Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 12:43
fruitmand
fruitmand is offline
Ikke wel!!
Vandaag ook bevoorbeeld! Ik doe meestal nooit iets specials met mn haar, en vandaag was ik uitzonderlijk ijdel, en ik heb twee staarten in mijn haar gedaan met zo'n sportieve dikke diadeem. En ik kom de klas binnen met mn rare kleding en aparte haar, en iedereen zegt "wat zie je er apart uit!", en dat vat ik als een compliment op (moet ik dat doen ?) en dan zegt mn lerares "fabienne, doe het volgende keer maar weer in een knot, dit staat echt niet!". IK WAS BOOOOOOOS!. En mijn engelse leraar heeft ook een keer zijn middelvinger naar me uitgestoken . Hehe Maar op mn raport kaart zeggen ze wel ALTIJD "fabienne is een geweldige meid om in de klas te hebben, zonder haar zou het maar saai zijn!". Vind ik wel , mn ouders niet zo...
Oud 12-02-2002, 12:44
Methuselah
Methuselah is offline
niet dat ik me kan herinneren
Oud 12-02-2002, 12:45
miro
miro is offline
mn vroegere geschiedenisleraar noemde me hoer, de mn biologieleraar varken, ach ja, ik ben t gewend
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 12:46
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
m'n leraar frans noemde me overlaatst een serpent hij voegde er wel aan toe: een lief serpent
en ehm door de turnleraar in de lagere school ben ik wel eens uitgescholden dat door mensen zoals ik de wereld vergaat
Oud 12-02-2002, 12:47
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
miro schreef:
mn vroegere geschiedenisleraar noemde me hoer, de mn biologieleraar varken, ach ja, ik ben t gewend

waaaah, da's ook niet aardig Ik zou mn leraar in elkaar rammen, wat een eikel! Je gaat iemand toch niet een hoer noemen? Ik bedoel, mij mij kon hij z'n vinger zeker niet in bedwang houden ( ) maar iemand voor een hoer uitschelden, da's toch wel HEEL erg gemeen! En verkantjes zijn wel schattig hoor, dus...haha

Oud 12-02-2002, 12:57
Tofke_H
Tofke_H is offline
"meester/juffrouw" --> Verplaatsing naar School
Oud 12-02-2002, 13:22
Qamra
Qamra is offline
Hmm niet echt.. Maar mijn natuurkunde leraar scheld altijd veel: "Heej klootzak, muil houwe nou!" Dat soort dingen
Oud 12-02-2002, 13:29
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik ben wel es geslagen toen heb ik teruggeslagen
Oud 12-02-2002, 13:49
soulless
soulless is offline
"You gray grinning bavoon" Engels leraar, lmao
Oud 12-02-2002, 14:23
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Ik zou volgens mij ook iets te snel mijn mening geven over leerlingen als ik lerares was.. Maar ik vidn dat het niet veel kwaad kan!?!?
Oud 12-02-2002, 14:26
Paulaah
Paulaah is offline
ik volgens mij ook nooit.. maar als ze het wel zouden doen.. dan zou ik best boos zijn denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:05
Eva*
Eva* is offline
Niet gepest, maar af en toe heeft een leraar er wel es een scheldwoord uit laten vliegen.

Ach, leraren zijn ook maar mensen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 16:23
Balance
Balance is offline
m'n leraar duits zei een tijdje constant 'ik maak je dood' als ie me tegen kwam, maar was puur als geintje bedoeld (en ja, kon ik tegen, had zelf ook iets in die richting gezegd )

verder hadden wij een leraar die wel te ver ging.. tegen meisjes vertellen dat het hoogste wat ze ooit zouden bereiken zittend achter een raam zou zijn waar ze zich wanhopig probeerden te verkopen enzo.. en dat zei ie dan ook allemaal serieus en echt persoonlijk gericht..
of elke les weer dezelfde persoon afkraken, was best wel lullig
ben heel blij dat ik die leraar niet meer heb!
Oud 15-02-2002, 10:45
virus1824
virus1824 is offline
ik heb wel een coole leraar zet je altijd lul
had ik m'n haar donkerrood geverfd toen zag ie me en zei ie i quote :"Ben jij door de geluidsbarriere heengegaan ofzo" lol gozer is wel lache
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 13:10
black-rose
black-rose is offline
wel voor sukkel ofzo.. niet erg iets
maar jaa.. ik haat leraren!!!!!!
ik haat school
iedereen
bbleeeehhhh wrom kom ik hier dan?????
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 15:11
Kat
Kat is offline
Tja, mijn scheikunde leraar noemde mij koebeest toen ik de bak (soort van jerrycan of hoe dat dan ook heet) met zware metalen liet overstromen, maar ik vind nogsteeds dat ik er nix aan kon doen...
Oud 15-02-2002, 15:32
damaetas
damaetas is offline
ja maar ik trek mij daar bijzonder weinig van aan.
"digneffe (dat is ik) zijt is ni zo lang, en zorgt er de volgende keer maar vor da ge ni zo'n ongelooflijke stomiteiten schrijft op uw examen, ik krijg daar koppijn van"

(wat lult die man, ik had toch een voldoende)
Oud 16-02-2002, 13:30
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
hmm, ik ben genoeg uitgescholden door m'n leraar scheikunde....

Als ik hem even mag citeren: "Hey, debiel, lelijke klootzaak, dwaas, let godverdomme es op mijn les, of ben je daar te achterlijk voor?!"

mja, charmante vent, hoor
Oud 16-02-2002, 14:06
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ja, door een ex-wiskunde leraar ( )
Omdat ik er een btje anders uit zag dan de rest van de klas, en hij hield niet van rare mensen zei hij.

En ik was op school altijd vrij klef met m'n vriendje, en toen hij vorig jaar examen deed heeft die wiskundeleraar dus een vrij spottend lied over ons geschreven

En zoiets kun je echt niet maken, om een leerling op die manier voor schut te zetten.
Oud 16-02-2002, 15:15
ESCO
ESCO is offline
Je kan dit heel simpel oplossen als die leraar een auto heeft.
Je neemt een sleutel of iets anders scherps mee en maakt zo'n mooi mogelijke kras op z'n auto.
Oud 16-02-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef:
Je neemt een sleutel of iets anders scherps mee en maakt zo'n mooi mogelijke kras op z'n auto.
Maak een leuk ogend foldertje van de politie met daarin de mededeling 'Wij hebben uw banden lek geprikt omdat u fout geparkeerd staat. Uw nummerbord is in de database van de politie Twente* opgeslagen. Bij herhaalde overtreding volgt een boete van minstens €150 en intrekking van de rijbevoegdheid."
*Vul hier je regio in
Prik vervolgens de banden lek
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:31
Verwijderd
Een leraar heb me zus voor dik varken uitgescholden Hehehe wel gemeen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:48
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Zelfs als dit leuk bedoeld is, vind ik het nog smakeloos. Is er niet al genoeg zinloos geweld op de wereld?

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:49
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Een leraar heb me zus voor dik varken uitgescholden Hehehe wel gemeen
Is het dan niet waar?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 14:51
Winner
Winner is offline
Ik ben in de tweede door mijn techniekleraar welles uitgemaakt voor 'ouwe koe' omdat ik kauwgum aan het kauwen was
Reageren

Regels voor berichten