Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was er 1 keer zo erg aan toe, dat als ik mn ogen dichtdeed het net leek alsof ik ronddraaide en in de bank gezogen werd!! het leek net zo echt als een extreme kermisattractie, waardoor ik heel snel misselijk werd en moeilijk hard over mn nek ging...
ik was 1st zeg maar bezopen, en toen nam ik iets van 5 halen van een ranzige joint met met net iets teveel tabak waardoor het effect zeer hard aankwam... erg mee uitkijken!
|
Verstandig..
Maar 't verschilt ook per persoon. En hoeveel je die dag gegeten hebt etc. Ik had een keer een joint én redelijk wat bier achter de kiezen. En het was geweldig.. Ik vloog! Maar een andere keer, precies hetzelfde, en toen ging het wat minder.. Vaag.
|
![]() |
Dit hangt er eigenlijk allemaal een beetje vanaf hoeveel je drinkt, en of je een ervaren blower bent.
Na een paar pilsjes kun je makkelijk een jointje roken. Geeft echt een vet effect, en je word er supergek van ![]() Het ligt er eigenlijk dus een beetje aan hoe de joint 'valt', de ene keer kan het hardstikke goed gaan, maar het kan ook heel naar aflopen.
|
![]() |
oke het ligt hier heel simpel
do : een blowtje, een biertje, een blowtje , een biertje enz: dit kan ik de hele avond volhouden don't : eerst fucking veel zuipe en dan 1 joint, gaat fout eerst fucking veel blowe dan een biertje gaat wel maar geen sterke drank! geef je lichaam telkens een beetje van elk, das goed voor elk... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
1 relatie 2 culturen asrael | 98 | 18-03-2008 14:04 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs, alcohol en iq, eq etc m3tr01dm1nd3d | 34 | 17-07-2005 11:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
ritalin en alcohol efixer | 20 | 31-12-2003 08:17 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |