![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was ook zo'n nagelbijtster, op een dag zei ik tegen mezelf: LANGE NAGELS! En het is gelukt. Als je je nagels gaat verzorgen, door continu crème op je handen te smeren, je nagels te lakken en mooi netjes af te knippen, gaat het al snel makkelijk. En toen ze bij mij eindelijk een beetje lang begonnen te worden, had ik helemaal geen aandrang meer om te bijten. Bovendien worden ze steeds harder en bijt het niet lekker meer. Beeld je gewoon in dat elk randje dat je afbijt in je maag blijft hangen en langzaam vormt zich een hele nagelprop in je maag, niet dat het waar is, maar het werkt wel. Succes!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nagelbijten doe ik ook, en dan vooral omdat ik voortdurend iets met m'n handen moet doen
als dat bij jou het geval is, kun je wat kleine speeltjes of stressballetjes of kopen, of fijn voelende stenen zoeken, en die in je jaszakken en in je schooletui doen, als je dan merkt dat je aan het nagelbijten bent dan pak je een van die dingetjes en ga je daar iets mee doen, gewoon bevoelen of ronddraaien in je handen of je handen het dingetje aan elkaar door laten geven of er een beetje mee gooien ofzo... bij mij werkt dat wel |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nagelbijten is niet echt een verslaving van "ik moet ik moet ik moet", maar het is iets wat je geheel onnadenkelijk doet (meestal)
bij mij heeft bijt-ex dan ook wel een beetje geholpen (niet dat ik het vies vond, ik vond het op een gegeven moment zelfs lekker ![]() als je het dan op blijft smeren zodat je het telkens weer merkt en dan gewoon stopt... en als je dan weer een beetje redelijke nagels hebt moet je ze gewoon steeds kort knippen, niet zodat het pijn doet, maar wel kort genoeg omt e zorgen dat je niet kan bijten.. na 2 weken was bij mij de drang kompleet weg |
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf ben er ook door middel van nagellak, nagelverharders en 'ik wil lange nagels!!!!' vanaf gekomen.
|
die goedjes zijn idd niet de beste manier om te stoppen....
ik beet eerder ook nagels, tot ongeveer n half jaar terug. ik heb bite-ex geprobeerd, maar dat is niet vies genoeg, en nog iets anders, met n sponsje, maar daardoor ging het aan mijn hele vingertoppen zitten, en alles wat je vanaf dat moment aanraakt smaakt erna...en geloof me...tis veel ranziger dan bite-ex... toen heb ik geprobeerd met sokken... ![]() ik beet nagels als ik saafs in bed lag en niet kon slapen, dus deed ik sokken om mn handen ( handschoenen zijn de warm )...maar toen ging ik overdag bijten...hielp dus ook niet.... dus besloot ik dat ik het dan maar helemaal alleen moest doen.... en dat is direct de eerste keer gelukt ![]() ![]() mjaah das dus mijn verhaal... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk toch dat zelfbeheersing de beste methode is. Zelf heb ik ook nagels gebeten, maar op een gegeven moment wilde ik dat niet meer. Ik heb toen tegen mezelf gezegd dat ik geen nagels meer mocht bijten en werd steeds kwaad op mezelf als ik het wel deed. Binnen een paar weken was ik ervan af en heb daarna nooit meer nagels gebeten.
Ik weet ook wel dat dit niet voor iedereen geldt en dat het vooral een kwestie van zelfbeheersing is, maar je moet het gewoon echt willen, dan moet het toch echt wel kunnen lukken hoor. Succes! |
![]() |
|
Draag dan de hele dag HANDSCHOENEN, laten we zeggen 3 maanden lang ofzo, naar school met handschoenen, thuis met handschoenen, onder de douche, met plastic handschoenen....tja...klinkt beetje overdreven, maar als je werkelijk bijna alles heb geprobeerd, HANDSCHOENEN dan maar....of anders koop anti-nagelbijt-spul, dat smeer je op je nagels, en op het moment dat je op je nagels bijt, kots je je helemaal leeg, zo ranzig is dat spul
![]()
|
![]() |
ok ik bijt ook nagels sinds ik klein ben, zeg al ongeveer 14 jaar ofzo. niks helpt, bit-ex, handschoenen, pleisters ( ja mn ouders hebben al alles geprobeerd) bijvoorbeeld een ringetje beloven als ik lange nagels zou hebben. NIKS HELPT!!!
ik bijt nog steeds, gewoon zelfs als ik een keer niet gestressd ben ![]() mn zusjes bijten ook, hoewel 1 nu heeft ingezien dat lange nagels ook wel mooi zijn ![]() het is een ramp misschien iemand die mee een tip kan geven, die ie zelf heeft gebruikt om er af te komen... ![]() please, ik heb het nu ook wel weer een beetje gehad.. Kus |
![]() |
|
ik had hier laatst ook een topic over gelezen, daar stond in dat als je het echt perse wil, dat je dan stopt. Het ging om het doorzettingsvermogen. Na het lezen van die topic heb ik erover nagedacht, en nu bijt ik geen nagels meer... heel raar... maja ik hoop dat je er wat aan hebt
|
![]() |
|
kheb er last van gehad. (hoe ik er van af kwam). ik smeerde een ranzig zalfje op mn nagels. gewoon iets wat ik smerig vind. en als ik begon te bijten raakt mn tong die zalf aan en moest ik over mn nek, kotsen dus (figuurlijk dan) en nu na een paar weken is het niet meer nodig en doe ik het niet meer
mazzels
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een buurmeisje die gigantische nagels had.
zij heeft me ermee geholpen en nu ben ik er vanaf. ik heb ook dat byte-ex gebruikt maar als ik chips ging eten smaakte de chips ook naar dat spul. dat was dus geen succes. maar ik bijt al zo lang geen nagels meer dat ik niet eens meer weet hoe ik er vanaf ben gekomen. maar ik zou er zo niet echt een tip voor hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat bij mij een tijdje(2 weken maar heeft geholpen was bijtex,nagelvijl en witte nagellak omdat witte randje na te bootsen, daar was ik dan ff trots op,toen kreeg ik een beetje spanning en hap, was dus met sollicitatie, heb ik nagels en dan bijt ik ze eraf Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 13:33. |
![]() |
|
|