Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Tenzij je de rest van je leven van een minimuminkomen wilt leven en het meest saaie werk wilt doen dat je dan kunt vinden en al het vervelende werk van anderen wilt overnemen? Tja, dan moet je het vooral doen. Groetjes Ben(die zelf minimaal HBO wil doen, maar het liefst de Uni ![]()
|
wat dacht je van de bbl opleiding!! dan ga je iets doen wat je leuk vind en dan ga je toch werken en een dag na school en natuurlijk geld krijgen.....
succes met zoeken.
|
Schoevers opleidingen is zon opleiding. Je kunt er in een jaar je secretaresse opleiding doen. Je moet het wel echt willen, het is best zwaar omdat je wel de zelfde stof krijgt als dat je normaal in 3 jaar krijgt.
Het is een particuliere opleiding dus je moet er wel veel geld voor neertellen (18.000 gulden per jaar, geen studiefinanciering) dat een je altijd moet leven van het minimuminkomen is niet waar. Schoevers staat hoog aangeschreven bij bedrijven en je bent gegarandeert van een baan. Een schoevers secretaresse verdient meer dan een doorsnee secretaresse. Ach ja, je moet het wel echt leuk vinden wil je zoiets doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Welke HBO opleiding Officemanagement? Schoevers/LOI chantalbs | 0 | 07-04-2014 14:51 | |
Psychologie |
Verlegenheid Verwijderd | 58 | 13-02-2010 19:42 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
kleine vrouwen en het kopen van kleding.. nicoco | 59 | 05-06-2006 13:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 |