Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 21:04
2efasehatertje
2efasehatertje is offline
Bij ons op school hebben ongeveer 70 mensen voor dit profiel gekozen waaronder ik. 35 van deze mensen staan nu zeker op zitten blijven. (waaronder ik ook). Is dit nu overal zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 21:37
autodropje
autodropje is offline
Ik denk dat er overal veel mensen op blijven zitten staan of zouden moeten staan, niet alleen bij N&G.

Maar de meeste scholen laten echt niet de hele klas zitten hoor
Oud 09-01-2002, 22:13
Oen
Oen is offline
De N&G groep is volgens mij, de mensen die wel beta zijn maar het niet echt heel goed kunnen, ze onderschatten dan nog de beta kant van het profiel, maar er zit ook veel alfa bij, tot mijn spijt. De N&T groep zijn meestal de echte dyhards de sadomasogisten (SM'ers)
Van ons in de klas (N&G+N&T) zitter zo'n 28leerlingen, 21 N&G 7N&T als het zo doorgaat gaan er van de N&G groep 5 over dat is dus ongeveer eenvierde. lekker he. en dan heb je ook nog die jaarcijfers, een trimester neuken, je hele leven verneukt. LOL
Maar ik ben een sm'er en red het wel
iedereen van N&G het is een mooi proefiel maar werk nou toch eens eens.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 09:28
PrackaH
PrackaH is offline
Ik heb helemaal geen moeite met N&G, maar daar gaat het niet echt om...voor zover ik weet blijven de meeste mensen bij ons zitten op N&T, die hebben ook nog natuurkunde 2 en wiskunde B2, das veel kutter volgens mij
Oud 10-01-2002, 17:41
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
HMMMMMMMM zou het niet weten ga zelf E&M doen soo....
maar er zijn er bij mij in de klas maar 4 leerlingen of zo van de 26 die N&G willen doen..denk dat wel een antwoord op je vraag is!!!
Oud 10-01-2002, 18:48
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Zit zelf in een mengklas van NG+NT en er is vanaf de 4e maar 1 iemand blijven zitten bij ons in de klas...zit nu trouwens in 6VWO
Oud 10-01-2002, 19:25
the tourist
the tourist is offline
Ik doe ook NG, en ik denk dat er best wel veel mensen uit mijn klas blijven zitten. Maar dat is denk ik omdat ze het een beetje onderschatten, maar dat is bij andere profielen ook wel zo denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 13:55
flowerpower
flowerpower is offline
wij hadden vorig jaar (havo4) 66 (ofzow...) havo4 leerlingen waarvan en een stuk of 10 zijn blijven zitten. 1 daarvan had het profiel N&G

Maar dit jaar het aantal mensjuhs die gezakt zijn is bij het profiel N&G 2 ofzow.... duz ik denk dat ut wel meevalt... maar zo'n grote school hebbuh wij nie
Oud 14-01-2002, 16:49
highlight
highlight is offline
N&G Rulezz
Oud 16-01-2002, 13:23
Stier17
Stier17 is offline
Citaat:
Oen schreef:

Van ons in de klas (N&G+N&T) zitter zo'n 28leerlingen, 21 N&G 7N&T als het zo doorgaat gaan er van de N&G groep 5 over dat is dus ongev
eer eenvierde. lekker he.
Een vierde??? VOlgens mij is dat toch echt precies tussen een zesde en een vijfde in! Maar goed, bij ons zijn ook niet zo veel die NG of NT hebben. Er zijn een heleboel van NT naar NG gegaan. Wij hebben niet zoveel zittenblijvers als jullie...
Oud 03-02-2002, 10:12
*JOHANNA*
*JOHANNA* is offline
Nee, dat is niet zo!

Bij mij op school is iedereeen over gegaan zowel NT als NG. (ondanks onze drie herkansingen per schooljaar)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 20:29
Nuck
Nuck is offline
Ik heb ook N & G, is goed te doen .
Oud 04-02-2002, 08:18
web-master
web-master is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Ik denk dat er overal veel mensen op blijven zitten staan of zouden moeten staan, niet alleen bij N&G.

Maar de meeste scholen laten echt niet de hele klas zitten hoor

Ik ben ook blijven zitten, hahahahahahaha
Reageren

Regels voor berichten