Advertentie | |
|
![]() |
|
m'n leraar duits zei een tijdje constant 'ik maak je dood' als ie me tegen kwam, maar was puur als geintje bedoeld (en ja, kon ik tegen, had zelf ook iets in die richting gezegd
![]() verder hadden wij een leraar die wel te ver ging.. tegen meisjes vertellen dat het hoogste wat ze ooit zouden bereiken zittend achter een raam zou zijn waar ze zich wanhopig probeerden te verkopen enzo.. en dat zei ie dan ook allemaal serieus en echt persoonlijk gericht.. of elke les weer dezelfde persoon afkraken, was best wel lullig ben heel blij dat ik die leraar niet meer heb!
|
ja maar ik trek mij daar bijzonder weinig van aan.
"digneffe (dat is ik) zijt is ni zo lang, en zorgt er de volgende keer maar vor da ge ni zo'n ongelooflijke stomiteiten schrijft op uw examen, ik krijg daar koppijn van" (wat lult die man, ik had toch een voldoende)
|
hmm, ik ben genoeg uitgescholden door m'n leraar scheikunde....
Als ik hem even mag citeren: "Hey, debiel, lelijke klootzaak, dwaas, let godverdomme es op mijn les, of ben je daar te achterlijk voor?!" mja, charmante vent, hoor ![]()
|
![]() |
Ja, door een ex-wiskunde leraar (
![]() ![]() Omdat ik er een btje anders uit zag dan de rest van de klas, en hij hield niet van rare mensen zei hij. En ik was op school altijd vrij klef met m'n vriendje, en toen hij vorig jaar examen deed heeft die wiskundeleraar dus een vrij spottend lied over ons geschreven ![]() En zoiets kun je echt niet maken, om een leerling op die manier voor schut te zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*Vul hier je regio in Prik vervolgens de banden lek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|