Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik dacht wel zeker na toen ik die reactie postte; ik sta er nog volledig achter (en volgens jou ben ik slim, want ik wil studeren) jij denkt niet na, want je oordeelt al meteen over mensen die niet willen studeren. studie en 'slimheid' hebben lang niet altijd dat verband wat jij denkt
|
![]() |
Ik zit ook in de 6e en ben ook pas net 17. Ik wil ook echt nog niet gaan 'studeren'. Ik ben er gewoon nog niet aan toe, dat voel ik. Waarschijnlijk ga ik volgend jaar een vooropleiding theater doen (fulltime) of wat werken en reizen. Maar ga alsjeblieft niet zakken omdat je nog niet wil gaan studeren. Dat is echt zonde. Ik bedoel, als je je diploma hebt ben je lekker van de middelbare school af en kun je in principe alle kanten op. Ga gewoon een jaartje wat anders doen als je er nog niet klaar voor bent. Ik vind dat je ouders daar echt wel wat begrip voor mogen opbrengen.
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
DUH, tuurlijk zegt zijn reply meer over zichzelf dan over jou. Wat denk je nou zelf? Het is toch zijn visie? Het feit dat hij zijn mening incorrect formuleert ('da's' ipv 'ik vind') doet daar niets van af. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #106 Verwijderd | 493 | 31-08-2007 14:51 | |