Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 17:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Even wat vraagjes over nephaar enzo voor degenen die er verstand van hebben.

-Wassen jullie je haar terwijl de extensions erin zitten?

-Zoja, hoe en waarmee?

-Iemand hier ooit wel eens last gehad van vettig haar door te vaak en te lange periode achter elkaar extensions in gehad te hebben?

-En wat kun je daar dan het beste aan doen?

Alvast bedankt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2003, 17:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
wallflower schreef:

-Iemand hier ooit wel eens last gehad van vettig haar door te vaak en te lange periode achter elkaar extensions in gehad te hebben?
Nee, helemaal niet.. Jij wel dan?

Jij bedoelt gewoon losse haren-extentions? Ja daar weet ik niets van

Borstelen moet iig met een speciale kam, dát weet ik dan net weer wel!
Oud 23-02-2003, 17:16
Diovai
Diovai is offline
ja altijd
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:23
sugar coma
sugar coma is offline
het is beter om het niet te wassen,omdat het heel lang duurt voordat het droog is

vet haar heb ik wel als ze er lang inzitten en mijn haar is ook dood als ik het eruithaal

ook als je ze eruit haalt kan je last hebben van haaruitval
niet schrikken dat is normaal

het beste is om je haar met een condition te wassen dan fleurt het nog wat op<als het nephaar eruit is>

dit is wat ik gehoord heb erover
Oud 23-02-2003, 17:35
Qamra
Qamra is offline
het is beter om het niet te wassen,omdat het heel lang duurt voordat het droog is
Als het gevlochten is dan kan het uitzakken als je het wast.. En tis ongeveer even snel droog als gewoon haar (als je tenminste los haar hebt en geen dreads of vlechtjes)

vet haar heb ik wel als ze er lang inzitten en mijn haar is ook dood als ik het eruithaal
haar is altijd al dood..

ook als je ze eruit haalt kan je last hebben van haaruitval
niet schrikken dat is normaal

Dat is geen haaruitval, dat zijn de haren die je normaal verliest als je haar los zit. Deze blijven gewoon in de vlechtjes/plastikjes zitten en vallen eruit als je die eruit haalt. Je verliest heel weinig extra haren door extention (als het goed gedaan is..)
Oud 23-02-2003, 17:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

haar is altijd al dood..

ik denk dat ze hier bedoel dat je haar er vettig of droog van word.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Even mijn verhaaltje nu .

Ik moest van mn moeder mn extensions eruit halen en ik mag er voorlopig geen meer totdat mn haar hersteld is. Het is namelijk echt.. kapot . Heel erg stug en vettig enzo. Maar dat komt misschien omdat ik best wel dik haar heb dat snel vettig word als ik het niet regelmatig was.. Maarjah, ik vraag me nu af hoe ik het weer goed krijg.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Even mijn verhaaltje nu .

Ik moest van mn moeder mn extensions eruit halen en ik mag er voorlopig geen meer totdat mn haar hersteld is. Het is namelijk echt.. kapot . Heel erg stug en vettig enzo. Maar dat komt misschien omdat ik best wel dik haar heb dat snel vettig word als ik het niet regelmatig was.. Maarjah, ik vraag me nu af hoe ik het weer goed krijg.
Je moet het ook niet té snel achter elkaar erin zetten.. Kheb twee weken me haar los gehad (echte dreads uitgekamt, laten knippen en nepdreads ingevlochten) en dat is echt een minimun!

gewoon los laten, goede shampoo gebruiken en eventueel conditioner, zo min mogelijk haarproducten, NIET VERVEN!..

Lekker met rust laten.. Dan knapt het het snelste op en kan het beter tegen extentions..

Bij mij tenminste...
Oud 26-02-2003, 13:26
Verwijderd
Wat ik me nou afvraag... ik heb 10 zwarte extensions in m'n haar (jaja, dat vond ik alweer duur genoeg :/ ). Maar er zitten bovenin van die doorzichtige plastic dingetjes (zo zit het vast). Dat is sowieso erg irritant met kammen enzo.
Maar hoort dat wel? Want je kunt ook voor heel veel geld er 100 in laten zetten ofzo, voor extra volume of langer haar. Maar het lijkt me nogal sterk dat je dan 100 van die plastic dingetjes in je haar hebt zitten...dat is toch irritant.. :/
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Wat ik me nou afvraag... ik heb 10 zwarte extensions in m'n haar (jaja, dat vond ik alweer duur genoeg :/ ). Maar er zitten bovenin van die doorzichtige plastic dingetjes (zo zit het vast). Dat is sowieso erg irritant met kammen enzo.
Maar hoort dat wel? Want je kunt ook voor heel veel geld er 100 in laten zetten ofzo, voor extra volume of langer haar. Maar het lijkt me nogal sterk dat je dan 100 van die plastic dingetjes in je haar hebt zitten...dat is toch irritant.. :/
Klopt, dat hoort.. Je kan haar erin laten smelten (met die plastic dingen dus) of laten vlechten... Hoe dan ook; je mag het dus niet grof borstelen en alleen met een speciale extention-kam..

En ja het is irritant en nee ik snap écht niet waarom er mensen zijn die er heeeeeeel veeeeeel geld aan besteden..
Oud 26-02-2003, 14:56
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Klopt, dat hoort.. Je kan haar erin laten smelten (met die plastic dingen dus) of laten vlechten...
maar als je het erin laat smelten moet het dus gewoon uitgroeien... wordt dat niet ontzettend lelijk na een tijdje
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:34
Verwijderd
mja je kan ze ook weer laten verwijderen volgens mij. Ik vroeg toen hoe lang ze bleven zitten, toen zeiden ze een paar maanden. Ze zeiden niet dat ze eruit moesten groeien ofzo. Ik heb ze nu 2 maanden ofzo.

Hmm dan ga ik een keer zo'n extension-kam kopen denk ik. Zijn die overal te koop of zijn ze zeldzaam? Of is t gewoon een kam met veel ruimte tussen de dingetjes?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
maar als je het erin laat smelten moet het dus gewoon uitgroeien... wordt dat niet ontzettend lelijk na een tijdje
Jup... En jup..

Je kan ze bij de kapper ook weer laten verwijderen... Voor geld, lmd
Reageren

Regels voor berichten