Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() te erg dat dit uitgelegd moet worden 8zucht*
|
Verwijderd
|
nee dan moet je er gewoon geen topic over maken, want kan beledigend zijn voor andere mensen en het staat vol met STEREOTYPES van goths...
![]() het merendeel is idd bullshit! ![]() dus bij deze, gooi er aub een mooi hangslot op!!!! ![]() en ja ik ben ![]() accepteer elkaar toch gewoon zoals je bent! don't judge a book by it's cover!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat een bijzonder flauw en zoutloos grapje.. echt dat je de moeite neemt om het te posten.... zelfs een zwakzinnige dwerggorilla met een kilo wiet achter de kiezen kan hier nog niet om lachen...
K-A-N-S-L ![]()
|
woow sommige mensen zijn echt dom he!
maar even serieus, ik ben wel blij dat deze mensen er zijn....dan heb ik weer lekker een reden om terug te posten! Denken jullie nou echt dat ik dat over gothics weet als ik een hekel aan ze heb? dan zou ik me er zelfs niet druk om maken! Een hoop gothjes en altotjes hier kennen mij, is dat al niet een dikke vette HINT? *lacht zich echt helemaal rot* wat loop je nou te zeiken met je stereotypen?! om het zo ff te zeggen...ik als goth heb nog nooit gehoord dat ik stink! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
grappen over gothics mauritsius | 175 | 30-03-2011 22:10 | |
Lifestyle |
gothic niek123 | 23 | 25-10-2006 22:20 | |
Games |