Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ja ik heb gym en gym op zich is superrelax maar dan krijg je Tweede Fase gym........
moet je een beetje allemaal van die gare stencils in gaan vullen en een boek leren van gym en we moeten ook verplicht zelf gymles geven en een toernooi organiseren en scheidsrechter zijn ZO BELACHELIJK op die manier vind je gym dus echt niet meer leuk... |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook nog gym
ik vind het niet altijd even leuk zeker als we rondjes moet gaan rennen voor een cijfer maar dat kan ik nu gelukkig niet want ik kan niet zo goed rennen want dan krijg ik las van mijn been het is bij ook verplicht ik moet een voldoende staan voor gym anders mag ik geen examen doen ik vind dit us de stomste regel die er is groetjes
|
![]() |
we hebben dit jaar om de week 2 lesuren gym. Nau en dan ben je 1 x in de maand ziek en die andere heb je geen zin, of de leraar is ziek. of tewel ik heb dit schooljaar al 3 keer gym gehad.
zeer relaxed!!!!!! * emmy die gym haat ![]()
|
ik vind die toetsen zo stom!!!! en boksen en zelfverdediging waar ik het eerder al over had.
maar voor de rest vink het niet zo erg, beetje basketballen enzo... (khoef vanwege een knieblessure niet mee te doen met de piepjestest enzo.. dat scheelt ![]() en we hebben een relaxe docent! normaal hebben we blokuur gym, maar afgelopen lessen gingen we eerst 30 min basketballen en daarna een uur volleyballen. iedereen die geen zin had om te volleyballen mocht na een half uur weg. 60 minuten eerder vrij dus!!!!! kijk, dan vink gym dus wel leuk! ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Warming-up voor gymles boem-boem-c | 3 | 30-12-2009 18:58 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ondergang van het Heilige Zaad Moscow | 5 | 01-10-2007 07:35 | |
Psychologie |
gymles voor geestelijk gehandicapten BlackInside | 16 | 19-08-2006 11:38 | |
De Kantine |
Moeten jullie op school na de gymles douchen? BananaSplit | 67 | 05-01-2006 11:34 | |
Algemene schoolzaken |
niet meegymmen miss sunshine1986 | 201 | 15-09-2003 12:34 | |
ARTistiek |
De kluts kwijt flurry | 8 | 07-04-2002 19:09 |