Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
love yaa all
|
![]() |
Ok, ik ben druk aan het nadenken over een oplossing. Je kan duidelijk zoiets niet zomaar tegen iedereen zeggen. Uhm... Jeetje, ingewikkeld! Hem ermee confronteren lijkt me ook niet het beste idee, he! Misschien moet je eerst proberen om zekerheid te krijgen en zorgen dat er mensen zijn die het met je eens zijn. Als ik jou was, zou ik eerst maar even zijn gedrag bestuderen na de vakantie. Misschien (hopelijk) heb je het je ingebeeld. Als je het echt zeker weet, moet je toch actie gaan ondernemen. Maar je mag het risico niet lopen dat het niet waar is, want dat sta je flink voor l*l. Mee eens?
||
![]() |
Citaat:
|
wat is het probleem zolang hij niets bij je doet?? en die 7 is dan toch mooi meegenomen, kun je je cijfer mooi ophalen
![]() ![]() ![]() maar als je je echt 'onveilig' voelt zoals dat zo mooi heet zou ik met bv een vertrouwenspersoon op school praten (als jullie die hebben) of gewoon een briefje in zijn/haar postvakje leggen. schrijven is makkelijker dan praten is mijn ervaring ![]() en wat leraren onderling betreft, dat valt best mee volgens mij; echt persoonlijke dingen ove rjou gaan ze echt niet met zn allen bespreken zolang dat niet hartstikke hartstikke hartsikke noodzakelijk is. adieu en sterkte ermee! sublime |
![]() |
||
Citaat:
als het echt zo is vind je altijd wel mensen die achter je staat! echt waar! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
THNX VOOR JE REACTIE! ![]()
|
Natuurkunde leraren zijn anders extreem goeie lovers, in tegenstelling tot wiskunde.
[serieus on] Je hoeft niet bang te zijn, zelfs alsie op je zou vallen zoudie nix in zijn hoofd halen, het kan heb voor zijn leven een slechte naam geven en dus geen kans op nieuw werk.
|
Ik heb ook een leraar en die geeft elk goed uitziend meisje of met grote tieten al een 10 voor een proefwerk terwijl er meisjes bijzitten die niet alles hebben ingevuld of zelf antwoorden fout hebben, net als jij dus. Maar hij doet het bij meerdere en misschien die leraar van jou ook. Ik heb ook een Engels leraar en die kijkt ook naar de konten van iedereen (de meisjes dan). Tja, ik weet niet echt iets waarmee ik je kan helpen. Misschien heb je iets aan wat ik je heb verteld, niet errug veel denk ik mjaa. Veel succes!
||
![]() |
Citaat:
ten tweede -->had ik al zelf bedacht dat ik uit zijn buurt blijf ten derde --> kan ik geen 7 uit mijn zelf halen voor NATUURKUNDE(zwakste punt) ten vierde --> zal ik doen wuhahahaha ![]() ten vijfde --> dankjewel maar goed de vakantie is voorbij en ben het alweer bijna vergeten hij heeft nog nix ondernomen!!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een avontuur voor een prinsesje Bumpie | 13 | 04-10-2005 18:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Psychologie |
Brief voor leraar Eend | 43 | 30-03-2003 18:56 | |
Psychologie |
bang om te gymmen evalevi | 15 | 26-11-2002 18:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
waar ben je echt bang voor cyb@gurl | 74 | 06-07-2002 08:54 | |
ARTistiek |
Ik heb hulp nodig! Monoloog voor drama over pesten! Anne | 5 | 21-10-2001 10:10 |