Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ken het.. gewoon doen alsof je iets doen (en zeggen.. ik doe 2x meer als eerst..maar 2x0 is nog altijd nul) ik ben zelf gezakt vorig jaar van vwo4 naar havo 4 omdat ik nix deed. als ik wel wat had gedaan had ik nou nog op v4 gezeten. da's dus het nadeel. maar jah verder doe ik nou nog nix. en als je goeie cijfers haalt is er toch nix aan de hadn of wel dan?
|
![]() |
jah, hebbie gelijk in, maar het probleem met mij is, en dit zeg ik tegen iedereen die me probeert te helpen, dat ik het gewoon niet weet, dit klinkt echt alsof ik een of andere stomme randdebiel ben, zal ook wel zo zijn, maar zo voel ik me gewoon niet.
MIsschien moet ik maar wat hulp gaan zoeken bij mensen die me echt kunnen helpen.... (jullie helpen ook wel, maar ik neem aan dat jullie geen psychologen zijn ofzow) Btw, me cijfers zijn ook niet echt overweldigend.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Geheel vernieuwde up-to-date izsadc-topic coopergirl | 500 | 07-01-2005 13:21 | |
Software & Hardware |
[DVD's] Burning: filesize problems peter-jan | 2 | 17-04-2004 14:15 | |
Software & Hardware |
[HOTMAIL] wie wil mij ff helpen met iets van mn inbox ?? thisisfun | 2 | 07-08-2003 11:17 | |
Algemene schoolzaken |
verschil tussen medische biologie en biologie alwaysgood | 5 | 14-02-2003 16:42 | |
Games |
Half-Life Probleembje Maradinus | 1 | 30-08-2002 19:24 | |
Psychologie |
problemen van jou en die van anderen Dy|_uCK | 13 | 15-04-2002 20:26 |