Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar je moet soms gewoon hard zijn voor jezelf en als je lekker in je bedje ligt, hou je het echt wel even vol hoor ![]()
|
Om de 15 min neem ik 5 min pauze.
Ik moet voor mijn opleiding veel stampwerk verrichten. Als ik bijvoorbeeld plaatsnamen moet leren ga ik op ze opdreunen en daarbij maak ik een gezellig melodietje. Misschien een stomme tactiek maar hij heeft tot nu toe nog altijd geholpen.... Op je proefwerk haal je het liedje weer evoorschijn uit je hersenpannetje en zing je lekker vrolijk mee... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ten eerste ben ik slecht in plannen
![]() ten 2e heb ik wel geleerd hoe je het ken doen maar ik had er schijt aan als 1e klassertje ![]() laten we zeggen je hebt op 2 maart een proefwerk van aardrijkskunde ![]() 1 week van te voren beginnen. je maakt een planschema waar in je zet welke paragraaf je welke dag gaat leren. dan belazer je je zelf niet en dan doe je het ook echt die dag. zo plan je je week in en je plant ook nog een paar opdrachten in dat je alles snapt en klaar is suus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar met mijn huidige vakkenpakket heb ik niet zoveel stampwerk, dus ik moet samenvatten samenvatten samenvatten samenvatten.... ~Volgende week toetsweek!!~ ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Saairdappelen #1511 Verwijderd | 500 | 28-09-2011 23:15 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
De Nationale Haat Roos Dag juliettebinoche | 5 | 26-11-2003 20:15 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |