Advertentie | |
|
![]() |
|
het is beter om het niet te wassen,omdat het heel lang duurt voordat het droog is
vet haar heb ik wel als ze er lang inzitten en mijn haar is ook dood als ik het eruithaal ook als je ze eruit haalt kan je last hebben van haaruitval niet schrikken dat is normaal ![]() het beste is om je haar met een condition te wassen dan fleurt het nog wat op ![]() dit is wat ik gehoord heb erover
|
het is beter om het niet te wassen,omdat het heel lang duurt voordat het droog is
Als het gevlochten is dan kan het uitzakken als je het wast.. En tis ongeveer even snel droog als gewoon haar (als je tenminste los haar hebt en geen dreads of vlechtjes) vet haar heb ik wel als ze er lang inzitten en mijn haar is ook dood als ik het eruithaal haar is altijd al dood.. ook als je ze eruit haalt kan je last hebben van haaruitval niet schrikken dat is normaal ![]() Dat is geen haaruitval, dat zijn de haren die je normaal verliest als je haar los zit. Deze blijven gewoon in de vlechtjes/plastikjes zitten en vallen eruit als je die eruit haalt. Je verliest heel weinig extra haren door extention (als het goed gedaan is..)
|
![]() |
Even mijn verhaaltje nu
![]() Ik moest van mn moeder mn extensions eruit halen en ik mag er voorlopig geen meer totdat mn haar hersteld is. Het is namelijk echt.. kapot ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gewoon los laten, goede shampoo gebruiken en eventueel conditioner, zo min mogelijk haarproducten, NIET VERVEN!.. Lekker met rust laten.. Dan knapt het het snelste op en kan het beter tegen extentions.. Bij mij tenminste...
|
Verwijderd
|
Wat ik me nou afvraag... ik heb 10 zwarte extensions in m'n haar (jaja, dat vond ik alweer duur genoeg :/
![]() Maar hoort dat wel? Want je kunt ook voor heel veel geld er 100 in laten zetten ofzo, voor extra volume of langer haar. Maar het lijkt me nogal sterk dat je dan 100 van die plastic dingetjes in je haar hebt zitten...dat is toch irritant.. :/ |
![]() |
||
Citaat:
En ja het is irritant en nee ik snap écht niet waarom er mensen zijn die er heeeeeeel veeeeeel geld aan besteden..
|
Verwijderd
|
mja je kan ze ook weer laten verwijderen volgens mij. Ik vroeg toen hoe lang ze bleven zitten, toen zeiden ze een paar maanden. Ze zeiden niet dat ze eruit moesten groeien ofzo. Ik heb ze nu 2 maanden ofzo.
Hmm dan ga ik een keer zo'n extension-kam kopen denk ik. Zijn die overal te koop of zijn ze zeldzaam? Of is t gewoon een kam met veel ruimte tussen de dingetjes? |
![]() |
||
Citaat:
Je kan ze bij de kapper ook weer laten verwijderen... Voor geld, lmd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
extensions Daniquexx | 5 | 17-05-2012 18:00 | |
Software & Hardware |
Link Shell Extension Verwijderd | 1 | 25-03-2009 21:56 | |
Lifestyle |