ja ik zag het ook staan, zit nu in de mediatheek van onze school. Zal even stukje over typen
reacties:
drpain: ik zou genieten van het leven en doen wat je leuk vidnt. Als je je niet inzet haal de school namelijk niet.
nare man: nou om heel eerlijk te zijn, denk ik dat je veel beter gewoon een goede studie kunt volgen,en in ieder geval zorgen dat je een diploma op zak hebt. Kijk, de kans dat je met tapdanse een aardige boterham verdient is ontzettend klein. Bovendie, je kunt het toch gewoon in je vrije tijd blijven doen?
En als je commerciele economei gaat doen, krijg je ook heus wel de kans om op stage naar het buitenland te gaan (een mat van doet ook een hbo economie en die kan op stage kiezen uit bv zuidoost -azie en engeland enz enz dus ik zou gewoon die opleidign gaan doen.
dutheck: eerst die studie commerciele economie doen zo heb je altijd iets om op terug te vallen. Als je het neit doet heb je kans dat je in de goot eindigt.
denise84: eerst opleiding volgen en diploma halen en dan gaan tapdansen. Heb je in ieder gevaleen basis, voor als het niet mocht lukken.
flowerpower: eerst die studie gaan doen en dan reizen. als je een jaar op reis bent geweest heb je absoluut geen zin meer op je daarna nog op een studie te storten!! Als je je studie eenmaal af hebt kun je daarna nog altijd op reis gaan en als je terug komt meteen aan het werk (met een goede baan)..
soprry voor de typ fouten, ik moest even snel overtypen opschool!