je echt 'onveilig' voelt zoals dat zo mooi heet zou ik met bv een vertrouwenspersoon op school praten (als jullie die hebben) of gewoon een briefje in zijn/haar postvakje leggen. schrijven is makkelijker dan praten is mijn ervaring

en wat leraren onderling betreft, dat valt best mee volgens mij; echt persoonlijke dingen ove rjou gaan ze echt niet met zn allen bespreken zolang dat niet hartstikke hartstikke hartsikke noodzakelijk is.

adieu en sterkte ermee! sublime
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 11:51
sublime
sublime is offline
Citaat:
ScHoOlHatEr! schreef:
moet je naar mizz congeniality kijken; krijg je zelfverdediging curzus
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 11:52
sublime
sublime is offline
Citaat:
ScHoOlHatEr! schreef:
JA daar ben ik het idd mee eens! ik heb het natuurlijk nog niet verteld alleen een paar vrienden van me weten het! Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker! daar ga ik wel eff werk van maken na de vakantie! ik zal proberen uit te vinden of het echt zo is! maar wie zal me geloven als het zo is???

als het echt zo is vind je altijd wel mensen die achter je staat! echt waar!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:47
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
sublime schreef:
wat is het probleem zolang hij niets bij je doet?? en die 7 is dan toch mooi meegenomen, kun je je cijfer mooi ophalen kijk leuk is anders natuurlijk, maar je weet nu niet of het echt zo is en strax beschudlig je die man terwijl er nix is.

maar als je je echt 'onveilig' voelt zoals dat zo mooi heet zou ik met bv een vertrouwenspersoon op school praten (als jullie die hebben) of gewoon een briefje in zijn/haar postvakje leggen. schrijven is makkelijker dan praten is mijn ervaring

en wat leraren onderling betreft, dat valt best mee volgens mij; echt persoonlijke dingen ove rjou gaan ze echt niet met zn allen bespreken zolang dat niet hartstikke hartstikke hartsikke noodzakelijk is.

adieu en sterkte ermee! sublime
ZAL ER AAN DENKEN
THNX VOOR JE REACTIE!
Oud 04-01-2002, 13:48
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
sublime schreef:
moet je naar mizz congeniality kijken; krijg je zelfverdediging curzus
HEB IK GEZIEN EN IK ZAL PROBEREN HAAR NA TE DOEN ALS HIJ IETS PROBEERT
Oud 04-01-2002, 13:49
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
sublime schreef:

als het echt zo is vind je altijd wel mensen die achter je staat! echt waar!
IK HOOP HET!
Oud 04-01-2002, 13:50
sublime
sublime is offline
Citaat:
ScHoOlHatEr! schreef:
HEB IK GEZIEN EN IK ZAL PROBEREN HAAR NA TE DOEN ALS HIJ IETS PROBEERT
vind zelf vooral het neus breek truucje erg aanlokkelijk...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 14:39
DrPain
DrPain is offline
Natuurkunde leraren zijn anders extreem goeie lovers, in tegenstelling tot wiskunde.

[serieus on]
Je hoeft niet bang te zijn, zelfs alsie op je zou vallen zoudie nix in zijn hoofd halen, het kan heb voor zijn leven een slechte naam geven en dus geen kans op nieuw werk.
Oud 04-01-2002, 14:45
Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Citaat:
DrPain schreef:
Natuurkunde leraren zijn anders extreem goeie lovers, in tegenstelling tot wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 18:30
DrPain
DrPain is offline
Vraag maar aan WorldWideError, die kan dat bevestigen, ik heb het helaas zelf niet kunnen ervaren (onzin)
Oud 05-01-2002, 14:50
Nessie
Nessie is offline
Ik heb ook een leraar en die geeft elk goed uitziend meisje of met grote tieten al een 10 voor een proefwerk terwijl er meisjes bijzitten die niet alles hebben ingevuld of zelf antwoorden fout hebben, net als jij dus. Maar hij doet het bij meerdere en misschien die leraar van jou ook. Ik heb ook een Engels leraar en die kijkt ook naar de konten van iedereen (de meisjes dan). Tja, ik weet niet echt iets waarmee ik je kan helpen. Misschien heb je iets aan wat ik je heb verteld, niet errug veel denk ik mjaa. Veel succes!
Oud 19-01-2002, 15:15
Davine
Je moet gewoon naar de rector stappen en t uilegghu. Als hij/zij t nie gelooft, verhuis dan naar een andere school of lees razend van Carry Slee. Daarin heeft een meisje precies t zelfde probleem als jij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2002, 15:28
Oen
Oen is offline
Ten eerste: respecteer een natuurkunde leraar.
Ten tweede: hij doet nu toch nog nix, ik zou er wel voor zorgen dat je nooit alleen met hem in een lokaal bent.
Ten derde: zorg dat je uit je zelf een 7 krijgt.
Ten vierde: stop een kussen in je kont.
Ten vijfde: succes!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:50
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
Oen schreef:
Ten eerste: respecteer een natuurkunde leraar.
Ten tweede: hij doet nu toch nog nix, ik zou er wel voor zorgen dat je nooit alleen met hem in een lokaal bent.
Ten derde: zorg dat je uit je zelf een 7 krijgt.
Ten vierde: stop een kussen in je kont.
Ten vijfde: succes!
ten eerste -->zal ik een natuurkunde leraar NOOIT respecteren!!!
ten tweede -->had ik al zelf bedacht dat ik uit zijn buurt blijf
ten derde --> kan ik geen 7 uit mijn zelf halen voor NATUURKUNDE(zwakste punt)
ten vierde --> zal ik doen wuhahahaha
ten vijfde --> dankjewel
maar goed de vakantie is voorbij en ben het alweer bijna vergeten hij heeft nog nix ondernomen!!!
Oud 19-01-2002, 15:51
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
Davine schreef:
Je moet gewoon naar de rector stappen en t uilegghu. Als hij/zij t nie gelooft, verhuis dan naar een andere school of lees razend van Carry Slee. Daarin heeft een meisje precies t zelfde probleem als jij
heb ik al gelezen maar ik ben het alweer bijna vergeten maar toch bedankt voor je reactie!!!
Reageren

Regels voor berichten