Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet ook niet al die verslagen zelf gaan zitten maken... http://www.huiswerkservice.nl/cgi-bi...eken.cgi?q=ckv
|
![]() |
||
Citaat:
Thanx dude!!! ![]()
|
![]() |
wat een gezeur ckv is superleuk man
alle culturele dingen worden bij ons georganiseerd door de school. je schrijft er ff een verslagje van woppaaaah en klaar. en in de les kijken we alleen maar films of we gaan een toneelstukje doen ofzo wel weer eens wat anders dan wiskunde en dat soort onzin.... |
![]() |
|
![]() |
moet je ff op internet zoeken!! scholieren.com ofzo of http://www.huiswerkservice.nl/cgi-bi...eken.cgi?q=ckv
|
![]() |
|
(ik had een heel verhaal getypt, maar toen drukte ik scheef op een knop en toen was alles weg
![]() Maar goed, wat ik wou zeggen kwam erop neer dat ik het niet kan overschrijven, maar het is een HO en die moet je net zoveel keer inleveren tot hij goedgekeurd is. Als hij fout is mag het gewoon opnieuw. Leve het HO-systeem ![]() [Dit bericht is aangepast door de communiceerbeer (06-02-2002).]
|
![]() |
Het is algemeen bekend dat ik gek ben, en dat wil ik nog even bevestigen met het feit dat ik CKV opzich best cool vind eigenlijk. Ik heb C&M en dan heb ik dus alle 3 de CKV's. Ja okee, ik ben a-muziekaal, dus CKV3 mag me kont kussen, maar die andere 2 vind ik wel leuk opzich..
Ik wil naar de Filmacademie dus het is wel handig actually, dat ik ze hep... Ben ik gek dan? |
![]() |
|
nahja...om nou te zeggen dat ik CKV haat.....zo erg is het nou ook weer niet (maar dat kan ook aan mij liggen)
![]() maar de lessen zelf zijn nogal kansloos vind ik, en doordat je allemaal verslagen moet maken voor die culturele activiteiten, vind ik het minder leuk dan er gewoon uit mezelf naar toe te gaan.
|
kheb als het goed is sinds vorige week donderdag ckv1 afgesloten, en daar ben ik blij om! kwerd een beetje gek van die verslagen iedersekeer, weer naar 1 of andere kutvoorstelling..kost me alleen maar geld en tijd en veel leer ik der nie van
kvin het een beetje onzinnig..het kan een zinnig vak zijn, maar dan moet je het anders aanpakken denk ik..tenminste anders dan zoals ons ckv werd 'gegeven' |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Laat zien. Verwijderd | 29 | 23-04-2010 23:10 | |
De Kantine |
Je irritaties van vandaag ook hallo | 500 | 01-06-2006 08:32 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |