Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou je vriendin aanraden om naar de havo te gaan. Als het vwo echt niet lukt, dan slaagt ze waarschijnlijk ook niet. Trouwens, je kunt (volgens mij in Breda) na de havo HBO rechten-Bachelor doen, waarna je in kan stromen in het rechten-Master. Zag ik een papiertje van hangen bij mijn decaan. Laat je vriendin daar ook eens naar toe gaan
![]() |
![]() |
|
![]() |
nou t zit zo he ze zit nu in de 3e en ze is slecht in scheikunde en natuurkunde en zo maar ik denk dat ze het volgend jaar gewoon wel zou redden want ze moet dit jaar profielkeuze doen en in haar profiel zitten die vakken niet. dus eigelijk moet ze dit jaar gewoon knokken maar dat is een beetje weg en dat moet ik haar zien te geven maar hoe??
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
In de derde was is ook niet super in exacte vakken (scheikunde, natuurkunde en wiskunde). Desondanks met 2 vijfjes voor schei- en natuurkunde, ben ik toch overgestapt naar 4 VWO. Ik heb nu E&M voor profiel en tot nu toe haal ik wel redelijke cijfers, genoeg om over te gaan naar de vijfde.
Heeft jou vriendin goede cijfers voor andere vakken? Zoja, dan denk ik dat ze het VWO wel aan kan. Ze moet natuurlijk dit jaar wel proberen voor de exacte vakken zo hoog mogelijke cijfers te halen, maar in principe houden de leraren daar wel rekening mee. Tenminste, dat deden ze bij mij wel. Veel succes ![]() [Dit bericht is aangepast door Sookie (07-02-2002).] |
![]() |
|
als het niet zo is dat ze het écht niet kan (dan heeft het ook geen zin, zal ze het examen ook niet halen, maar anders
![]() je kan ook voorstellen met z'n tweetjes te gaan leren, want van vrienden en vriendinnen leert men meestal beter als van anderen! en je moet toch hetzelfde doen dus dan weet je allebei waar de moeilijkheden zitten... samen leren is ook makkelijker om je aandacht bij het werk te houden, als je allebei dan wel de instelling hebt om ook echt te leren! (ga je niet zo snel tv kijken of muziek luisteren ofzo)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |